2021-01-06, 23:31
Medlem
När jag var 21 fick ja för mig att ta anabola i två veckor, en kompis på gymmet tog det och jag, utan att egentligen veta vad jag gav mig in på tog 20 mg dianabol i två veckor.

När de två veckorna hade gått så ringde jag dopingjouren för att få reda på vad ja skulle göra, jag tog armidex men de sa att jag skulle sluta tvärt med allt bara, så då gjorde jag det.

Jag blev ledsen o lite deprimerad, inte jättemycket, jag var på vårdcentralen och tog tester och då hade jag 26 nmol i testo, doktorn som ja mötte där sa att om jag mådde dåligt så kunde han bara skriva ut en bra medicin som skulle få mig att må bra igen, veneflaxine, vi pratade i 5 minuter o så fick jag de utskrivna, jag började ta de och mådde fullständigt skit, ännu värre än innan, men jag kända mig liksom helt utzoonad på veneflaxine o brydde mig inte om nått, gick upp i vikt o förlorade alla muskler, jag har aldrig haft bukfett innan, jag fick gynokomasti, förmodligen som en kombination av anabola och veneflaxinet.

Fick opereras för gynokomasti, vilket ja ville göra då jag hade fått puffy nippels och massa fett på brösten som ja aldrig haft tidigare, operationen gjordes men de tog bara ut körtlarna och ingenting hände med puffy nippelsen och de gjorde ingen fettsugning, så det såg ut som innan fast 10 gånger värre med massa ärr.

Så då mådde ja ännu mera skit, så fortsatte ta veneflaxine skiten, började plugga ett år senare men fick problem då ja alltid var konstant övertrött och mådde otroligt dåligt eftersom jag var helt asexuell och kunde inte bygga muskler, de tjejer som ja ändå lyckades dra hem eller följa med hem kunde ja inte ha sex med, gick inte att få upp den ens.

Så i 5 år åt jag denna skiten, utan ett ända återbesök eller nånting, de bara gav den o sen tack o hej, min testo låg i 5 år på 12 nmol, från 26 nmol, har nu lyckats få upp de till 14-15 nmol och då tränar jag 3-4 ggr på gymmet i veckan, utan att ens bygga muskler i princip, ökat lite på två år.

Fettet blir ja inte av med och de sitter på brösten o buken, ser ut som ja väger 140 kilo med tjej nippels när de är varmt ute.

Dessutom orkade ja knappt stå upp på jobbet i ett och ett halvt år efter ja slutat med veneflaxinet, jag var helt borta i huvudet så länge efter ja slutat med det.

O alla tjejer som de fått åt helvete med, noll energi har jag längre och noll lust till nått, har ingen motivation och ont i handleder o kroppen efter varje träning.

Tror jag dessutom fått inferlitet av skiten då mina spermier är som vatten och min sexlust är fortfarande dåligt mitt självförtroende är icke existerande.

Funderat länge på att ta mitt liv, detta är inget liv o som är värt o leva, problemet är att jag är för feg bara.
Citera
2021-01-06, 23:37
Avstängd
Varför slutar du inte med dom då?
Citera
2021-01-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Varför slutar du inte med dom då?

? Har ju slutat med dem, var över tre år sen ja slutade med dem
Citera
2021-01-06, 23:51
Medlem
fattar inte varför du gjorde en bröst operation
Citera
2021-01-06, 23:55
Medlem
Du fick kalla fötter på Dbol efter två veckor men går med på att knapra psykofarmaka i 5 år oavbrutet.. Vad tror du är värst?
Citera
2021-01-07, 00:00
Avslutad
Dianabol, gamla sunkiga ryss / thaifemmor... Värsta skitanabolen som finns förutom möjligen oxymetholone. Att dom fick säljas receptfritt i 1000-burkar på alla apotek var ett brott mot manligheten.
Men gynokomasti på bara två veckor...? Brösten kan bero på att du varit fet under lång tid, och kanske varken på Dianabol eller venlafaxin.
Citera
2021-01-07, 00:14
Medlem
Dboll har val en halveringstid pa typ 6 timmar och borde sluta aromatisera efter en dag, Dock har estrogen en halveringstid pa lite langre men totalt 2mg adex under 7 dagar hade varit nog for att fa bort allt det..

Sen vill Jag acksa papeka att du inte fick nagra muskler utan bara massa vattenvikt kanske lite glycogen I deina muskler som forsvinner nar man slutst med aas/tranat.

Har valdigt svart att tro dessutom att 2 veckor pa dball skulle sanka dina test nivaer pa langre sikt da du formodligen inte ar shut down vid det laget.

For mig later det som att du ar helt dum I huvudet som gick med pa att kaka venlaflaxin under 5ars tid efter 6 minutes mote och I din sorliga livsstil gjorde dig tjock som en gris. Man blir inte fet pa. Mediciner utan att du ater mer.

