2020-12-31, 10:46
Medlem
Jirens avatar
Ayahuasca. Ni som vet, ni vet.

Jag knner det r dags fr mig. Jag behver rensa systemet, bli av med allt hat, politisk vrede och andra negativa tankar som jag br p. Bryta gamla vanor och nollstlla mig sjlv.

Jag frstr givetvis att ayahuasca inte r ngon universallsning p livets alla svrigheter, men att det i alla fall kan vara ett ovrderligt hjlpmedel p vgen till en ljusare tillvaro.

Finns det ngonstans i Sverige eller Europa dr man kan f guidad ayahuasca, eller mste man bege sig hela vgen till Amazonas?

Tack p frhand.
Senast redigerad av Jiren 2020-12-31 kl. 11:12.
Citera
2020-12-31, 11:02
Medlem
Vet att det finns i Sverige men att dom som hller i det r ganska hemliga av sig. Krvs nog att att man knner nn som knner nn osv. Frga runt lite bland polarna om dom vet ngot
Citera
2020-12-31, 11:16
Medlem
fairy.slingshots avatar
Det finns erfarna och duktiga schamaner i Sverige som leder riktiga retreats. Du behver inte ka lngt.

Frga frsiktigt runt och nr lget r rtt kommer du finna dem.

Lycka till !
Citera
2020-12-31, 11:25
Medlem
5hulgins avatar
Googlar man p ayhuascha scandinavia fr man fram en del trffar, bland annat https://yage.se/ . Har ven sett det annonseras p Facebook. Men har ingen egen erfarenhet och kan inte g i god fr ngot, lmnar bara vidare informationen s fr ni fortstta underska.
Citera
2021-01-01, 21:12
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Ayahuasca. Ni som vet, ni vet.

Jag knner det r dags fr mig. Jag behver rensa systemet, bli av med allt hat, politisk vrede och andra negativa tankar som jag br p. Bryta gamla vanor och nollstlla mig sjlv.

Jag frstr givetvis att ayahuasca inte r ngon universallsning p livets alla svrigheter, men att det i alla fall kan vara ett ovrderligt hjlpmedel p vgen till en ljusare tillvaro.

Finns det ngonstans i Sverige eller Europa dr man kan f guidad ayahuasca, eller mste man bege sig hela vgen till Amazonas?

Tack p frhand.

Kr sjlv ensam hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in