• 1
  • 2
2021-01-03, 01:14
Medlem
Tja,

Jag har snusat XR Göteborgs rape nu i kanske 3-4 år har velat testa nått annat för tröttnat lite på denna, men så fort jag bytt till nån annan så går jag tillbaka till xr...

Har ni några tips på bra snus som är kanske liknande Göteborgs
Citera
2021-01-03, 01:23
Medlem
Tangentriddarens avatar
Hade personligen köpt en blandning av olika snussorter och testat mig fram. Bör finnas stockar man kan köpa med olika sorter. Kanske är någon helt annan snussort därute som är helt annorlunda fast på ett bättre sätt som du inte ens funderat på att snusa.
Citera
2021-01-03, 01:31
Medlem
Knox vit funkade perfekt för mig
Citera
2021-01-03, 01:45
Medlem
Tribolts avatar
Köp en mixblandning på snusbolaget.
Swedish match levererar fortfarande bäst produkter.
Inget jätte-fan av Göteborgs rapé men den med champagne var god! Tror den är XR...
Citera
2021-01-03, 02:24
Medlem
Skåne vit slim
Citera
2021-01-03, 03:22
Medlem
Snyggs avatar
Knox white tycker jag är hållbart i längden. Det är en bra kompromiss mellan smak, pris, vikt och prillstorlek.
Citera
2021-01-03, 08:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Kanske Knox Blue Stark White portion.

Produkten är, likt Knox Blue White, ett white-portionssnus som kombinerar tobakssmak med inslag av citrus och lavendel, fast nu med en högre nikotinstyrka.

Eller som en kund tyckte:

"bästa snuset i livet du kommer längre med denna snus "
Citera
2021-01-03, 10:13
Medlem
LD salmiak godast
Citera
2021-01-03, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omakha96
Tja,

Jag har snusat XR Göteborgs rape nu i kanske 3-4 år har velat testa nått annat för tröttnat lite på denna, men så fort jag bytt till nån annan så går jag tillbaka till xr...

Har ni några tips på bra snus som är kanske liknande Göteborgs

Ingen citera ditt inlägg så jag gör det så du vet att du fått svar.

Men jag tycker det är en rätt svår fråga, om du tröttnat på den så är det lite dumt att tipsa om något liknande.
Enligt mig så kan det röra sig om pris, smak ,nikotinmängden som anledning till att man vill byta sort, själv gick jag över till lyft som inte är närheten av Rapé men de färgar inte tänderna och har hög nikotinhalt.
Ingen större skillnad på snuset som bara är snus av kvalité enligt mig, men de billigare sorterna smakar lite annorlunda.
Citera
2021-01-03, 11:58
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Lundgrens västkust och Soldat.
Citera
2021-01-03, 15:40
Medlem
Bubba00s avatar
I min värld finns det bara ett snus värdigt fria svenska män. Ljunglöfs Ettan. Knådsnus ska det vara såklart, då kan man baka prillor efter behag. Ge det en chans!
Citera
2021-01-04, 14:58
Medlem
Lyft
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem