Citat:
Ursprungligen postat av
bruhmomentox
Jag behöver råd här. Köpte en Smirnoff Vodka 1L av en langare. Drack 50cl fick blackout och vaknade senare hemma hos min kompis. Vaknade på natten och var helvetes jävla yr och kunde knappt resa mig. Var yr, hade huvudvärk, kräktes, frossa, skakningar och kramper och skakningar i benen och konstiga muskelryckningar. Sovde nästan dygnet runt i 3 dagar och kunde inte äta och spydde upp allt jag försökte äta, min maga krampade osv. Detta pågick i detta var värst i 3-4 dagar. Tänkte att jag bara var bakfull men nu efter 30 dagar ish har jag fortfarande känslan att vara bakfull. Har huvudvärk och ben skakningar jag vetefan vad jag drack för något. Kändes inte som en normal bakfylla då jag har druckit sprit en gång innan. Någon som har några tips? Detta är totalt 4 gången jag dricker alkohol under en 2 års period. Brukar inte dricka alkohol ofta alls men denna gången var det annorlunda. Drack alkoholen samtidigt som jag hade lunginflamation. Någon som känner igen sig??
Den egentliga mängd man dricker spelar oftast ingen roll, då allt har att göra med hur kroppen mår och hur och vad du har ätit. Dock är 50cl enligt mig väldigt mycket. Men att du skulle må dåligt i en hel månad känns konstigt, oavsett om du är van att dricka eller inte. Det jag rekommenderar är att du slutar köpa hembränt av den personen du köpte spriten av.
Köp multivitamin och ta en om dagen (brustablett), ät nötter, bananer och annat gott.
Citat:
Ursprungligen postat av
femtaliess
Jävla amatör
Jävla mupp, kom med något bättre istället. Hatar one-liners.