Hej! Jag har en Iphone 6 som jag ofrivilligt blivit utelåst ifrån. På skärmen står det "Iphone avaktiverad, anslut till Itunes." Den måste låst sig själv i fickan eller något liknande. Jag har försökt att hitta en lösning till detta.
Problemet är att alla mina bilder inte är överförda på Icloud.
Om jag återställer telefonen så förlorar jag alla dessa bilder, så det kan jag inte göra. Jag har läst att det går att göra en automatisk säkerhetskopiering av sin Iphone via Itunes så länge man någon gång anslutit sin Iphone till datorn. Jag minns inte om jag någon gång anslutit mobilen till Itunes då jag haft den länge. Jag har dock anslutit mobilen till datorn förut. Problemet är att "lita på denna enhet" fönster kommit upp varje gång jag anslutit till datorn. Jag har nu i efterhand förstått att detta inte är hur det är menat att vara. Utan att detta endast är något som man bara ska behöva godkänna en gång för sin dator. Nu när jag försöker ansluta min Iphone till Itunes för att ta reda på om det finns en säkerhetskopia av min enhet så dyker det upp en felkod med texten "Itunes could not connect to this Iphone an unknown error ocurred 0XE8000015".
Jag har tittat på andra alternativ, såsom "3rd party softwares". Vet dock inte hur effektiva dessa är och då datorn inte är litad på av mobilen så fungerar nog ej dessa alternativ särskilt bra. Någon som har erfarenhet av dessa mjukvaror som vet om de fungerar?
Jag vill verkligen komma åt mina osparade bilder.
Någon som vet någon lösning till detta problem?
Problemet är att alla mina bilder inte är överförda på Icloud.

Jag har tittat på andra alternativ, såsom "3rd party softwares". Vet dock inte hur effektiva dessa är och då datorn inte är litad på av mobilen så fungerar nog ej dessa alternativ särskilt bra. Någon som har erfarenhet av dessa mjukvaror som vet om de fungerar?
Jag vill verkligen komma åt mina osparade bilder.
Någon som vet någon lösning till detta problem?