2020-12-29, 09:31
Medlem
Mikaelias avatar
Simona Mohamsson skriver på sin twitter att hon utsatts för en rasistattack i Göteborg.

Från hennes twitter:

”STICK HÄRIFRÅN ERA JÄVLA ARABER!! Era jävla äckel, innan ni tog över fanns inte corona och våldtäkter här. ut med er!!”

två personer kommer precis fram till mig och sen andra med utländsk bakgrund för att skrika glåpord och säga att ”ni, förstört Svea rike”.

Artikel från GT:
https://www.expressen.se/gt/krim/sim...-rasistattack/

Stämmer detta eller är det ett rop på uppmärksamhet för att göra sig ett namn som politiker? Jag har aldrig hört någon blivit utsatt för en sådan attack, men detta ska tydligen vara relativt vanligt enligt Simona.
Enligt min åsikt är det tragiskt att människor blir påhoppade på det här viset men något säger mig att det ligger något lurt bakom det här. Vad tror ni?
Senast redigerad av Mikaelia 2020-12-29 kl. 09:38.
Citera
2020-12-29, 09:44
Medlem
Suecotes avatar
Detta låter minst sagt suspekt. Rent påhitt, skulle jag säga.
Citera
2020-12-29, 09:49
Medlem
Kennethkvartings avatar
Tråd finns redan:

(FB) Simona Mohammsom (L) utsatt för "rasistattack" enligt henne själv
Citera
2020-12-29, 09:52
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Tråd finns redan:

(FB) Simona Mohammsom (L) utsatt för "rasistattack" enligt henne själv

Där ser man. Tack för länk.
Lås och släng!
Citera
2020-12-29, 09:52
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Simona Mohamsson skriver på sin twitter att hon utsatts för en rasistattack i Göteborg.

Från hennes twitter:

”STICK HÄRIFRÅN ERA JÄVLA ARABER!! Era jävla äckel, innan ni tog över fanns inte corona och våldtäkter här. ut med er!!”

två personer kommer precis fram till mig och sen andra med utländsk bakgrund för att skrika glåpord och säga att ”ni, förstört Svea rike”.

Artikel från GT:

Stämmer detta eller är det ett rop på uppmärksamhet för att göra sig ett namn som politiker? Jag har aldrig hört någon blivit utsatt av en sådan attack men detta ska tydligen vara relativt vanligt enligt Simona.
Enligt min åsikt är det tragiskt att människor blir påhoppade på det här viset men något säger mig att det ligger något lurt bakom det här. Vad tror ni?

Det här är naturligtvis mycket värre än alla överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter, förnedringsrån och invandrade kriminella klaner tillsammans. Av någon anledning är det aldrig rasism, enligt MSM, när invandrare systematiskt begår brott mot människorna som betalar deras eget underhåll och välfärd. Skriver en svensk pensionär däremot "negerboll" på Facebook, då kommer genast den statligt understödde djurplågaren och näthatsgranskaren flygandes som en fladdermus från helvetet för att attackera sitt eget folk som den patetiske Quisling-figur han är.

MSM måste verkligen hata både sig själv och Sverige för att underblåsa dessa vindar som gör svensken till andra klassens medborgare i sitt eget hemland.

Sluta konsumera all media som står för detta - vi vet alla vilka det är.
Citera
2020-12-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia

Från hennes twitter:

Artikel från GT:

Stämmer detta eller är det ett rop på uppmärksamhet för att göra sig ett namn som politiker? Jag har aldrig hört någon blivit utsatt för en sådan attack, men detta ska tydligen vara relativt vanligt enligt Simona.

Ren lögn och svammel. Helt i klass med huckleryckanden och kastad mjölk som somalier brukar påstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in