• 1
  • 2
2020-12-26, 03:48
Medlem
https://www.google.com/amp/s/www.psy...r-income%3famp

Man vill få reda på vilken ålder som attraherar män mest hos kvinnor.
Kommentarer? Håller ni med om studien?

"A new study, published in the journal Evolution and Human Behavior, examined the link between a prostitute's age and the price she charges. At first blush, it might seem easy to dismiss such a study as appealing to narrow prurient interests. But the author, economist Kitae Sohn, used prostitutes' earnings to address a much broader scientific question, one that applies not only to paid sexual exchanges, but to everyday concerns that many of us obsess about at some point in our lives: What does the opposite sex actually find attractive in a partner? "

Citera
2020-12-26, 04:24
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Man vill få reda på vilken ålder som attraherar män mest hos kvinnor. Kommentarer? Håller ni med om studien?
Man håller inte med om en studie. Man kan försöka att falsifiera den.

Läste den inte.

Hur som, jag fördrar mogna och gärna fylliga kvinnor, och gjorde även som ung. Smaken är som baken...
Citera
2020-12-26, 06:03
Avstängd
XX-Ambars avatar
Unga kvinnor runt 20 är givetvis vackra att beskåda. Men när det kommer till själva knullandet så är dom sällan speciellt utmärkande. Är det skrikare som lätt kommer till orgasm så kan det ju vara kul, men hur ofta hittar man en sån? Nä, tacka vet jag mogna luder 30-45, själv är jag runt 40 men jag föredrog 30-45 som ung knullhane i början på milleniet.
Citera
2020-12-26, 06:28
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Unga kvinnor runt 20 är givetvis vackra att beskåda. Men när det kommer till själva knullandet så är dom sällan speciellt utmärkande. Är det skrikare som lätt kommer till orgasm så kan det ju vara kul, men hur ofta hittar man en sån? Nä, tacka vet jag mogna luder 30-45, själv är jag runt 40 men jag föredrog 30-45 som ung knullhane i början på milleniet.

Du brukar förstås spela in porrfilmsscener med dina 30-45 åringar eller hur? Knullar nonstop dag och natt osv osv..

Av alla tjejer jag knullat, gamla(äldsta var runt 32) som unga så är det 99/100 gånger jag som knullar dem, inte tvärtom. Detta brukar även vara fallet för alla jag snackat om saken med, när man fortfarande tyckte sånt var ballt.. vart hittar du dina porrskådisar som "utmärker sig i knullandet"?

Och ja, desto yngre desto bättre, alla dagar i veckan. 17-20 är sweetspot.

"Mogna luder" låter som en fet ursäkt en fet ful 30+ singelkvinna drar för sig själv innan hon gråtit sig själv till sömns.
Citera
2020-12-26, 06:30
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Du brukar förstås spela in porrfilmsscener med dina 30-45 åringar eller hur? Knullar nonstop dag och natt osv osv..
Nej, varför drar du den slutsatsen?

Citat:
Av alla tjejer jag knullat, gamla(äldsta var runt 32) som unga så är det 99/100 gånger jag som knullar dem, inte tvärtom.

Jaha, eeh? Grattis då?
Citera
2020-12-26, 08:21
Medlem
Citat:

Av alla tjejer jag knullat, gamla(äldsta var runt 32) som unga så är det 99/100 gånger jag som knullar dem, inte tvärtom. Detta brukar även vara fallet för alla jag snackat om saken med, när man fortfarande tyckte sånt var ballt.. vart hittar du dina porrskådisar som "utmärker sig i knullandet"?

"Mogna luder" låter som en fet ursäkt en fet ful 30+ singelkvinna drar för sig själv innan hon gråtit sig själv till sömns.

Säger nog tvärt om, 99% så är det 30+ som är roliga. De ser dessutom ut som man förväntar sig att ~20åringarna ska göra. ~20åringarna är dessutom plufsiga, feta och/eller ser barnsliga ut. Och beter sig därefter.
Citera
2020-12-26, 08:29
Medlem
Tarrous avatar
Känt sedan länge att den unga kvinnokroppen är fysiskt mycket attraktiv för män.
Citera
2020-12-26, 09:16
Medlem
Dimpens avatar
Eftersom det fokuseras på män som gillar unga tjejer (och då av många kallas snuskhumrar etc.) så vill jag vända på det och säga att samma unga tjejer då attraheras av dessa mogna män.
Varför fokuseras det ensidigt och negativt på oss män i denna typ av förhållanden eller kk-relationer? Attraktionen och knullandet är ju ömsesidigt....
Citera
2020-12-26, 09:45
Det handlar först och främst inte om ålder utan om smalhet, men eftersom detta ofta korrelerar så ser det ut som att det är den unga åldern män är villiga att betala mer för.

Glöm en ung men manhaftig tjock stor hora.
Citera
2020-12-26, 10:07
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
feminazis och pk-kartellen skulle nog säga emot och kalla dessa män för äckliga och "gubbsjuka".

Tycker att "pedofil" dyker upp lite titt som tätt också. En ung kvinna är en kvinna även om hon inte är byxmyndig, och inte ett barn.
Citera
2020-12-26, 11:25
Medlem
Det kan ju knappast vara en evolutionär slump, att de flesta män tycker att kvinnor är attraktivast i sin mest fertila period.
Citera
2020-12-26, 11:44
Medlem
Larasofts avatar
Många trådar om detta. Varför? Sök er till myndiga unga kvinnor, eller finns det ett problem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in