Citat:
Ursprungligen postat av Shuz
Nu r den ute p spotify och diverse platformar.
https://open.spotify.com/album/4hOVI...RjWGyyHcl0Yffw
Hoppas ngon gillar det!
Det r vldigt kul att kunna flja din utveckling under tre rs tid i denna trd. Jag tycker att du har utvecklats vldigt mycket, bde tekniskt och musikaliskt. Bra jobbat!
Vad kr du fr produktionsupplgg? Dator eller hrdvara al MPC?
Min feedback r att jag tycker att du skall fortstta att strva mot att gra din musik nnu mer personlig. Det mesta pekar p att du gr t det hllet redan, s fortstt med det. D kommer din musik bara bli mer och mer intressant.
Exakt hur du gr det r s klart upp till dig, men ngra klassiska vgar man kan ta r att antingen brja sampla mer udda grejer eller att jobba med instrumentalister.
Fr udda samplingar: kolla in Radioooooo. Dr kan du hitta riktigt konstiga och svngiga saker som du i de flesta fall kan anvnda utan att behva tnka p upphovsrtt pga materialets lder och ursprung.
Vill du hitta udda instrumentalister s kan du med frdel kolla med folkhgskolor som inriktar sig mot musik. Dr finns massa roliga och duktiga musiker som grna r med p inspelningar mot symbolisk ersttning. Alternativt s kan du skicka PM till mig ifall du rkar befinna dig i vstra Sverige. Jag spelar en del roliga instrument och har utver detta ett hyfsat stort ntverk av musiker som brukar rekommendera varandra fr olika typer av projekt och samarbeten.
Fortstt gra din grej och lycka till!