Citat:
Ursprungligen postat av
Nosnow
Men om man ”porrar” sig kommer man väll bara attrahera killar som vill ha dig för din kropp/sex mer än ett förhållande.
Om jag måste vara så för att få en kille klarar jag mig bättre utan en lol
Hmmm...jag gillar egentligen inte det här med rasblandning men du verkar trevlig så jag vill ändå ge dig tips.
Svenska män ser svarta kvinnor som otillgängliga. Vi är rasister om vi inte gillar dig, men vi är även rasister om vi gillar dig (vit man +svart kvinna är något antirasister avskyr. Det låter ologiskt, men är så. Man vill inte vara en kolonialist som kulturellt approprierar en svart kvinna).
Det här dubbla stigmat gör att det är enklast att inte låtsas om dig som sexuellt/romantiskt attraktiv. Så det krävs rätt mycket av DIG för att någon skall vilja det.
Var (över)social, våga ta plats, är ni 4 brudar på nattklubb var mest högljudd, prata mest och skratta mest av alla 4, tänk dig ett beteende att trots att du är jättesnäll så skall många kvinnor störa sig på dig för du är så intensiv...adhd-aktigt nästan. Mycket energi!. "slampa" till klädseln och "slampa" till bilder du lägger upp på social media och ha ditt naturliga hår. Då blir du "tillgänglig".
Först då kommer du synas för vita män.
Nu kommer detta från en gammal vit rasistsnubbe så du kan ignorera det därför, men om du bortser från det har jag gett dig korrekt och bra info.