Tja, ska nog plugga i Linköping i höst. Jag undrar om någon har koll på gym i Linköping? Finns det lite mer hardcore gym som liknar typ Delta gym, progym osv i sthlm?
Tja, ska nog plugga i Linköping i höst. Jag undrar om någon har koll på gym i Linköping? Finns det lite mer hardcore gym som liknar typ Delta gym, progym osv i sthlm?
Vad menar du med ”hardcore”? Powerlifting, strongman, bodybuilding etc? Är ju rätt olika.
Eller är det mest känslan av ett källargym du vill åt?
Jag menar att det är mycket folk som tränar seriöst på gymmet. Framförallt bodybuilding då. På de vanliga gymkedjorna är det väldigt mycket motionärer och det ger inte riktigt samma känsla.
Saknar också dom riktiga gymmen .. dom flesta försvann på tidigt 90-tal. Där ansträngde sig folk betydligt mer..
Nu är det inte tillåtet längre att skrika så högt som man måste för att komma vidare ..
Läste om nån som blev avstängd från wellness för han svettades .. går säkert googla fram
Saknar också dom riktiga gymmen .. dom flesta försvann på tidigt 90-tal. Där ansträngde sig folk betydligt mer..
Nu är det inte tillåtet längre att skrika så högt som man måste för att komma vidare ..
Läste om nån som blev avstängd från wellness för han svettades .. går säkert googla fram
Exakt. Har blivit tillsagd för att jag markar ”för högt” flertalet gånger på nordic...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!