• 1
  • 2
2021-01-06, 07:18
Medlem
Jag har inga problem med matchingar på Tinder, är väldigt populär men det väldigt få av de leder någon vart. Kan få 80 matchingar på en dag. Så här brukar jag göra när jag startar en konversation med en tjej

Först kanske någon öppningsfras baserat på hennes bio eller bara ett hej
komplimanger (här visar hon ett väldigt stort intresse)
hur mår du
jobbar du eller pluggar du
intressen
frågor om intressena
mål med året
resor och mat
film och musiksmak
osv (hon blir segare med tiden)

Detta chattande pågår i kanske 1-3 veckor på Tinder och sedan tappar hon intresset.
Brukar inte fråga om Snap eller Insta. Ska man göra det? Hur dags ska man göra det? Oftast brukar tjejen ge sitt Snap eller Insta efter några dagar, har aldrig frågat en tjejs Snap.

Vad är grejen med Snap? Vad är det med Snap som folk gillar det så mycket?

Vad gör jag fel på Tinder?
Senast redigerad av Registrerad.Medlem 2021-01-06 kl. 07:22.
2021-01-06, 07:21
Medlem
Om du får en intensiv chatt i tre veckor, så är det en vis förståelse att det blir tröttsamt till slut. Vad hindrar dig till att fråga ut henne?
2021-01-06, 07:24
Medlem
jaystaas avatar
Tycker personligen att det suger ass att chatta, mycket mer givande/spännande att ses asap och jag antar att tjejerna samtycker. (In most cases)

Gällande snapchat, fråga omgående och prata där istället för tinder. (Man skickar ju bilder på snapchat, vilket känns passande!)
2021-01-06, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaystaa
Tycker personligen att det suger ass att chatta, mycket mer givande/spännande att ses asap och jag antar att tjejerna samtycker. (In most cases)

Gällande snapchat, fråga omgående och prata där istället för tinder. (Man skickar ju bilder på snapchat, vilket känns passande!)

Okej så hur snappt ska man fråga om en träff?

Vad för bilder ska man skicka på snap?
Jag brukar mest chatta på snap faktiskt.
2021-01-06, 07:41
Medlem
Tarrous avatar
Acceptera att du är en tråkig eller socialt återhållsam person, och försök förändra dig

Med 80 matchningar per dag har du möjligheten att lista ut vad som faktiskt fungerar.
Vill du vara seriös kan du ju göra en sammanställning i Excel med några snygga grafer
2021-01-06, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Acceptera att du är en tråkig eller socialt återhållsam person, och försök förändra dig

Med 80 matchningar per dag har du möjligheten att lista ut vad som faktiskt fungerar.
Vill du vara seriös kan du ju göra en sammanställning i Excel med några snygga grafer

Hur blir jag mindre tråkig och bättre?
2021-01-06, 08:17
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad.Medlem

Pratar om upplevelser, TV serier och vad som irriterar och och ställ frågor utifrån det. Men inte bara frågor...

Fundera på vad som intresserar dig, och kanske även henne och försök undvika ”listfrågor
2021-01-06, 08:19
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:

Väx upp och bli en man.
2021-01-06, 08:20
Medlem
Citat:

Men för i helvete karl, hoppas att du trollar! 🤣

Var rakt på sak, våga ta initiativ och få henne att skratta bara, det kommer man långt på.
Sen istället för att skriva som nästan efter en mall som du beskrev i början kan du ju anpassa dina svar efter vad hon svarar dig.
Lycka till!
2021-01-06, 08:23
Medlem
Klanledarens avatar
Felet börjar vid "hur mår du", säg aldrig nåt så tråkigt. Lägg fokus på dig och framstå som intressant och spännande. Du är alldeles för systematisk och rationell för dessa ologiska varelser.
2021-01-06, 08:39
Medlem
Mer rak på sak, dom tröttnar på miljoner frågor dom får av alla andra dom matchat med. Inled lite snyggt, någon fråga om henne och sen får du nog öka tempot om du inte tappat det redan där.
2021-01-06, 09:03
Medlem
Kasta mobilen.
Gå ut i IRL.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in