Citat:
Ursprungligen postat av
knorr.djungle
Ja de flesta kommer sitta en stund på kåken. Men dom här killarna kommer vara "nya" dp om något år. Som sagt, kriget kommer aldrig ta slut det kommer enbart bli värre (...)
Jovisst, absolut. Vissa av dem kan man nog säga redan
är (nya DP)/annat. Jag hade nog räknat ut det där gänget lite för tidigt (för att jag just såg dem som en gruppering) men det jag menar är nog att DP faktiskt ändå är stendött. Och att de faktiskt bevisligen rätt aktiva resterna nog, som FLG eller andra avknoppningar är något nytt, något annat. Där
Musse och
Talang är utbölingar som bara har egen relation till ett fåtal. Det finns ingen heder eller lojalitet. Möjligtvis något blodsband. Så på sätt och vis spelar det igen roll vilka som för stunden skulle ha möjlighet att hämta upp reptilerna från kåken när/om det blir dags. 2MST kommer bara vara en belastning. Tuffa ikoner iofs men en belastning, lite som
Poy, och vi vet ju hur det gick för honom när han trodde han kunde tuffa sig, försöka styra och ställa. Och "muckarna" kommer ha bra mycket fetare kors målade på ryggen än
Poy hade, för alla som vill göra ett avtryck [pun intended]... Men
Sho verkar ju iofs ha lyckats styra och ställa rätt bra via Encro med nya småungar... Vi får väll se hur det ligger till med hans krucifix om telefongangstern skulle dyka upp IRL i Järva...