• 3
  • 4
2024-07-15, 21:58
Medlem
Marko blev tydligen knuffad i vattnet av någon när han stod och fiskade.

Videon sprids nu på Tiktok.
Citera
2024-07-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheterpinto
såg att nån idiot puttade I han när han stod och fiskade live på TikTok i går 😡 jävla pack. det kunde gått illa tänk om han slagit i botten eller ön värre drunknat.
som tur var gick allt bra men jävla utlännings ungjävlar som går runt maskerade och ställer till med sånt.

Ja det kunde gått riktigt illa.
Citera
2025-01-07, 00:48
Medlem
längesen jag skrev här nu. har inte velat ta upp detta innan då det bara varit rykten från främmande personer utan någon riktig källa. men nu har offret själv berättat om detta på hennes tiktok. hon skriver att han utsatt henne för våld och ”en annan sak” (ganska tydligt vad som menas) när han var gift med hennes mamma, detta är alltså markos före detta bonusdotter. det här pågick i 3/4-års tid. hon ska ha varit 7/8-11 år gammal under händelserna.

hennes tiktok heter lysmasken18 och hon vill själv att detta når ut till fler personer. marko är inte dömd för något brott men jag väljer att tro på att tjejen inte hittat på detta. jag vet själv hur han skriver till barn på internet och hur han kan bli med alkohol i systemet.
Senast redigerad av enbandit 2025-01-07 kl. 01:03.
Citera
2025-01-07, 16:02
Medlem
marko lade upp en responsvideo på bonusdotterns video som han nu tog bort. han sa inte hennes namn men det var tydligt vad det handlade om. han sa de vanliga meningarna ”varför ska man sprida hat mot en person” ”sluta upp med mobbning och hat”. han säger att det är mycket lögner också. få se om det händer något nu.
Citera
2025-01-09, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbandit
längesen jag skrev här nu. har inte velat ta upp detta innan då det bara varit rykten från främmande personer utan någon riktig källa. men nu har offret själv berättat om detta på hennes tiktok. hon skriver att han utsatt henne för våld och ”en annan sak” (ganska tydligt vad som menas) när han var gift med hennes mamma, detta är alltså markos före detta bonusdotter. det här pågick i 3/4-års tid. hon ska ha varit 7/8-11 år gammal under händelserna.

hennes tiktok heter lysmasken18 och hon vill själv att detta når ut till fler personer. marko är inte dömd för något brott men jag väljer att tro på att tjejen inte hittat på detta. jag vet själv hur han skriver till barn på internet och hur han kan bli med alkohol i systemet.

Oj det lät inget vidare.

Sen ska man ju inte döma han på förhand.

Du skrev att han tidigare hette Roshag , såg att någon ung tjej dog nylgigen som hette Roshag, markos dotter?
Senast redigerad av Soppatorsk90 2025-01-09 kl. 02:43.
Citera
2025-01-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Oj det lät inget vidare.

Sen ska man ju inte döma han på förhand.

Du skrev att han tidigare hette Roshag , såg att någon ung tjej dog nylgigen som hette Roshag, markos dotter?

tjejen som dog är markos systerdotter. marko har inga egna barn.

du har rätt i att man inte ska döma på förhand men hans beteende tyder starkt på att han tänder på barn, tyvärr. har sett väldigt många unga tjejer som skriver att marko skrivit olämpliga saker till dem, och som jah nämnt innan har han skrivit med min kusin när hon var minderårig.
Citera
2025-01-23, 11:08
Medlem
Gonkss avatar
Förvånar mig inte avsevärt mycket att Marko skulle kunna göra något sånt. Har alltid tyckt att han har haft ett väldigt avvikande beteende i och med hur ofta han är live på TikTok med flickor inte äldre än kanske 13-15 år.

Roligt nog hade det inte gjort honom till den enda utvecklingsstörda personen som blir "outad" för pedofili på TikTok, samma hände ju Chicken Nuggets-mannen för några veckor sen.
Citera
2025-06-08, 20:49
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=UJjUm6yygzc

Här har ni tips på hur man lagar korv med potatis.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in