Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-12-23, 19:38
Medlem
YungJadas avatar
Sitter och kollar på en andra världskriget dokumäntar och har dragit några bärs. Fick feeling och gick in på adlibris och beställde Mein kampf, blir jag flaggad nu? Kom på det nu efter, kanske inte så jävla bra.
Citera
2020-12-23, 19:39
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungJada
Sitter och kollar på en andra världskriget dokumäntar och har dragit några bärs. Fick feeling och gick in på adlibris och beställde Mein kampf, blir jag flaggad nu? Kom på det nu efter, kanske inte så jävla bra.

om adlibris säljer den så är det nog ganska lugnt ska du se.
Citera
2020-12-23, 19:40
Medlem
Om du beställt den på tyska åker du dit
Citera
2020-12-23, 19:46
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:

Läsning berikar.

Kapitlet Folk och Ras är min favorit, början är förjävla seg, haubsburgska hit och dit, grevar och baroner haha... Det kan du skippa.

Men när han berättar om hur han kom till Wien och hans diskussioner och egna erfarenheter av hur judar fungerar är väldigt intressant.
Citera
2020-12-23, 19:46
Game over man, game over!
Citera
2020-12-23, 19:51
Medlem
F.Hansens avatar
Andra som sökt på på Mein Kampf har också sökt på https://www.adlibris.com/se/bok/everything-i-love-about-dildos-a-safe-place-for-your-kinky-thoughts-9781545591130

Hmm

Får mig att tänka på det här från filmen Top Secret https://www.youtube.com/watch?v=hXqLWqCqDHc
Senast redigerad av F.Hansen 2020-12-23 kl. 19:56.
Citera
2020-12-23, 20:04
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Kom på det nu efter, kanske inte så jävla bra.

Ungefär lika kontroversiellt som att beställa Camilla Läckbergs Tyskungen
Citera
2020-12-23, 20:05
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Är nog inga problem. Tror du att Adlibris säljer info till SÄPO, EXPO eller Mossad?
Citera
2020-12-23, 20:11
Medlem
YungJadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
om adlibris säljer den så är det nog ganska lugnt ska du se.

Alright, nämen det kanske är lugnt då. Men fan nu fick jag ju en idé dock, kan man beställa den på nåt sätt så man blir flaggad? Har ett miffo till ex som jag kan alla uppgifter till, hade varit en fin julklapp att ordna påhälsning från säpo till henne
Citera
2020-12-23, 20:30
Medlem
Tribolts avatar
Man får köpa den. Annars skulle Adlibris inte sälja den.

Varför skulle den vara förbjuden på tyska? Är övriga språk censurerade?

Mannen var ett riktigt nervvrak, man skulle få migrän av att läsa den så jag förstår inte vad the fuzz is about.

Andra diktaturer har skrivit böcker, det är lugnt!
Citera
2020-12-23, 20:47
Medlem
Tvonds avatar
Citat:

Ställ den i bokhyllan i vardagsrummet där har jag mitt exemplar nästan alla som kommer på besök brukar titta lite intresserat på den en del bläddrar lite men ingen ger någonsin en kommentar.
Citera
2020-12-23, 21:05
Medlem
Den är i alla fall lite anständigare än Koranen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in