2021-02-17, 12:51
Medlem
talad13s avatar
Vad hände med tjockisen som åkte till Afrika? Såg henne gråta i någon sekund i reklamen. Hon kan väl fan inte trivas i att bo i en koja utan el och vatten?
Citera
2021-02-17, 13:36
Medlem
Rekas avatar
Otroligt sunkig bröllopsritual som Sandra och Isaya gick igenom. Lagomt kul att få cola och öl spottad på sig.
Tänk att allt konstigt och snuskigt kommer ifrån den afrikanska kontinenten.

Michael och Rebecca är jag redan less på. Undrar om Michaels barn är stolta över att deras far ofta anspelar på sex i tv.
Citera
2021-02-17, 14:43
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Michael och Rebecca är jag redan less på. Undrar om Michaels barn är stolta över att deras far ofta anspelar på sex i tv.

Anspelar? Sen avsnitt 1 har det ju bara handlat om camsex, bdsm, storlek m.m.
Citera
2021-02-17, 15:48
Medlem
Fan vad roligt att se hur gambiakärringens illusion spricker steg för steg. Hon borde hållas kvar där i något år och se om hon börjar sakna vita män.
Citera
2021-02-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Nu sa han ju inte så, han sa att det är skillnad på djur och människor, vilket det är. Sedan daska han inte särskilt hårt heller. Har du sett hur hundar leker med varandra?

Tjejen med den sydafrikanska killen verkar vara 100% psykopat, man ser det i blicken och får det bekräftat när man hör hennes resonemang.

Tjejen med japanen är också bra konstig

Konstig? Hon e ju störtskön
Citera
2021-02-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX
Jag kan inte se TV-programmet eftersom jag inte har kanalen, men är nyfiken efter att ha sett reklamen. Så nu har jag några frågor om tjejen som gifter sig med en Massaj:

Är han en "riktig" Massaj som bor ute i en hydda i bushen? eller är han en kirurg från Nairobi som lever ett helt vanligt storstadsliv, men som klär ut sig inför sitt bröllop, ungefär som att vissa tar på sig svensk folkdräkt på midsommarafton? Och hur lärde de känna varandra?

Jag förstår om en sjuksköterska skulle åka ner till Afrika för att arbeta som volontär, och där lär känna en trevlig (rik, välutbildad...) läkare från Nairobi som hon fattar tycker för, men när jag läser tråden så får jag inte alls den bilden. Det verkar på er som att hon träffat honom via internet (hur då? Var han inne på Tinder eller?) och åker ner för att träffa honom för första gången och så gifter hon sig med honom och släpar med honom hem till sina ungar. Verkar de ha något gemensamt över huvud taget? Kan de ens prata med varandra?

Men skaffa tjänsten det kostar ju för fan 10 spänn för en månad just nu.
Citera
2021-02-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg

Hon är en fitta.
Citera
2021-02-17, 22:59
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
En indoktrinerad ”duktig tjej”, som gärna vill vara en snöflinga och således söker kärleken på andra sidan jorden, och tvingar på den stackars androgyna japanen svensk pisskultur. Nej tack, självgoda människor är jag less på.

Som någon annan skrev så är hon nog mer kär i Japan som land än i den androgyna pojktrosan.
Citera
2021-02-18, 00:04
Medlem
Hoppas man kan se den gratis nånstans, jag gillar ju 90 days.
Citera
2021-02-18, 00:21
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Hoppas man kan se den gratis nånstans, jag gillar ju 90 days.
Eller så skaffar du bara Discovery+ då dom har sjukt bra material där. Absolut bästa streamingtjänsten idag utan tvekan. Även 90 days finns där. Mkt krimdokumentärer osv.
Citera
2021-02-18, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Fan vad roligt att se hur gambiakärringens illusion spricker steg för steg. Hon borde hållas kvar där i något år och se om hon börjar sakna vita män.

Skulle ju vara intressant att höra en psykolog analysera beteendet. En berättarröst som plockar ner galenskapen i små delar.
Citera
2021-02-18, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Skulle ju vara intressant att höra en psykolog analysera beteendet. En berättarröst som plockar ner galenskapen i små delar.

Skulle bli en djup analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in