Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-01-08, 22:32
  #37
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Medger att det var löjligt enkelt, när jag fick uträkningen beskrivet för mig så trillade polletten ned. Däremot var jag aldrig på plats i högstadiet eller gymnasiet, all min teoretiska kunskap är självlärd och matematik är det minst intressanta så det har fått komma såhär sent i åldern.
Vem fan var i skolan?

Kör hårt, jobba på. Sorry om jag var stöddig en stund. Sånt visar mer på mig än på dig. Hur jag nu ville få till det. Menar att det var fel av mig att gnälla och bra av dig att kämpa.
__________________
Senast redigerad av constant 2021-01-08 kl. 22:37.
Citera
2021-01-08, 22:38
  #38
Medlem
tongzhis avatar
Fixade en bild på uträkningen https://ibb.co/mNJFPrj
Citera
2021-01-08, 23:18
  #39
Medlem
madtops avatar
El, Vvs, Bygg --> Matematiska och Naturvetenskapliga uppgifter
/Moderator

Citera
2021-01-08, 23:28
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vem fan var i skolan?

Kör hårt, jobba på. Sorry om jag var stöddig en stund. Sånt visar mer på mig än på dig. Hur jag nu ville få till det. Menar att det var fel av mig att gnälla och bra av dig att kämpa.

Uppenbarligen inte vi, hehe...
Det är ingen fara, förståeligt att det blev lite stel stämning när en vuxen karl kommer och försöker få hjälp med någonting som kidsen skall kunna.
Citera
2021-01-08, 23:38
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Uppenbarligen inte vi, hehe...
Det är ingen fara, förståeligt att det blev lite stel stämning när en vuxen karl kommer och försöker få hjälp med någonting som kidsen skall kunna.

För min del är det inget problem, annat än att faktiskt förstå vad du ville ha hjälp med. Och jag älskar sådana här trådar, eftersom de hjälper mig att hålla kunskapen vid liv: jag pluggade sådant här på gymnasiet, för 30 år sedan...
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback