Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-04, 10:38
Medlem
CenterMins avatar
jag ar inte "svensk" svensk men ser mig sjalv narmast som en svensk och jag ALSKAR svarta.

Stora rov. Fina tuttar. Undergiven personlighet. Tar hand om mig och kan laga mat och massera mig.

Ja, vad ar det man inte ska alska med svarta?
Citera
2021-01-04, 10:43
Medlem
CenterMins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Detta har absolut inget med rasism att göra men jag tycker att svarta tjejer är fula, ja rentav motbjudande. Speciellt somaliskor. Kommer faktiskt inte på en enda känd svart kvinna som är attraktiv. Okej, vissa kanske är lite småsöta som den där svarta tjejen på Rapport, men jag har aldrig någonsin attraherats av svarta kvinnor.

iman ar somalier och hon ar supermodell

https://en.wikipedia.org/wiki/Iman_(model)
Citera
2021-01-04, 11:06
Medlem
Inte för att vara taskig mot ts, men jag tror en svart kvinna måste våga porra till sig för att en svensk man skall bli attraherad av henne.

Klä sig och bete sig väldigt "tillgängligt" annars kommer han inte ens våga försöka.
Citera
2021-01-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Inte för att vara taskig mot ts, men jag tror en svart kvinna måste våga porra till sig för att en svensk man skall bli attraherad av henne.

Klä sig och bete sig väldigt "tillgängligt" annars kommer han inte ens våga försöka.

Men om man ”porrar” sig kommer man väll bara attrahera killar som vill ha dig för din kropp/sex mer än ett förhållande.

Om jag måste vara så för att få en kille klarar jag mig bättre utan en lol
Citera
2021-01-04, 15:15
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Intressant hur en färgad tjej benämner sig som "svart".. Kan inte vara vanligt.

Kan inte tillhöra vanligheterna att en tjej ställer relationsfrågor på Flashback och tar man sen färgad ovanpå allt är väl chansen promillen.

Då är det betydligt vanligare med "internet riddare", vilket framgår här i tråden. Man gör sig till för den "unga mön" i hopp om belöning.

Relationsmässigt står kanske inte den vita mannen högt i kurs just nu om man tittar på vad som förevisas offentligt i media. Antingen vit karl, vit kvinnan men antalet förevisningar om färgad karl och vit kvinna har ökat drastiskt sen 2015.

Men är det någon eller något som utsätts för strukturell rasism offentligt så är det färgade kvinnor. De syns så gott som aldrig i huvudrolls innehav, lägger man sen till relation vit karl och färgad kvinna är det mindre än promillen.

Den mest kända färgade kvinnan just nu i Sverige är väl Liberalernas partiledare Nyamko Sabuni.
Man må tycka vad man vill om deras politik, men aldrig har någon partiledare blivit så förlöjligad och stoppad från media tid än hon.
Då snackar vi journalister som kallar sig "feminister" som mer eller mindre bara vill lyfta upp och fram kvinnor med vitt skinn.

SÅ TS
Om du nu är "svart" kvinna (ditt ordval) vilket jag betvivlar, så om det är samt har du ganska många murar framför dig att hitta en vit karl.
Men inget är väl omöjligt antar jag.

Det kunde varit värre.. Du kunde vara muslimsk kvinna som finner någon vit karl intressant.

Vad fan svamlar du om? Det finns massa tjejer som ställer relationsfrågor på FB och svart är en fullt vedertagen benämning på en afrikan. Varför i helvete skulle någon starta en så harmlös trolltråd?
Citera
2021-01-04, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Som kille tänker jag rent spontant att det kanske handlar mer om familjen? Exempelvis bröder, fäder eller kusiner som inte accepterar att en mörk tjej är tillsammans med svensk kille, medans det är helt okej för dem själva att dejta svenska tjejer. Att detta är anledningen till att det inte är särskilt vanligt att se en mör tjej med vit kille. Vad tror du om det?

Jag tror nog det stämmer, många afrikanska familjer föredrar att flickan gifter sig inom etniciteten.

Även fast det är normen så stämmer det inte in på mig, som tur är
Citera
2021-01-04, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Intressant hur en färgad tjej benämner sig som "svart".. Kan inte vara vanligt.

Kan inte tillhöra vanligheterna att en tjej ställer relationsfrågor på Flashback och tar man sen färgad ovanpå allt är väl chansen promillen.

Då är det betydligt vanligare med "internet riddare", vilket framgår här i tråden. Man gör sig till för den "unga mön" i hopp om belöning.

