2021-01-21, 01:37
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Ok touché, men i övrigt håller jag fast vid att Jdkilla snackar goja och snackar i gåtor
Ja händer inget nu, oväntat med så många nya och gamla gäng i Tensta Rinkeby
Vad gör HH starka, BMC eller att dom inte splittras?
Citera
2021-01-21, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Sitter inte han
Han sitter frivilligt för han är rädd o bli klippt
Citera
2021-01-21, 10:11
Medlem
Citat:
Sitter inte han
Jag kollade på makavellis gamla instagram sen 2013/2014. Där han har lagt upp bild på Faysa och makavelli, och skrivit min älskade syster. Alltså franky och farres syster... Är dom släkt?
Citera
2021-01-21, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag kollade på makavellis gamla instagram sen 2013/2014. Där han har lagt upp bild på Faysa och makavelli, och skrivit min älskade syster. Alltså franky och farres syster... Är dom släkt?

Vad är hans instagram?
Citera
2021-01-21, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajskrokan
Vad är hans instagram?
De var väldigt bra vänner förut franky makkaveli franky såg han som sin lillebror typ
Citera
2021-01-21, 18:46
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Utgår från att det syftas på den här incidenten:
(FB) Skottlossning och detonation i Kista

Det var väll Musse och hans brollor som blev handgranatade och pangade i foten av Kurden och Franky? trodde jag... inte Dumles polare? Den hunden har väll f ö inga polare? Vända kappan efter vinden personifierat. Kan han inte komma ut snart och få stryk eller värre! Någon sa att han redan var ute och gömmer sig i Sundsvall... Någon som vet?

Sundsvall har det ju nämnts i flera trådar nu. Men det är ju inte lätt att gömma flera kriminella negrer i en sådan liten stad. Särskilt inte om dom får för sig att dom både kan sälja och vara hemliga undercoveragenter.
Citera
2021-01-23, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Sundsvall har det ju nämnts i flera trådar nu. Men det är ju inte lätt att gömma flera kriminella negrer i en sådan liten stad. Särskilt inte om dom får för sig att dom både kan sälja och vara hemliga undercoveragenter.

Dem är beredda att ta konflikten i Sundsvall. Makkans lillebror tsm med andra vilar upp sig i Sundsvall och kmr vara där tills Musse och Talang släpps fria ( vintern 2022)
Citera
2021-01-23, 06:33
Medlem
Citat:
Sitter inte han

Makavelli är djupt traumatiserad enligt en nära vän till mig, hade jag varit han så hade jag gjort en Sadka och dragit till USA elr Somalia för gott.
Citera
2021-01-23, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veleso666
Makavelli är djupt traumatiserad enligt en nära vän till mig, hade jag varit han så hade jag gjort en Sadka och dragit till USA elr Somalia för gott.

Lär ju knappast kunna dra till USA.
Citera
2021-01-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

Nu får du sluta smutsa ner alla trådar med ditt rasistiska snack, jävla loser.
Citera
2021-01-23, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veleso666

Vad har han varit med om? Sitter han verkligen frivilligt?
Citera
2021-01-23, 11:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Vad har han varit med om? Sitter han verkligen frivilligt?
Man kan inte sitta i fängelse när man önskar. Krävs en dom. Kanske menade postaren att han sitter i Sundsvall å gömmer sig fast han inte är jagad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in