2021-01-07, 02:26
Medlem
Nu ska vi fixa detta istället för att ge kritik, ledsen för mitt tidigare inlägg.

Detta kommer inte vara så svårt men utmanande. Först och främst ska du säga till din doktor att du vill kliva av den medicinska lobotomibehandlingen som pågår vilket kommer vara jävligt jobbigt på grund av att du ar faktiskt beroende av dom oavsett vad läkarna säger om det.. Så fort du börjat med någonting som stimulerar dina receptorer kommer din kropp att sluta göra det då den får stimulans från, i ditt fall, SSRI medicinen som justerar serotonin i ditt huvud och till slut kommer den glömma bort hur den ska framkalla dessa hormoner själv. Detta kommer vara din så kallad avtanning och den kommer att vara under lång tid.

Punkt 2 är din diet och träning. Ju fetare du är desto mer estrogen kommer du ha i din kropp då estrogen binder sig i dina fettceller så nu ska du gå på en low carb high protein diet och skära ner på det totala matintaget med 50 procent samtidigt som du varje morgon springer 45 minuter kombinerat med träning. Detta kommer resultera att ditt fett smälter bort från din kropp inom sinom tid.

För övrigt är det sjukt hur läkare skriver ut dessa mediciner till alla människor som är ledsen oavsett anledning. Det känns som att så länge du kan jobba och betala skatt skiter vi i om du är helt personlighetsforandrad. Huruvida du ska palla med att hoppa av SSRI och hur du ska göra är jag kluven till. Själv skulle jag fixa en hel del rivotril eller xanor för att kunna sova någorlunda men du verkar vara en person som har svårt att sluta med saker och ting. Du måste vara mer målmedveten och om du nu skulle ta någon av medecinerna som jag rekommenderar till mig själv så se fan till att varje dag göra någonting som gör din tillvaro bättre. Kan vara allt från städning till traning eller träffa vänner och familj, vad vet jag vad du saknar men det du saknar måste fixas nu. Du får inte bli bekväm av dig för att du mår bra för stunden.

Detta är mitt bästa tips och jag hoppas att allt går bra för dig. Du är inte en idiot pga att folk man ska kunna lita på, läkare vänner, föräldrar inte vill ditt bästa eller informerar dig om att du i alla fall måste informera dig själv innan du tar beslut.

Kram på dig
Citera
2021-01-07, 02:56
Medlem
Manginazs avatar
+1 på inlägget över!

Du kan ta tillbaka ditt liv, du SKA ta tillbaka kontrollen över din kropp och din psykiska balans!

Börja promenera varje dag med målet att gå en mil om dagen till slut.

Pröva mindfullness med målet att acceptera din nuvarande utgångspunkt i livet, för att få kraft dvs tron på dig själv för att styra ditt liv dit du själv vill.

https://www.youtube.com/watch?v=7CBfCW67xT8

https://www.youtube.com/watch?v=ukTaodQfYRQ

Testa att lyssna på detta.

https://www.youtube.com/watch?v=hKqjSiM38uM&t=1210s
Citera
2021-01-07, 03:43
Medlem
Tog en kur också förra sommaren utan att veta nånting. Mina nipples började växa efter typ 3 veckor. Slutade med det men det var försent Jag slutade innan det hann bli för mycket men dom är definitivt mer utstående. Typ inom själva vårtgården, putar ut lite som konor nu. Den är seg men inte hela världen. Tränade knappt bröst innan men nu blir det bröst ett par gånger i veckan så man ska se det mindre. Bara att acceptera tyvärr.
Kan rekommendera att fasta för att gå ner i vikt.
Citera
2021-01-07, 07:38
Medlem
Alltså kan man ens få utvecklad gyno på 3 veckor? Visst att om man inte kör på nolva adex och liknande att man kan få lite ont och att det sväller lite runt om men det går alltid tillbaka till det normala när ens nivåer är laga/normala igen. Att man skulle få pattar på 3 veckor tycker jag later ossanolikt.

Hur som haver, se alltid till att ni har allt hemma. Nolva.. clomid adex etc hemma innan ni börjar kura för annars kommer ni få en riktigt pissig kur dar ni är paranoida till den grad att ni avbryter kuren och inte några resultat att tala om förutom att ni har fått pattar. Pct ar viktigt.
Citera
2021-01-07, 09:24
Medlem
psykosnyckels avatar
90% av alla medicin på FASS har digra biverkningar likt Ebola pest eller värre, inget man ger till någon man bryr sig om. Jag har prövat ca 5 olika antidepp, skiten funkar inte. Senaste forskningen har kommit fram till att låga doser psykedeliskt knark funkar bäst men knark mår man väldigt bra av så den behandlingen kommer aldrig godkännas i Svergie. Om du fått manboobs av medicinen får du väl hänga dig, välkommen åter.
Citera
2021-01-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Dianabol tror ja är värst l gå på 5 år oavbrutet med veneflaxine kort därefter

Ja det är väl ingen idé att diskutera något med dig efter det svaret..
Citera
2021-01-07, 10:52
Medlem
oryxocrakes avatar
Man har ett ansvar att kolla upp medel man intar och väga risk/fördelar enligt mig. Kan inte låta bli att tycka att du borde kollat upp biverkningar innan du börjar trycka i dig massa skit. Men jag har varit där själv, åt Venlafaxin länge gick upp 15 kg och mådde bara dåligt och orkade ingenting.Så jag ska inte skälla på dig, för jag känner med dig.
Okej så nu har du ett stort problem, ta itu med hur du ska lösa problemet istället för att tycka synd om dig själv. Jag slutade med mediciner och andra substanser jag tog och började styrketräna och löpträna.Är tjej vägde väl typ 75 på 170 cm nu nere på 60 i bra form. Hårt jobb och motigt så in i helvete men det är bara att slänga offerkoftan åt sidan och ta tag i sig själv.

