2022-02-03, 06:55
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knurra
Angående Latifi så är det kul att se kvinnors reaktion när det kommer en man som inte är är uppväxt i feminismens högborg Sverige samt inte rättar in sig i åsiktskorridoren. Känns nästan lite rasistiskt och smått manshatande att ni ser ner på honom bara för att han kommer från en kultur som inte är som här.

"Feminismens högborg"? Vad snackar du om? Du gillar länder där män trycker ner kvinnor eller? Snubben är inte ens snygg, smart, snäll eller rolig alls och utnämner sig själv till något gudasänt till kvinnor. Han behandlar dessutom sin tjej som en påse hundskit, men du kanske gillar sånt. Haft en man från Balkan i 20 år och han har då aldrig nånsin betett sig sådär. Är Balkan också "feminismens högborg"? Nä, Latif är en skit.
Senast redigerad av wendy1 2022-02-03 kl. 06:58.
Citera
2022-02-03, 07:00
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Om du fungerar som honom och känner igen dig själv så är du sannolikt störd.

Beteendet är enbart normalt bland de äckligaste invandrarna och det är feminism att vara emot dem, både förekomsten av dem här som deras beteenden. De rättar sig inte efter att behandla kvinnor väl och deras sällskap bland svenska män är bland de som misshandlar och våldtar eller som minst är psykiskt störda och har en mycket påtagligt låg IQ.

Om du vill uppleva dessa män själv kan du söka upp dem och bli deras partner istället.
De enda invandrarmännen som håller på som honom är djupt föraktade och de söker sig till de finaste av tjejer med sämsta erfarenheterna och lägsta självkänslan men som är dumma/naiva att tro att ett creep till strandraggare kommer älska dem hela.

Det är just de där männen vi kvinnor tvingats stå ut med i antirasisternas Sverige men det är inte kulturskillnader utan för att de är kvinnoförtryckare. Invandringen är så pass hög numera att de första vågorna blandats ut med en mängd människor som inte uppträder sådär överallt. Nåväl, jag är äldre kvinna och kan inte uttala mig om de fortfarande håller på och utsätter unga, attraktiva kvinnor i tid och otid.

Jodå, de fortsätter.
Citera
2022-02-03, 07:03
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Jodå, de fortsätter.
Konstigt att det alltid tystats ner.
Citera
2022-02-03, 07:08
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Konstigt att det alltid tystats ner.

Det är så i Sverige tyvärr. Hellre offra kvinnor (eller flickor i många fall) än tala om vad som egentligen pågår.
Citera
2022-02-03, 07:09
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Det är så i Sverige tyvärr. Hellre offra kvinnor (eller flickor i många fall) än tala om vad som egentligen pågår.
Efter alla dessa decennier? Otroligt

På nätet vimlar det iofs av dem. Konstigast är det kanske att det finns kvinnor som faktiskt vill leva med dem och förnedrar sig med att vara deras flickvänner eller ännu värre, gifter sig med dem.
Citera
2022-02-03, 07:32
Medlem
NickLidstroms avatar
Varför i helvete väljer man att visa 10 minuter av material med thaitjejen och mattias som redan sänts första säsongen? Sen vinjetten är ju typ 5 minuter lång vilket också är helt orimligt.
Citera
2022-02-03, 09:21
Medlem
Citat:
Du borde skaffa en stabil svensk man istället. Du dras till män med invandrarbakgrund som misshandlar dig genom kritik. Lös problemen med din pappa istället. Det är antagligen hans godkännande du söker. Men du är inte något barn längre, du behöver stå upp för dig själv och sluta agera som en osjälvständig flicka.
Min amatörpsykologiska analys av Sabrina:

- Inte särskilt snygg. Därmed osäker.
- Har en modellsnygg och lyckad kusin, som hon verkar stå rätt nära. Sådant tar ner självkänslan.
- Pappa från Italien, dvs konservativ machokultur. Ergo, daddy issues deluxe.

Kontentan blir ett enkelt byte för flintis-araber med säljarsmajl. Jag hoppas att hon är fri idag.
Citera
2022-02-03, 09:43
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

- Har en modellsnygg och lyckad kusin, som hon verkar stå rätt nära. Sådant tar ner självkänslan.