Hade jag varit du nu skulle jag sluts med. Ssri och ta tagj dig sjalv. Kolla. Over din kost, kanske acceptera att din genetik suger alternativt kundskap som. I sa fall kan Inforskaffas.. Iom att du inte vet bad varken dball var eller ens din paykofarma sa kan jag saga at dig att du bygger invgenting med Coca-Cola och oatkrokar.
Citera
2021-01-07, 00:18
Medlem
Vet inte vad som är märkligast, att kroppen hinner börja aromatisera på endast 2 veckor, eller att man får sånt piss utskrivet efter ett besök.

Iofs är psykvården ett skämt. Förhoppningsvis försvinner allt vad ssri/snri heter inom ett par år när tillräckligt många fattar att det är PISS och att ketamin är framtiden. Kommer dock tystas ner av läkemedelsfittorna in i det längsta.
Citera
2021-01-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ericham
Dianabol, gamla sunkiga ryss / thaifemmor... Värsta skitanabolen som finns förutom möjligen oxymetholone. Att dom fick säljas receptfritt i 1000-burkar på alla apotek var ett brott mot manligheten.
Men gynokomasti på bara två veckor...? Brösten kan bero på att du varit fet under lång tid, och kanske varken på Dianabol eller venlafaxin.

Var inte fet alls, var närmare smal än fet i åldern 13-21

Ja jag fick gynokomasti på två veckor, två knölar tog dem ut som var som golfbollar, lite mindre, men ja tror veneflaxinet säkert hjälpte till med
Citera
2021-01-07, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Du fick kalla fötter på Dbol efter två veckor men går med på att knapra psykofarmaka i 5 år oavbrutet.. Vad tror du är värst?

Dianabol tror ja är värst l gå på 5 år oavbrutet med veneflaxine kort därefter
Citera
2021-01-07, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Dboll har val en halveringstid pa typ 6 timmar och borde sluta aromatisera efter en dag, Dock har estrogen en halveringstid pa lite langre men totalt 2mg adex under 7 dagar hade varit nog for att fa bort allt det..

Sen vill Jag acksa papeka att du inte fick nagra muskler utan bara massa vattenvikt kanske lite glycogen I deina muskler som forsvinner nar man slutst med aas/tranat.

Har valdigt svart att tro dessutom att 2 veckor pa dball skulle sanka dina test nivaer pa langre sikt da du formodligen inte ar shut down vid det laget.

For mig later det som att du ar helt dum I huvudet som gick med pa att kaka venlaflaxin under 5ars tid efter 6 minutes mote och I din sorliga livsstil gjorde dig tjock som en gris. Man blir inte fet pa. Mediciner utan att du ater mer.

Hade jag varit du nu skulle jag sluts med. Ssri och ta tagj dig sjalv. Kolla. Over din kost, kanske acceptera att din genetik suger alternativt kundskap som. I sa fall kan Inforskaffas.. Iom att du inte vet bad varken dball var eller ens din paykofarma sa kan jag saga at dig att du bygger invgenting med Coca-Cola och oatkrokar.

Jag håller med dig till 1000 procent att jag är helt jävla blåst i skallen, jag trodde på vården o att antidepp inte var dåligt, var första gången ja ens hörde att de fanns, men jag är väldigt dum i huvudet, ingen koll, precis som med dianabol, jag tänkte äh jag är nog en av dem som inte får gynokomasti, helt i min ignorans så sket ja i att dianabol förvandlas till östrogen.

Du blir dock väldigt fet på mediciner, antidepp och anti psykiska piller som andra tar, du kan bli bålfet bara på 2 månader, sen självklart håller ja med om att de säkert påverkade livsstilen med.

Jag äter inte nån socker alls, aldrig tyckt det var bra, och med gener så är ingen av mina föräldrar eller släktingar feta, de som är 60+ kanske har en lite ölmage men är smala därom, jag är fet på buken o brösten, det är inte genetiskt.

Jag ringde dopingjouren o de sa att ja skulle slänger armidex med, så ja slängde det så hade inget som kunde ta ner östrogen

Jag tar inte srri längre, men har kvar biverkningarna
Senast redigerad av Idioten1 2021-01-07 kl. 01:24.
Citera
2021-01-07, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Vet inte vad som är märkligast, att kroppen hinner börja aromatisera på endast 2 veckor, eller att man får sånt piss utskrivet efter ett besök.

Iofs är psykvården ett skämt. Förhoppningsvis försvinner allt vad ssri/snri heter inom ett par år när tillräckligt många fattar att det är PISS och att ketamin är framtiden. Kommer dock tystas ner av läkemedelsfittorna in i det längsta.

Det tragiska är väl att jag slängde armidex och sen att när mina hormoner redan var i kaos så fick ja veneflaxine som rubbade det ännu mer, om inte värre, haha men ja är den största idioten, varav mitt namn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in