2020-12-31, 01:01
Medlem
tazzos avatar
Jag snusar sllan: 5 gnger per mnad. Eftersom jag snusar s sllan s blir jag illamende av de vanliga prillorna. Jag behver i princip klippa upp dem och skaka ut hlften av innehllet fr att kunna uppleva den skna nikotinkicken/yrseln utan att bli illamende.

Kpte Kapten Vit Mini hr om dagen i hopp om att den skulle ge mig minimalt med nikotin per pse, men ven den var stark.

Jag r nu allts ute efter ett svagt portionssnus, det svagaste man kan finna som slpper ut minst nikotin. Vilken r det?
(Lssnus r inte s praktiskt utomhus d det geggar ner mellan tnderna efter en timme)
Senast redigerad av tazzo 2020-12-31 kl. 01:05.
Citera
2020-12-31, 01:03
Medlem
saganshuss avatar
Baka sjlv s fr du som du vill ha det.
Citera
2020-12-31, 01:37
Medlem
psykosnyckels avatar
General.
Citera
2020-12-31, 02:13
Medlem
Finns en zyn espresso som smakar gott som fan ox
Citera
2020-12-31, 02:48
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Nordic Spirit, Skruf Super White.
Citera
2021-01-12, 21:09
Medlem
Den generella standarden verkar ligga p 8-12 mg.

Det lgsta nikotininnehllet i snusvg som jag sett r Kapten mini, sen kanske man tnker att snusen r dlig p grund utav priset, runt 22 kr dosan.
Men kvaliten r end bttre n vntat och d s r fallet r det lga priset bara en bonus.

Kapten mini portion 6 mg
Kapten mini vit 5 mg
Kapten mini mint 5 mg
Kapten mini lakrits 5 mg
Kapten mini melon 5 mg

Utver detta finns det ocks en tobaksfri nikotinpse som heter ZYN Spearmint Mini Dry som har 4 mg nikotin, vilket r ngot helt annat, men end relevant att nmna om ngon sker efter ngot snusliknande med lite nikotin.

Sen skulle du kunna kika p snusbolaget.se
Det r mjligt att du hittar ngot annat alternativ, har personligen inte kikat srskilt djupt p portions fronten, har mer kikat p "portion white" fronten.

Om ngon hittar ngot p white fronten jag missat, vore det kul att hra, ngot med 5 mg eller mindre.
Senast redigerad av Rekat 2021-01-12 kl. 21:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in