2021-01-06, 19:46
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdkilla
De släppte inte videon. Misshandeln skedde i juni och den dök upp förra veckan. Förmodligen har de skickat till enskilda personer som har spridit vidare det. De gjorde inte på samma sätt som t.ex dödspatrullen när de kissade på Jaffar och skapade en hel instagram konto för att skämma ut honom.

Om de skulle blivit idenfiterade på videon skulle de har blivit gripna redan.

Som jag tidigare sagt, detta med T3 o.s.v som jag skrivit är 100% sanningen. Ni behöver inte tro på det men om ni väljer att tro på andra teorier kommer ni tro fel och missa sanningen.

Jag kommer inte skriva mer i denna tråd då ingen vill veta sanningen ser det ut som, ta det hur du vill.

Förövrigt, chicago163 är förmodligen en 13 åring från Rinkeby/Tensta som ser upp till FLG så ta inte hans ord som sanningen.

Peace.
Vad finns de att tro på och vilken "sanning"? Du bara snackar massa goja och sprider rökridåer ,leker du vet nåt om dessa mystiska sk "T3/nya Tensta" men antingen vägrar o säg nåt eller vet inget alls när man ber om mer info, med andra ord dom finns inte, , hejdå du kommer bli saknad
Citera
2021-01-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Vad finns de att tro på och vilken "sanning"? Du bara snackar massa goja och sprider rökridåer ,leker du vet nåt om dessa mystiska sk "T3/nya Tensta" men antingen vägrar o säg nåt eller vet inget alls när man ber om mer info, med andra ord dom finns inte, , hejdå du kommer bli saknad

Förutom att om du läser vad han skrivit innan har han kommit med bra info som jag också kan stå bakom då jag hört samma sak.

Att han inte vet identiteten på T3 medlemmarna betyder inte att han snackar goja för jag vet att det mesta han skrev är sant.

Har vänner i Västerort som känner inblandade individer och de har bekräftat till mig att en annan grupp från Tensta också är inblandade, de har inget namn men har kallats T3 här.

FLG är inte bakom Salman dödsmisshandeln och fayyse skjutningen, det ska T3 vara bakom. Finns inget mer att säga om dem då ingen här verkar veta.

Jag har inte heller frågat så mycket om deras identitet men ska vara somaliska killar runt 20 årsåldern (No surprise).
Citera
2021-01-06, 22:25
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenlall00
Förutom att om du läser vad han skrivit innan har han kommit med bra info som jag också kan stå bakom då jag hört samma sak.
Att han inte vet identiteten på T3 medlemmarna betyder inte att han snackar goja för jag vet att det mesta han skrev är sant.
Har vänner i Västerort som känner inblandade individer och de har bekräftat till mig att en annan grupp från Tensta också är inblandade, de har inget namn men har kallats T3 här.
FLG är inte bakom Salman dödsmisshandeln och fayyse skjutningen, det ska T3 vara bakom. Finns inget mer att säga om dem då ingen här verkar veta.
Jag har inte heller frågat så mycket om deras identitet men ska vara somaliska killar runt 20 årsåldern (No surprise).
Ja du jag har inga kontakter i Tensta men jag uppfattade att enligt media och andra trådar så var det polisen som döpte några yngre till Tensta 3 som blev T3
Lite vagt så uppfattade man nya Tensta, om det är T3, i media innan misshandeln så dom kan inte vara påhittade efter
Om dom är påhittade så hittades dom på av polisen och media innan misshandeln
Citera
2021-01-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Hahaha lyssna inte på Denhär killen Jdkilla shonon vill bara ha status på Flashback HAHA

Han var före flashback och medier med info om att Kapten blev klippt så han har fortfarande högre trovärdighet än dig.
Citera
2021-01-06, 22:42
Medlem
Man hör ju Kapten och Piratens röst på Salman mord videon. Jag känner ju igen rösterna..
Citera
2021-01-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Han var före flashback och medier med info om att Kapten blev klippt så han har fortfarande högre trovärdighet än dig.
Stämmer inte, var en annan användare som skrev Irl som bara skriver ibland och aldrig snackar skit.
Citera
2021-01-06, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Stämmer inte, var en annan användare som skrev Irl som bara skriver ibland och aldrig snackar skit.

Stämmer säkert, var några månader och gåsar sen så minnet kan ha fel.
Citera
2021-01-07, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenlall00

Det var flg som sköt fayye Salman mordet var folk som var nära kapten och några andra i flg de kör tillsammans
Citera
2021-01-07, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Man hör ju Kapten och Piratens röst på Salman mord videon. Jag känner ju igen rösterna..
HH kommer köra sönder dom!! Dom är som DP. Titta på "Drama i mitt block"-"Vi går all in på allt antingen du är med eller står bredvid"
Citera
2021-01-07, 04:29
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Precis bara de bevisar väldigt stark att FLG folk var inblandade i mordet på Salman , men trollkarlen Jdkilla envisas ju om att hans topphemliga "t3/nya Tensta" ligger bakom de
Citera
2021-01-07, 05:04
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Precis bara de bevisar väldigt stark att FLG folk var inblandade i mordet på Salman , men trollkarlen Jdkilla envisas ju om att hans topphemliga "t3/nya Tensta" ligger bakom de
Nej du bara fiskar och har helt fel
Varför skulle HH attackera T3 i Tensta i September och leta om dom inte finns 😂
Citera
2021-01-07, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdkilla
De släppte inte videon. Misshandeln skedde i juni och den dök upp förra veckan. Förmodligen har de skickat till enskilda personer som har spridit vidare det. De gjorde inte på samma sätt som t.ex dödspatrullen när de kissade på Jaffar och skapade en hel instagram konto för att skämma ut honom.

Peace.

Videon har cirkulerat sedan en dag efter misshandlen i sommar. Och jag bor i Skåne. Säger bara hur insatt du är och vilka du inte känner. Tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in