2021-01-05, 10:30
Medlem
Ingen strre skillnad med eller utan kondom anser jag. Jag och frugan har krt med kondom de senaste ren d hon fick biverkningar av andra preventivmedel.
Citera
2021-01-05, 10:52
Medlem
Jag tycker kondomer funkar hur bra som helst passformen r dock viktig s prova ngra olika modeller
Man br lmna 3-4 cm tomt lngst fram ocks s det finns lite flex inuti annars kan
det knnas lite stramt .
Jag och min flickvn anvnder det regelbundet i kombination med skra perioder sista veckan
innan mens kan man pumpa in hur mycket sperma som helst utan att det tar sig.
Har vi glmt att kpa nya och vi blir kta nra gglossning fr det bli till att ta till hnderna
jag fingrar henne och hon runkar mig helt enkelt.
Citera
2021-01-06, 23:02
Medlem
storkmammas avatar
Har man analsex blir det tminstone inga barn Jag brukar vara ganska noga och ansvarsfull med kondom om det inte r nn jag knner vl. Och om man inte setts p ett tag s r det antagligen en bra id att skydda sig ocks. Dock finns det inte mycket som gr upp emot en rejl anal creampie, s det hnder ibland om jag r med ngon som det knns ok med, bara fr att det r s jvla sknt.
Citera
2021-01-06, 23:04
Medlem
Deagle66s avatar
Ja.

Fr mig att anvnda kondom r som att stoppa kuken i vamt vatten.
Spelar inggen roll hur go o trng mus.....
Citera
2021-01-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Ja.

Fr mig att anvnda kondom r som att stoppa kuken i vamt vatten.
Spelar inggen roll hur go o trng mus.....
Vad har du fr tjocka jvla kondomer som gr att du inte knner fittan genom gummit?
Jag kan tipsa om RFSU THIN med en tjocklek p 0,05mm. Eller klassikern RFSU PROFIL med tjocklek p 0,06mm.
Med ngon av dessa tv trdda ver dasen knner man fittans goa vrme och kttiga, vta, pulserande vggar mot kuken utan ngra som helst problem! Enligt mig.

Edit: finns ven sorterna BEYOND THIN och SO SENSITIVE som endast r 0,03mm tjocka! Har dock ej testat dem sjlv.
Senast redigerad av Touchdown 2021-01-07 kl. 23:28. Anledning: Kompletteringar
Citera
2021-01-09, 16:28
Medlem
RedRights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsTERIX1
Hej!

De gnger jag ftt till det med en tjej har hon alltid krvt att jag skall anvnda kondom. Samtliga av de tjejerna jag haft sex med har knts trnga och s. Men jag knner inte av sexet speciellt mycket? r det tack vare kondomen? r det stor skillnad p att knulla utan kondom, knns det bttre d?

Helt efterblivet med kondom, de r en otrolig skillnad.
Citera
2021-01-10, 09:51
Medlem
AsTERIX1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Vad har du fr tjocka jvla kondomer som gr att du inte knner fittan genom gummit?
Jag kan tipsa om RFSU THIN med en tjocklek p 0,05mm. Eller klassikern RFSU PROFIL med tjocklek p 0,06mm.
Med ngon av dessa tv trdda ver dasen knner man fittans goa vrme och kttiga, vta, pulserande vggar mot kuken utan ngra som helst problem! Enligt mig.

Edit: finns ven sorterna BEYOND THIN och SO SENSITIVE som endast r 0,03mm tjocka! Har dock ej testat dem sjlv.

Tack fr inlgget! 👍
Citera
2021-01-11, 08:01
Medlem
Incendios avatar
Vi krde i flera(korta) perioder med kondom och provade nog alla sorter som finns, men ingen av oss, framfrallt inte jag, gillade det. Det var frsts bttre n avhllsamhet, s vi anvnde kondomer nr det kndes ndvndigt, men var glada nr vi slapp dem. Fr mig r det frmst den mentala biten som skevar. Sexet knns inte "p riktigt", inte som 100% nrhet med kondom.
Citera
2021-01-11, 23:38
Medlem
Jag har bara sex med partner och utan sklart. Finns vl ingen mening anvnda de tillsammans med partner?
Citera
2021-01-12, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown

Precis. Allts knns som folk snackar rtt mycket skit som sger att man inte knner nt med kondom. Strsta nackdelen fr mig r att det r feppligt. Precis nr man r som ktast ska man brja dra fram eller leta efter kondomer och greja. Vl p r det bra
Citera
2021-01-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmeetsevil0
Exakt. Man anvnder inte kondom med sin tjej.

Nej. Det knns lite vl ondigt.
Citera
2021-01-13, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Precis. Allts knns som folk snackar rtt mycket skit som sger att man inte knner nt med kondom. Strsta nackdelen fr mig r att det r feppligt. Precis nr man r som ktast ska man brja dra fram eller leta efter kondomer och greja. Vl p r det bra
Se till att du vet var du har dina kondomer, s slipper du leta efter dem. Frslagsvis i byrldan bredvid sngen. Gr d p nolltid att plocka fram en kdis och tr ver kuken. Stndet hinner inte slakna och fittan hinner inte torka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in