Citat:
Ursprungligen postat av
Bulten-i-Bo
Igen då. De vill ligga lågt och inte visa upp sig på sociala media påstår du MEN släpper en video på en dödsmisshandel där de kan bli identifierade. Du säger emot dig själv.
Och om de nu gjorde det för att få erkännande bland andra lowlifes är det väl ett jävligt dåligt drag av en helt annan grupp att försöka ta åt sig äran? Om nu alla ändå känner till det framställer man ju sig i väldigt dålig dager och gör sig ju såklart ovän med gruppen som ville ha uppmärksamhet.
Noll av det du påstår hänger ihop. Inte ens om man försöker använda logiken som verkar råda bland den här typen av smågangsters.
De släppte inte videon. Misshandeln skedde i juni och den dök upp förra veckan. Förmodligen har de skickat till enskilda personer som har spridit vidare det. De gjorde inte på samma sätt som t.ex dödspatrullen när de kissade på Jaffar och skapade en hel instagram konto för att skämma ut honom.
Om de skulle blivit idenfiterade på videon skulle de har blivit gripna redan.
Som jag tidigare sagt, detta med T3 o.s.v som jag skrivit är 100% sanningen. Ni behöver inte tro på det men om ni väljer att tro på andra teorier kommer ni tro fel och missa sanningen.
Jag kommer inte skriva mer i denna tråd då ingen vill veta sanningen ser det ut som, ta det hur du vill.
Förövrigt, chicago163 är förmodligen en 13 åring från Rinkeby/Tensta som ser upp till FLG så ta inte hans ord som sanningen.
Peace.