2020-12-21, 13:40
Medlem
Benkenobis avatar
Tja, ska nog plugga i Linköping i höst. Jag undrar om någon har koll på gym i Linköping? Finns det lite mer hardcore gym som liknar typ Delta gym, progym osv i sthlm?
Citera
2020-12-21, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benkenobi
Tja, ska nog plugga i Linköping i höst. Jag undrar om någon har koll på gym i Linköping? Finns det lite mer hardcore gym som liknar typ Delta gym, progym osv i sthlm?

Vetefan

http://www.shapesgym.se/

kanske kan vara nåt, utrustningsmässigt verkar dom ha gymleco och eleiko i alla fall. finns bilder på hemsidan.
Citera
2020-12-21, 15:58
Medlem
Liberationfronts avatar
Gymbolaget fanns förr på tiden när City Gymmet fanns, men det var årtionden sedan.
Citera
2020-12-21, 16:16
Medlem
Vad menar du med ”hardcore”? Powerlifting, strongman, bodybuilding etc? Är ju rätt olika.

Eller är det mest känslan av ett källargym du vill åt?
Citera
2020-12-21, 16:47
Medlem
RysktTrollkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkenobi
Kör du på riktigt?
Citera
2020-12-22, 13:11
Medlem
Benkenobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyduck123
Vad menar du med ”hardcore”? Powerlifting, strongman, bodybuilding etc? Är ju rätt olika.

Eller är det mest känslan av ett källargym du vill åt?

Jag menar att det är mycket folk som tränar seriöst på gymmet. Framförallt bodybuilding då. På de vanliga gymkedjorna är det väldigt mycket motionärer och det ger inte riktigt samma känsla.
Citera
2020-12-23, 00:41
Medlem
Saknar också dom riktiga gymmen .. dom flesta försvann på tidigt 90-tal. Där ansträngde sig folk betydligt mer..
Nu är det inte tillåtet längre att skrika så högt som man måste för att komma vidare ..
Läste om nån som blev avstängd från wellness för han svettades .. går säkert googla fram
Citera
2020-12-23, 12:11
Medlem
Benkenobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Saknar också dom riktiga gymmen .. dom flesta försvann på tidigt 90-tal. Där ansträngde sig folk betydligt mer..
Nu är det inte tillåtet längre att skrika så högt som man måste för att komma vidare ..
Läste om nån som blev avstängd från wellness för han svettades .. går säkert googla fram
Exakt. Har blivit tillsagd för att jag markar ”för högt” flertalet gånger på nordic...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in