2006-05-22, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av varelse
Skoj att din tripp ordnade sig tillslut. Alltid härligt att höra folk berätta vad som upplevdes efter sin första tripp.

Skulle dock vilja ge några tips till de som känner sig träffade.

Stoppa inte i er svamp om ni inte vet hur mycket ni äter.
Ät inte 7 g till efter en stund för att det inte händer nåt för att "en kille på internet" sade det, det kommer...
Ge inte tipset till en förstagångstrippare att stoppa i sig 7g svamp när han håller på att snea!

välfärd åt alla

/chris

Ja tack Nu jävlar ska jag och kompisen trippa till helgen igen, ska beställa ett ordentligt lass med svamp så man kan hålla igång ett dygn elelr två. Det var så jävla fantastiskt ÄLSKAR hallucinogener! Jag kan inte beskriva det bara för andra, det stör mig lite När man tappar verklighetsuppfattningen och får en NY verklighet...! Nu till helgen räcker 4 gram, jag spydde ju upp lite av mina sju gram, men nästa gång komemr vara bra frö då komemr jag inte bli rädd. men det tar fan över en timme innan trippen börjar, men det gör ingenting! Frid till er alla!
Citera
2006-05-22, 22:34
Bannlyst
Ursäkta stavningen. Har groggat lite bara.
Citera
2006-05-23, 00:57
Medlem
semafors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Ja tack Nu jävlar ska jag och kompisen trippa till helgen igen, ska beställa ett ordentligt lass med svamp så man kan hålla igång ett dygn elelr två. Det var så jävla fantastiskt ÄLSKAR hallucinogener! Jag kan inte beskriva det bara för andra, det stör mig lite När man tappar verklighetsuppfattningen och får en NY verklighet...! Nu till helgen räcker 4 gram, jag spydde ju upp lite av mina sju gram, men nästa gång komemr vara bra frö då komemr jag inte bli rädd. men det tar fan över en timme innan trippen börjar, men det gör ingenting! Frid till er alla!

Satsa på att trippa en dag och inte hela helgen, toleransen på svamp byggs upp väääldigt fort och du kommer inte känna mycket andra dagen du äter.
Citera
2006-05-23, 01:07
Medlem
fraess avatar
Citat:
Satsa på att trippa en dag och inte hela helgen, toleransen på svamp byggs upp väääldigt fort och du kommer inte känna mycket andra dagen du äter.
Precis, och även om du kompenserar med mer så blir det inte lika bra. Ha respekt för svampen på alla plan, annars kan du få dig en omgång du sent kommer glömma. Hallucinogener ska man ta max två gånger per månad i min mening. Helst ännu mer sällan. Ju glesare mellan tillfällena, desto bättre blir det.
Citera
2006-05-23, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semafor

helt rätt. Slösa absolut inte svamp genom att försöka trippa två dagar i rad. (om du nu beställt dyr svamp på internet.)
Citera
2006-05-23, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
helt rätt. Slösa absolut inte svamp genom att försöka trippa två dagar i rad. (om du nu beställt dyr svamp på internet.)

Jaha, är det så det fungerar, ja då tar jag det lite lugnare då. men EN dag i alla fall. Får se om jag kan hålla mig till endast två gånger i månaden, men okej. jag brukar vara lättpåverkad av det mesta annars så.
Citera
2006-05-23, 14:35
Medlem
DirtyBones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet

skönt att det gick bra för dig men det låter som att du tappat respekten för det. När du säger att "nu kommer jag inte bli rädd", det kan du inte veta om du bara trippat en gång. En snetripp kan dyka upp när som helst var medveten om det. Ja jag ska inte vara moralkärring, men vill göra dig medveten att när man får en snetripp så är det ingen lek att att ta sig igenom det. Tänk på set&setting varje gång och trippa inte bara för att trippa utan att tänka igenom det, det är ofta då det slår fel.
Peace!!
Citera
2006-05-23, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBone
skönt att det gick bra för dig men det låter som att du tappat respekten för det. När du säger att "nu kommer jag inte bli rädd", det kan du inte veta om du bara trippat en gång. En snetripp kan dyka upp när som helst var medveten om det. Ja jag ska inte vara moralkärring, men vill göra dig medveten att när man får en snetripp så är det ingen lek att att ta sig igenom det. Tänk på set&setting varje gång och trippa inte bara för att trippa utan att tänka igenom det, det är ofta då det slår fel.
Peace!!

bästa sättet för att inte snedtrippa är dock att inte tänka på det Jag tror det kan vara därför många gör det första gången, de har läst så mycket om vad som kan hända osv. Om man har en possitiv inställning tror jag det är ovanligt att man snear. Men såklart att man ska ha respekt för grejerna.
Citera
2006-05-23, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBone
Peace!!

Nej, du är ingen moralkäring! Tack ska du ha istället för att du tipsar mig, jag kan bli lite ivrig ibland nämligen. jag ska komma ihåg detta och tänka igenom innan och göra det för att få en bra upplevelse. Så menar du?
Citera
2006-05-23, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
bästa sättet för att inte snedtrippa är dock att inte tänka på det Jag tror det kan vara därför många gör det första gången, de har läst så mycket om vad som kan hända osv. Om man har en possitiv inställning tror jag det är ovanligt att man snear. Men såklart att man ska ha respekt för grejerna.

ja, precis, jag blev rädd när jag märkte att svampen började "slå" eftersom det tog så lång tid innan effekten kom och då hade jag satt i mig så mycket. men som sagt, tur jag hade min kompis där, han löugnade mig och tog med mig ut. Blev ju hur bra som helst
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in