Citat:
Ursprungligen postat av
MrLevaLivet
Fy fan vad illa, först rymmer snubben från rättspsyk, antar att det inte är tillräckligt med folk med när de är ute som kan ha koll och stoppa rymningar. Inte precis en person på varje sida som är på tårna och kan fysiskt jaga tag och hålla ned personen, sanslöst. Sedan har inte polisen jagat tag i honom och det slutar med detta mord, och då, vips så har polisen honom i förvar. Herrejävlar viljen soppa av inkompetens och naivitet.
Inte bara att man låter galna mördare få gå på permissioner när de borde ligga nerdrogade tills de får permanenta liggsår, man har inte ens fotfängsel när man är ute och luftar galningarna och någon tjock vakthora som inte orkar springa ikapp galningen.
Hoppas dessa fittor mår jävligt dåligt nu, från rättspsykshororna till snutarna som inte gick ordentliga signalement samt även MSM som valde att censurera bilderna på den frigående galningen, de horor som gömt undan babben bör må jävligt illa nu också.
Men känner jag alla dessa råttor rätt så saknar samtliga samveten.
Samtliga borde sparkas och samtliga åtalas för medhjälp till mord.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Det värsta är att det äckliga lilla dampmissfostret åter kommer att sättas på rättspsyk och därmed återigen snart få permissioner!!!
Givetvis, inte ens fotfängsel blir det så han kutar ifrån nästa överviktiga vakthora och hittar en kniv och hugger någon random på stan.
Hade vi haft dödsstraff hade vi inte ens sett det här fallet för knivbabben hade redan varit avrättad och i helvetet där han hör hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Geomeister
Skönt att killen är gripen. Hoppas han inte springer runt ute snart igen och begår annat.
Det lär han göra, nya permissioner, nya flykter, fler mördade...
Det är ett förbannat skämt att de får permissioner, läkare och jurister som tillåtit detta måste avskedas och åtalas för medhjälp, men vi har inga åklagare med pungkulor i det här landet
"inte kan jag väl åtala mina kollegor".