Kontentan blir ett enkelt byte för flintis-araber med säljarsmajl. Jag hoppas att hon är fri idag.
Ja men alla är inte modellsnygga, alla människor måste acceptera att det alltid finns människor som är snyggare, eller populärare, smartare, mer framgångsrika och så fortsätter listan. Att inte se perfekt ut innebär inte att man är värdelös och ska stå ut med svin. Ska hon importera kan hon åtminstone välja någon som är kärleksfull. Få kvinnor vill ha en sådan typ. Kvinnor behöver akta sig för vilka de ligger med eftersom vi snabbare bygger upp känslor vid intimitet och sex. Hon skulle dumpat honom efter några ligg bara, för något mer är han inte.

Vi dras till attraktiva människor men vi älskar efter de band vi bygger och där är inte utseendet det som avgör. Majoriteten av alla människor vi älskar (finns så många olika kärlekar och många platoniska) gör vi villkorslöst gällande deras snygghetsfaktor. Det andra är attraktion och även mindre fagra människor attraherar alltid någon (uppenbart har kvinnor attraherats av honom som exempel). Men det är ruskigt hur vissa och då som regel kvinnor tillåter dem själva förnedras av ovärdiga män för en gnutta uppmärksamhet. Hon kan ändå få en vettig svensk man, tror även att hennes pappas mer reserverade attityd handlar om att han inte är blind eller dum gällande dotterns partner/partners när han pratar om "kultur".

Jag såg på 90 days fiance (eller vad serien heter) när jag träffade en invandrare. Faktum är att det är en bra indikator på vilka kulturella eller personlighetsmässiga skillnader som finns. Vi reagerade starkt på ett par där en ung, överviktig tjej åkte till Marocko efter en kille, med helt olika åsikter vilket egentligen sa allt om hur olika vi var. Han ansåg att killen var ett svin, bedragare och elak mot tjejen som jag istället såg som jobbig, respektlös, desperat och allmänt hemsk. rekommenderar att man ser på liknande program. Nu kunde iofs inte våra starkt skiftande uppfattningar säga något om de problem vi skulle se i varandra men ändå. Ser man saker helt olika blir det med största sannolikhet problem (det krävs mycket för att överkomma skillnader såsom ödmjukhet, vilja till kompromiss, förståelse, lyhördhet osv)

Majoriteten kvinnor uppfattar nog inte de här promiskuösa, männen som särskilt sexiga eftersom det är stötande hur de uppträder. De här kvinnorna inser inte att de är med de väldigt få vill ha. Du ser extremt sällan dessa män få svenska, välartade medelklasstjejer. Man måste vara hårt i botten mentalt för att värdera dem som potentiella partners. Det är en myt att de är eftertraktade. Som ett ONS kanske. Inte mer än så.
Citera
2022-02-03, 11:47
Medlem
jarhoiss avatar
Jag kanske minns fel för de var ju ett tag sedan men var inte förra säsongens par rätt söta. Det jag sett av de nya är ju bara smärtsamt på alla sätt
Citera
2022-02-03, 14:11
Medlem
Citat:
"Feminismens högborg"? Vad snackar du om? Du gillar länder där män trycker ner kvinnor eller? Snubben är inte ens snygg, smart, snäll eller rolig alls och utnämner sig själv till något gudasänt till kvinnor. Han behandlar dessutom sin tjej som en påse hundskit, men du kanske gillar sånt. Haft en man från Balkan i 20 år och han har då aldrig nånsin betett sig sådär. Är Balkan också "feminismens högborg"? Nä, Latif är en skit.

Håller med dig!! Fy fan vilken vidrig liten skit! Borde investera i en tupé istället för att ränna efter kjoltyg. Usch! Hade inte velat vara med honom om han så var den siste mannen på jorden. Äcklig strandraggare!
Citera
2022-02-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

Exakt!!
Citera
2022-02-03, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Jag kanske minns fel för de var ju ett tag sedan men var inte förra säsongens par rätt söta. Det jag sett av de nya är ju bara smärtsamt på alla sätt

Håller med, denna säsongen är smärtsam och rakt av kopierad från tlcs 90day. Trodde aldrig jag skulle säga det men Nicole var den bästa deltagaren och man saknar någon som är lika äkta denna säsongen. Inte dum att titta på heller om än lite väl vänsterbliven för min del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in