Citat:
Ursprungligen postat av
HaraldMeH
Du kan inte nyttja ett konto du själv inte kan öppna. Om du flyttar utomlands kan du inte fortsätta nyttja kontot då du ej är folkbokförd i Sverige vilket är deras villkor, dyk in på deras chatt så kan du fråga direkt där istället om du inte tror mig. Spelar ingen roll om han befinner sig i Norge eller Danmark sålänge han inte är folkbokförd i Sverige så bor han inte där heller. Du kan redan nu lyfta på hatten och sätta dig i ett hörn innan pappa visar vägen igen. Öppet mål!
Ganska övertygad om att du har fel som vanligt. Hade tänkt vänta tills TS svarat på mina frågor, men visst, vi kör i vind på ditt spår.
Varför fungerade det alldeles utmärkt att spela för TS i flera månader på svensk sida folkbokförd utomlands? De borde ha märkt det redan vid första inloggningen från Norge att det inte var svenskt IP. Var de så sviniga att de lät honom hållas så länge han förlorade för att så fort han vann slå till och vägra betala ut?
Om det nu visar sig att TS faktiskt fortfarande är folkbokförd i Sverige så antar jag att du lägger dig platt, erkänner att jag har rätt och du fel, samt håller med om att hajper helt felaktigt vägrar betala ut hans vinster?