2021-02-07, 23:14
Medlem
Apollinaires avatar
Jag har noll erfarenhet av psykadeliska substanser och undrar om det r en bra id att ta denna. Vad hnder, r det som LSD?
Citera
2021-02-08, 15:24
Medlem
nneGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Jag har noll erfarenhet av psykadeliska substanser och undrar om det r en bra id att ta denna. Vad hnder, r det som LSD?

Nej det r det inte. Det r en dissosiativ drog vilket r en helt annan grej n psykedelia, det dom har gemensamt r att bgge r hallucinogener men det betyder inte s mycket. P psykedelia som LSD kan det knnas som om hjrnan gr p hgvarv och du kan tnka snabbare och associera friare n normalt, p dissosiativa r det mer sannolikt att du kommer knna dig frvirrad och inte kunna tnka ordentligt ett bra tag innan du vnjer dig vid det dissosiativa tillstndet. Dom visuella hallucinationerna r helt annorlunda ocks, p dissosiativa kan saker ofta se skeva ut. Med tex ansikten kan det knnas som att den delen av hjrnan som processerar och tolkar synintryck r delvis slagen ur spel, vilket gr att mnniskor ser konstiga och djuriska ut fast dom ser likadana ut som nr du r nykter. Dissosiativa brukar inte vara s visuella om man inte tar ngorlunda hga doser. Vrt att betnka r att folk faktiskt kan bli beroende av dissosiativa p samma stt som klassiska hard drugs. Det gller inte psykedelia. Man kan bli ganska morbid av dissosiativa, p hga doser r det mnga som tycker att det kan knnas s som det borde knnas att vara dd, vilket lter konstigt men det r mnga som uttryckt att dom haft den upplevelsen; en slags ddens fenomenologi, man bara flyter runt i ngon mrk evighet som en del av den.

3-Me-PCP r ocks en frhllandevis kraftfull dissosiativ som r ganska ltt att verdosera, och verdoserar du kan det bli riktigt otrevligt och du kan bete dig helt ologiskt. Dom flesta dissosiativa har en stimulerande effekt som uttrycker sig genom mani som beroende p dos kan vara alltifrn mild (och rekreationell) till spass kraftfull att du blir fullkomligt delirisk och helt tappar kontakten med verkligheten. 3-Me-PCP r en dlig nybrjardissosiativ fr den r mycket stimulerande, vilket i kombination med att den r svrdoserad gr att det r ltt hnt att det sprar. Och skulle det spra rejlt s r sannolikt att du kommer att gra en massa dumma saker, du kommer inte bara ligga i sngen och m dligt.

Om du ska ta 3-me-pcp s vervg att rka det p folie. Det r inte det effektivaste sttet att dosera p men det r by far det skraste fr d fr du effekt p en gng och kan sledes trappa upp dig till en bra niv genom att frsiktigt rka lite i taget. Nasalt intag r betydligt effektivare, men det tar lite frrdiskt lng tid fr det att sl p ordentligt s det r ltt att fylla p i ondan och sen 45 minuter senare upptcka att man verdoserat.

Tycker det r en dlig ide att brja med 3-me-pcp. Det finns mildare mer lmpade dissosiativa som inte r lika bengna att gra en crazy som r lika lttillgngliga, men vill du ha psykedelia s ska du ju brja med mdma eller 2c-b. Och det r inte alls likt psykedelia. Men ska du gra det s ha en sitter iallafall och dosera mycket frsiktigt.
Senast redigerad av nneG 2021-02-08 kl. 15:37.
Citera
2021-02-08, 15:29
Medlem
Citat:

Detta kan absolut vara en bra introduktion skulle jag vilja sga. Den r vldigt potent s brja lgt.

Starta vid ~5 mg och jobba dig upp till 10 om du efter en stund vill ha mer svng. Vid lga doser r denna betydligt snllare n t.ex LSD som du nmner men kan snabbt bli betydligt tyngre, allt handlar om dosering.

Omge dig endast bland folk du kan vara dig sjlv med och frbered med setting, musik, sllskapsspel, dra igng TV:n och ha ngot att spela redo. Antingen kommer inget av detta intressera dig eller s r ett sllskapsspel precis vad ni saknade!

terkom grna med hur det gick fr dig!
Citera
2021-02-23, 15:48
Avstngd
Hmm. La en order p denna hos Hygea, men hasr ej ftt ngon uppdatering p min order, och inget svar frn dom p mail iheller... konstigt, aldrig haft problem med dom tidigare, aja kanske blivit busted who knows. hoppas p det bsta iaf.
Citera
2021-02-24, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Hmm. La en order p denna hos Hygea, men hasr ej ftt ngon uppdatering p min order, och inget svar frn dom p mail iheller... konstigt, aldrig haft problem med dom tidigare, aja kanske blivit busted who knows. hoppas p det bsta iaf.
Chilla bara. Du kmr garanterat f ditt shit i veckan
Citera
2021-02-24, 15:02
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Chilla bara. Du kmr garanterat f ditt shit i veckan

Dom svarar ej p mail? Brukar dom alltid gra.
Citera
2021-02-24, 16:13
Medlem
Citat:

Nej du br inte under ngra omstndigheter brja med denna. Mycket bttre id att brja med LSD.
Inget ont om denna substans, men snea-risken p denna r avsevrt mycket hgre om du inte doserar EXTREMT JVLA LGT. Och din dissotolerans r, som du sger, 0. s vad som r fr mycket fr dig kan vara ngra korn hit och dit d den r s pass potent.

Citat:

Samma hr, de har frhoppningsvis bara tagit ledigt ngra dagar...
Citera
2021-02-24, 23:02
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Nej du br inte under ngra omstndigheter brja med denna. Mycket bttre id att brja med LSD.
Inget ont om denna substans, men snea-risken p denna r avsevrt mycket hgre om du inte doserar EXTREMT JVLA LGT. Och din dissotolerans r, som du sger, 0. s vad som r fr mycket fr dig kan vara ngra korn hit och dit d den r s pass potent.

Samma hr, de har frhoppningsvis bara tagit ledigt ngra dagar...

Ja jag hoppas p att det r ngot snt som du sger att dom har ledigt eller liknande, sett i annan trd att det r fler som vntar p svar och sin order som oss..
Citera
2021-02-27, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ja jag hoppas p att det r ngot snt som du sger att dom har ledigt eller liknande, sett i annan trd att det r fler som vntar p svar och sin order som oss..

Har du eller nn annan ftt svar nnu? Sg igr att dom uppdaterade sidan och sa att dom hade haft driftstrningar och inte kunde svara p mail men idag sg jag att dom tagit bort det s drfr undrar jag om nn annan ftt svar? jag har iallfall inte ftt det nnu.
Citera
2021-02-28, 20:43
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Har du eller nn annan ftt svar nnu? Sg igr att dom uppdaterade sidan och sa att dom hade haft driftstrningar och inte kunde svara p mail men idag sg jag att dom tagit bort det s drfr undrar jag om nn annan ftt svar? jag har iallfall inte ftt det nnu.

Min order blev skickad i fredags, la den i mndags!
S allt verkar vara som det ska igen!
Citera
2021-03-01, 22:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Ni snackar om nasalt o grejer... Ni vet vl att PCP rks? Getting wet som det kallas i staterna. Smula ner lite i en cigg som man gr i USA o rk det fr att f riktigt PCP effekt.

Haha vafan... Sitter ni o snortar PCP analoger?
Citera
2021-03-02, 00:36
Medlem
Citat:
Ja du har vl rtt iaf. Ngot skumt hade hnt med dom iaf
Senast redigerad av Bobthebear 2021-03-02 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in