Relationsmässigt står kanske inte den vita mannen högt i kurs just nu om man tittar på vad som förevisas offentligt i media. Antingen vit karl, vit kvinnan men antalet förevisningar om färgad karl och vit kvinna har ökat drastiskt sen 2015.

Men är det någon eller något som utsätts för strukturell rasism offentligt så är det färgade kvinnor. De syns så gott som aldrig i huvudrolls innehav, lägger man sen till relation vit karl och färgad kvinna är det mindre än promillen.

Den mest kända färgade kvinnan just nu i Sverige är väl Liberalernas partiledare Nyamko Sabuni.
Man må tycka vad man vill om deras politik, men aldrig har någon partiledare blivit så förlöjligad och stoppad från media tid än hon.
Då snackar vi journalister som kallar sig "feminister" som mer eller mindre bara vill lyfta upp och fram kvinnor med vitt skinn.

SÅ TS
Om du nu är "svart" kvinna (ditt ordval) vilket jag betvivlar, så om det är samt har du ganska många murar framför dig att hitta en vit karl.
Men inget är väl omöjligt antar jag.

Det kunde varit värre.. Du kunde vara muslimsk kvinna som finner någon vit karl intressant.

Inte direkt min favorit benämning heller men afrikaner kallas ju för svarta, även fast de allra flesta av oss är bruna och inte bokstavligen svarta.

Jag är inte heller besatt med att skaffa en vit kille, jag är bara smått intresserad av en svensk kompis till mig men vet ej om han ens attraheras till icke-svenska tjejer då alla hans ex enbart har varit svenskar.
Citera
2021-01-04, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Är du omskuren?

(o när det gäller killar - vill du ha med eller utan "halsduk"?)

Ja, olyckligtvis

nsfw men dock så funkar allt som vanligt, kan komma med enbart klitorisstimulering trots det och sex är så normalt som det kan bli som tur är. Jag märkte det ganska nyligen vilket är helt sjukt.

På killar spelar det inget roll för mig
Senast redigerad av Nosnow 2021-01-04 kl. 15:35.
Citera
2021-01-04, 15:56
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosnow
Jag tror nog det stämmer, många afrikanska familjer föredrar att flickan gifter sig inom etniciteten.

Även fast det är normen så stämmer det inte in på mig, som tur är

Alla är olika!
Hur hade din familj reagerat om du hade skaffat en svensk pojkvän?
Citera
2021-01-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Alla är olika!
Hur hade din familj reagerat om du hade skaffat en svensk pojkvän?

Har ingen kontakt med min familj längre (bara syskon) och dom skulle behandla honom som vilken pojkvän som helst. Mina föräldrar däremot vet jag inte. Dom skulle väll säkert föredra en kille från vårt land men dom vet att dom inte kan göra något åt saken.
Citera
2021-01-04, 16:13
Bannlyst
Ingen ordentlig man dissar en trevlig tjej pga hudfärg. Jag har varit med några svarta damer, de var såklart som folk är mest.

Kör hårt!
Citera
2021-01-04, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosnow
Men om man ”porrar” sig kommer man väll bara attrahera killar som vill ha dig för din kropp/sex mer än ett förhållande.

Om jag måste vara så för att få en kille klarar jag mig bättre utan en lol

Hmmm...jag gillar egentligen inte det här med rasblandning men du verkar trevlig så jag vill ändå ge dig tips.

Svenska män ser svarta kvinnor som otillgängliga. Vi är rasister om vi inte gillar dig, men vi är även rasister om vi gillar dig (vit man +svart kvinna är något antirasister avskyr. Det låter ologiskt, men är så. Man vill inte vara en kolonialist som kulturellt approprierar en svart kvinna).

Det här dubbla stigmat gör att det är enklast att inte låtsas om dig som sexuellt/romantiskt attraktiv. Så det krävs rätt mycket av DIG för att någon skall vilja det.

Var (över)social, våga ta plats, är ni 4 brudar på nattklubb var mest högljudd, prata mest och skratta mest av alla 4, tänk dig ett beteende att trots att du är jättesnäll så skall många kvinnor störa sig på dig för du är så intensiv...adhd-aktigt nästan. Mycket energi!. "slampa" till klädseln och "slampa" till bilder du lägger upp på social media och ha ditt naturliga hår. Då blir du "tillgänglig".

Först då kommer du synas för vita män.

Nu kommer detta från en gammal vit rasistsnubbe så du kan ignorera det därför, men om du bortser från det har jag gett dig korrekt och bra info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in