Citat:
Citat:
Lever CA:s mamma ännu? Var bor hon i så fall? Outa inte hennes namn för hon har lidit nog om det stämmer att BO har misshandlat henne illa under flera år.När tog det slut mellan mamman och BO?
CA är född i Stockholms län. När flyttade hon till Norrland? Varför flyttade hon till Imnäs 2013?
Varför flyttar BO NEE in i grannhuset 2018? Han bodde tidigare i Sthlm.
Varför flyttade CA därifrån maj 2020?
Citat:
CA har bott i sitt hus i 5 år när BO NEE blir hennes granne. Knappt 2,5 år efter att han flyttade dit flyttar hon därifrån. Det ska mycket till innan man flyttar från sitt eget hus.Vad är det som har hänt där?
OM det nu är så att BO är ett fyllo som kör bil utan körkort och misshandlar kvinnor så är det inte så långt att tänka sig att han gav sig på CA och hon försvarade sig kanske...
Så där ja... nu börjar det komma lite mer info.
Citat:
Du bör själv kanske hålla en låg profil om du inte vill låta dig provoceras till att snacka. Du verkar ju ha en närmare relation med BO med anhörig så var försiktig innan du sätter dig på höga häster och påstå att andra vrider på sanningen för att dom är vän med MGM.
Du tyckte att jag " killgissade" när jag påstod att det fanns en missbrukshistoria något du mycket väl visste om att så var fallet när du kommenterade mig. Sen att jag inte sett mannen onykter är helt korrekt utan jag gick tyvärr på andrahandsinformation om detta. Kan ju upplysa dig om att du inte behöver vara medlem för att ses vad som skrivs här utan det kan du göra utan konto. Sett från mina ögon så ville du göra mer än att läsa vad som skrevs. Du kastar sten i glashus och gör dig fånig när du kommenterar saker som du själv döljer och förvrider uppgifter. I denna historia finns det bara förlorare och man har inte ensam skuld i en tvist.
Något har hänt historiskt för att denna händelse har uppkommit och vad som hände vid brottstillfället kan bara dom inblandade uttala sig om och även där kommer historien att gå isär. Pressar man hotfullt in en god människa i ett hörn skulle du bli förvånad vad hon skulle göra för att komma ur hörnet.
Du tyckte att jag " killgissade" när jag påstod att det fanns en missbrukshistoria något du mycket väl visste om att så var fallet när du kommenterade mig. Sen att jag inte sett mannen onykter är helt korrekt utan jag gick tyvärr på andrahandsinformation om detta. Kan ju upplysa dig om att du inte behöver vara medlem för att ses vad som skrivs här utan det kan du göra utan konto. Sett från mina ögon så ville du göra mer än att läsa vad som skrevs. Du kastar sten i glashus och gör dig fånig när du kommenterar saker som du själv döljer och förvrider uppgifter. I denna historia finns det bara förlorare och man har inte ensam skuld i en tvist.
Något har hänt historiskt för att denna händelse har uppkommit och vad som hände vid brottstillfället kan bara dom inblandade uttala sig om och även där kommer historien att gå isär. Pressar man hotfullt in en god människa i ett hörn skulle du bli förvånad vad hon skulle göra för att komma ur hörnet.