Den som nämnde iktorivil och xanor i denna tråden som om det vore ett alternativ för denna killen, snälla sluta.

Lycka till TS!
Citera
2021-01-07, 18:08
Medlem
Skaffa TRT om du sabbat din produktion med AAS. Eller kör en PCT kur.
Citera
2021-01-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Nu ska vi fixa detta istället för att ge kritik, ledsen för mitt tidigare inlägg.

Detta kommer inte vara så svårt men utmanande. Först och främst ska du säga till din doktor att du vill kliva av den medicinska lobotomibehandlingen som pågår vilket kommer vara jävligt jobbigt på grund av att du ar faktiskt beroende av dom oavsett vad läkarna säger om det.. Så fort du börjat med någonting som stimulerar dina receptorer kommer din kropp att sluta göra det då den får stimulans från, i ditt fall, SSRI medicinen som justerar serotonin i ditt huvud och till slut kommer den glömma bort hur den ska framkalla dessa hormoner själv. Detta kommer vara din så kallad avtanning och den kommer att vara under lång tid.

Punkt 2 är din diet och träning. Ju fetare du är desto mer estrogen kommer du ha i din kropp då estrogen binder sig i dina fettceller så nu ska du gå på en low carb high protein diet och skära ner på det totala matintaget med 50 procent samtidigt som du varje morgon springer 45 minuter kombinerat med träning. Detta kommer resultera att ditt fett smälter bort från din kropp inom sinom tid.

För övrigt är det sjukt hur läkare skriver ut dessa mediciner till alla människor som är ledsen oavsett anledning. Det känns som att så länge du kan jobba och betala skatt skiter vi i om du är helt personlighetsforandrad. Huruvida du ska palla med att hoppa av SSRI och hur du ska göra är jag kluven till. Själv skulle jag fixa en hel del rivotril eller xanor för att kunna sova någorlunda men du verkar vara en person som har svårt att sluta med saker och ting. Du måste vara mer målmedveten och om du nu skulle ta någon av medecinerna som jag rekommenderar till mig själv så se fan till att varje dag göra någonting som gör din tillvaro bättre. Kan vara allt från städning till traning eller träffa vänner och familj, vad vet jag vad du saknar men det du saknar måste fixas nu. Du får inte bli bekväm av dig för att du mår bra för stunden.

Detta är mitt bästa tips och jag hoppas att allt går bra för dig. Du är inte en idiot pga att folk man ska kunna lita på, läkare vänner, föräldrar inte vill ditt bästa eller informerar dig om att du i alla fall måste informera dig själv innan du tar beslut.

Kram på dig

Tack, visst ja kan skylla på dem men det var mitt fel med, nej jag kan inte ta någon benzo eller sånt för jag kommer ta allt ja får på en vecka o sen må skit i 2 veckor, därför tar jag inget sånt.

Jag slutade med veneflaxine för 3 år sedan, dessa biverkningarna är kvar.

Ja jag vet ja måste springa mera....innan gjorde ja 40 min men det är så jävla tråkigt, får börja med nån padel elr nått
Citera
2021-01-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajmson
Tog en kur också förra sommaren utan att veta nånting. Mina nipples började växa efter typ 3 veckor. Slutade med det men det var försent Jag slutade innan det hann bli för mycket men dom är definitivt mer utstående. Typ inom själva vårtgården, putar ut lite som konor nu. Den är seg men inte hela världen. Tränade knappt bröst innan men nu blir det bröst ett par gånger i veckan så man ska se det mindre. Bara att acceptera tyvärr.
Kan rekommendera att fasta för att gå ner i vikt.

Okej de suger, gör inte som jag dock o få panik o börja operera dig, det tog många år av mitt liv med
Citera
2021-01-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykosnyckel
90% av alla medicin på FASS har digra biverkningar likt Ebola pest eller värre, inget man ger till någon man bryr sig om. Jag har prövat ca 5 olika antidepp, skiten funkar inte. Senaste forskningen har kommit fram till att låga doser psykedeliskt knark funkar bäst men knark mår man väldigt bra av så den behandlingen kommer aldrig godkännas i Svergie. Om du fått manboobs av medicinen får du väl hänga dig, välkommen åter.

Tror jag har nån bdd eller nått för ja håller med att det är löjligt att ge upp på sitt liv som ja gjort
Citera
2021-01-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Skaffa TRT om du sabbat din produktion med AAS. Eller kör en PCT kur.

Försökt få det men måste ha 8nmol och jag vill egentligen inte behöva ta trt heller, men det kan ju verkligen funka dock, men ja har släppt den tanken efter ja försökt i två år
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in