2006-05-19, 13:31
Bannlyst
Hej, jag har tagit svamp, jag hackade svampen på en skärbärda och svalde med juice, var en timme sedan nu. När komemr effekten? Tacksam för snabba svar.
Citera
2006-05-19, 13:33
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Beror på hur mycket du har ätit innan, om du har ätit en stor måltid innan så kan effekten ta ett tag.

Eller så har du skit svamp / dålig batch etc ~.
Citera
2006-05-19, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Beror på hur mycket du har ätit innan, om du har ätit en stor måltid innan så kan effekten ta ett tag.

Eller så har du skit svamp / dålig batch etc ~.

Okej, så det blir ingen effekt då? Jag kan lugnt dra i mig det sista och ändå inte känna något eller? Mer än de rekommenderade två grammen har jag tagit i alla fall. Fan vad sne jag är
Citera
2006-05-19, 13:37
Medlem
fraess avatar
Ät allt och gå ut i skogen/parken. Att stirra på en dator inomhus är inte det bästa.
Citera
2006-05-19, 13:37
Medlem
fraess avatar
Pubbeldost.
Citera
2006-05-19, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fraes
Ät allt och gå ut i skogen/parken. Att stirra på en dator inomhus är inte det bästa.

Okej, vet inte hur många gram det blir allt som allt, kanske 7 gram, och 4 gram sägs ge en intensiv tripp. Känner mig lurad, är ju totalt nykter.
Citera
2006-05-19, 13:40
Medlem
fraess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Okej, vet inte hur många gram det blir allt som allt, kanske 7 gram, och 4 gram sägs ge en intensiv tripp. Känner mig lurad, är ju totalt nykter.

Är det 7 gram torkade ska du fan få effekt även om det är riktigt dålig svamp. 7 gram normala är *jävligt* mycket om du inte är van. Ta med dig resten ut.

Men se till att ha en flyktplan, alternativt dricka och godis så du kan gömma dig i buskarna ett tag.
Citera
2006-05-19, 13:40
Medlem
akvariefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Är det färsk svamp du ätit? 4g torkat ska ge en bra tripp.
Citera
2006-05-19, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fraes
Är det 7 gram torkade ska du fan få effekt även om det är riktigt dålig svamp. 7 gram normala är *jävligt* mycket om du inte är van. Ta med dig resten ut.

Men se till att ha en flyktplan, alternativt dricka och godis så du kan gömma dig i buskarna ett tag.

Tack för tipset, bara det att jag känner ju ingenting alls. Och det var över en timme sedan jag började sätta i mig skiten. Är lite smått yr bara.
Citera
2006-05-19, 13:43
Bannlyst
vad är det för typ av svamp du ätit?

var den färsk eller torkad?

Vad du än gör när du äter pscilosybinsvamp>>> INGET SOCKER!!!

sockret dämpar nämligen trippen avsevärt och ska därför endast förtäras vid "bad trips"....
Citera
2006-05-19, 13:43
Medlem
fraess avatar
Låt oss säga att du får en svag effekt.. Det kan vara trevligt det med om man är på någon fin plats i naturen. Sätt dig och grunna lite istället för att hetsa upp dig över dåliga svampar. Det är som det är.
Citera
2006-05-19, 13:45
Medlem
fraess avatar
Brofsteel: Nej, det är en MYT.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto