Citat:
Ursprungligen postat av
Boyvonder
Lilla vän du vet att det finns saker som hjälper tex medicin och jag är aldrig dömd för ett våldsbrott jag skryter inte det va svaret på en direkt fråga
Jag är ledsen för allt jag ställt till med men har nu en medicinering som hjälper mig jag har aldrig skadat någon annan en mig själv och tog tillvara på vården och medicineringen jag fick och har idag inga psykiska problem men slutar jag få medicinen så får jag psykos igen och då blir det tokigt man släpps inte från rättspsyk om man inte anses behandlad
Du borde förövrigt ta din egen medicin och lugna ner dig det är inte bra för hälsan att vara arg
Jag lever ett ordnat liv idag och har inga planer på att göra nått annat men jag har gjort fel innan och tog mitt straff och gjorde nått av det
Jag ber verkligen om ursäkt och du har rätt, jag var arg när jag skrev och det gick ut över dig så förlåt 🙏.
Jag var också trångsynt och tog för givet att du skadat någon fysiskt, ber om ursäkt för det också.
Jag är glad att din medicin hjälper dig 🙏, jag har själv en vän som måste äta sina litium annars blir det katastrof, inte så att hon skadar någon utan hon är vaken dygnet runt, jätteglad, kan gå till kiosken för att köpa cigg naken, ungefär som att hon har gått på 100 kilo amfetamin i 2 veckor och efter det bara rakt ner i mörkret. Kan inte räknas på fingrarna hur många gånger hon har blivit tvångsintagen, jag blir så ledsen för hennes skull för hon vill inte äta medicin i hela sitt liv, det är bara därför hon slutar med den hon vill vara "normal", hon är världens finaste människa och är normal bara det att hon måste äta sin medicin precis som att jag själv måste ha min adhd-medicin för att vara lugn och fungera.
Jag ber dig verkligen om ursäkt igen Boyvonder 🙏😔, jag tror alltid att det handlar om mord och tortyr när någon är sinnessjuk, vet inte vad man kan göra för att bli klassad som det.
Men det har inte jag med att göra och hör inte hit.
Vill bara be dig om ursäkt och ha en fin kväll. ❤