Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-01-08, 00:57
Medlem
Jag skrollade på Tiktok idag och såg ännu en video av Glada Marko, och jag undrade vem denna mystiska man egentligen är, och varför är han som han är, varför pratar han som han gör. Och varför cirkulerar den en nakenbild av mannen på internet.
Citera
2021-01-08, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marretheman
Jag skrollade på Tiktok idag och såg ännu en video av Glada Marko, och jag undrade vem denna mystiska man egentligen är, och varför är han som han är, varför pratar han som han gör. Och varför cirkulerar den en nakenbild av mannen på internet.

Tiktok? Jag har sett honom på youtube. Verkar vara en riktigt skön smubbe. Verkar vara väldigt snäll och omtänksam .

Nakenbild?
Citera
2021-01-08, 01:57
Bannlyst
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=Xmmq9r1eZLw
Citera
2021-01-08, 02:10
Medlem
dalkarlskillens avatar
Det finns bilder på han när han gifter sig .Det sägs dock att hans fru var otrogen och därför är han lite nere ibland. Han verkar vara väldigt positiv mot andra dock. Tror han pratar som han gör på grund av nån utvecklingsstörning.
Citera
2021-01-26, 09:28
Medlem
Det stämmer självklart, han är askön, men något är ju inte riktigt som det ska
Citera
2021-02-05, 14:42
Moderator
evilhoneys avatar
Kändisskvaller --> Youtubers, vloggare och andra videokreatörer
/Moderator
Citera
2021-02-07, 20:04
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
100 gånger bättre än de flesta så kallade svenska influencers.
Citera
2021-04-02, 15:16
Medlem
Den här Marko verkar väldigt trevlig och skulle nog inte vilja skada en fluga. Men man undrar om han har fått en slags psykos, blivit konstig av flera års alkoholproblem eller om han alltid har varit så där speciell, råkade komma förbi en video på Tiktok där han tydligen var gift en gång i tiden och har barn.

Han verkar försöka täcka upp sin sorg genom att skojsa omkring som han gör på Tiktok, måste vara tråkigt för hans barn att se honom på det viset.
Citera
2021-04-12, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Den här Marko verkar väldigt trevlig och skulle nog inte vilja skada en fluga. Men man undrar om han har fått en slags psykos, blivit konstig av flera års alkoholproblem eller om han alltid har varit så där speciell, råkade komma förbi en video på Tiktok där han tydligen var gift en gång i tiden och har barn.

Han verkar försöka täcka upp sin sorg genom att skojsa omkring som han gör på Tiktok, måste vara tråkigt för hans barn att se honom på det viset.

Han har inga barn. Det är inte hans barn med tjejen han var gift med.
Citera
2021-04-12, 20:28
Medlem
patrikfardamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404

Nä han har bara inte alla hästar hemma
Citera
2021-04-26, 02:10
Medlem
dundersnusens avatar
Sen på tråden men det vore tacksamt om någon kunde länka bilder på han och hans fru, har letat länge utan framgång
Citera
2021-04-26, 02:23
Medlem
dundersnusens avatar
Citat:

https://www.expressen.se/kronikorer/...ot-smaflickor/
handlar denna om honom kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här