2021-01-01, 01:17
Medlem
bees avatar
det beror p hur knsligt ditt ollon r.
r man riktigt omskuren och hela tiden gr runt med exponerat olla, s blir kuken mindre knslig, d r det givetvis nnu smre att knulla med pse..

fr en svennebanan med extra tjock frhud blir givetvis ven en tunn kdis nnu ett hinder....

en tajjt fitta upplevs ofta goare n en slapp, med undantaget om en tjej med tajjt fitta juckar fel.

dock brukar en fejk vagina alltid leverera oavsett gummi eller ej!
Citera
2021-01-01, 08:50
Medlem
Roidberts avatar
Jag r ocks en av dem som tackar nej till sex om jag mste anvnda kondom. Det r vrdelst helt enkelt. Man knner inte hud mot hud eller fukten i fittan. Jag tycker inte att det r srskilt viktigt att en fitta r trng, utan det bsta r att knna hur fittsafterna trnger in i kuken.

Analsex med kondom kanske funkar. Har dock bara krt analt med fyra tjejer och d utan kondom.

Citat:
Ursprungligen postat av Hatespawn
Om man har gummihandskar p sig nr man tvttar hnderna, har man d verkligen tvttat hnderna?

Vill nog pst att man r oskuld om man bara "knullat" med kondom

Hller med. S stor skillnad r det.
Citera
2021-01-01, 16:00
Medlem
Deagle66s avatar
Knulla med kondom knns som att stoppa kuken i varmt vatten.
Jag knner inte ett skit med kondom, samt att s fort jag drar p skiten p kuken s slaknar den direkt.
Citera
2021-01-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsTERIX1
S man mste allts hitta en tjej som man vill ha barn med fr att slippa den dr jvla kondomen?

Nej, du skall hitta en tjej dr ni bda knner er bekvma med att kra utan gummi och de risker det medfr, d tnker jag frmst ur smittorisk.
Gllande riksne att f barn s reduceras den kraftigt om tjejen tar ngon form av preventivmedel, men det frmodar jag att du har lite koll p, det lrde man sig i hgstadiet.
Citera
2021-01-02, 14:42
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
S man mste allts hitta en tjej som man vill ha barn med fr att slippa den dr jvla kondomen?

Ha aldrig kondom med dig, prata inte om skydd och stoppa bara in den utan att frga. En tjej kommer med.stor sannolikhet att krva kondom om du frgar om tillstnd att kra utan eftersom 1. hon blir misstnksam och 2. hon knner sig slampig om hon sger "ja".
Citera
2021-01-02, 15:00
Medlem
Maggio32577s avatar
Citat:
Varfr r det s stor skillnad d? Kondomerna idag r ju oerhrt tunna?
Inte s mycket skillnad tycker jag.
Citera
2021-01-02, 16:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
det beror p hur knsligt ditt ollon r.
r man riktigt omskuren och hela tiden gr runt med exponerat olla, s blir kuken mindre knslig, d r det givetvis nnu smre att knulla med pse..

fr en svennebanan med extra tjock frhud blir givetvis ven en tunn kdis nnu ett hinder....

en tajjt fitta upplevs ofta goare n en slapp, med undantaget om en tjej med tajjt fitta juckar fel.

dock brukar en fejk vagina alltid leverera oavsett gummi eller ej!

Oj, finns det folk som har s mycket skinn s det inte ker av vid stfrs menar du?

Sjlv tycker jag vl inte att det det spelar s stor roll fr knseln men det som r lite bkigt r ju om man tar en paus och den slaknar och gummit kanske glider av. Utan gummi kan man ju liksom bara lgga sig p sin partner och hngla och nr man blir hrd igen trnger man bara in utan att behva checka s att gummit inte sitter p trekvart.
Citera
2021-01-02, 21:56
Medlem
Dille24s avatar
Sprutar man bara utanfr s behver man inte vara lika rdd att gre dem gravida..
Citera
2021-01-02, 22:36
Medlem
dentages avatar
Citat:
Hej!

De gnger jag ftt till det med en tjej har hon alltid krvt att jag skall anvnda kondom. Samtliga av de tjejerna jag haft sex med har knts trnga och s. Men jag knner inte av sexet speciellt mycket? r det tack vare kondomen? r det stor skillnad p att knulla utan kondom, knns det bttre d?

Citat:
Ursprungligen postat av Fcknfuck
Ja det r en vldigt stor skillnad, sex med kondom r helt kasst.
LIka kasst som att f en knssjukdom eller sprida den vidare. Fruktansvrt egoistiskt att ens skriva och tycka sdr. Sedan skulle jag vilja se hur ni gossar klarar av ett hgrande faderskap dom nrmaste 18 ren Det kostar pengar det.
Citera
2021-01-03, 02:32
Medlem
Cilangs avatar
Frdelar med kondom:
Effektivt preventivmedel.
Man hller lngre eftersom att det inte r lika sknt.

Nackdelar med kondom:
Mindre sknt.
Frstr stunden. Nr bde mannen och kvinnan r som ktast ska man hlla p att pillra med en kondom, vilket frstr en del.

Sammanfattningsvis, helt klart bttre utan. Men jag fredrar nd att ha sex med kondom just nu d jag kan offra bttre sex mot att undvika ett oplanerat barn. Gller att tnka mer med huvudet n kuken vilket man lrt sig genom ren...
Citera
2021-01-03, 02:41
Medlem
Swe1227s avatar
Av de ons jag hade i somras var det inte en enda som ptalade att kondom skulle anvndas. r tjejen ful och det nd skulle bli samlag s hade jag nog anvnt kondom fr att inte riskera att f ungar me'na.
Citera
2021-01-05, 00:12
Medlem
Jag har endast sex i frhllande s jag behver inte ens tnka p den frgan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in