2020-12-20, 13:30
Medlem
Queenofqueenss avatar
Nu r det vra landsmn har i Sverige som svlter och inte har rd med mat eller vlling till barnen pga covid-19 fake pandemin som sltt till. Trots det fortstter barikhxor att skicka pengar ner till Afrika och tror att svlten bara r dr (r s klart lika hemskt att den r dr). Men nu r den hr ocks!
Hur kan vi f folk att vakna? Hur kan man starta en insamling? Vi mste agera och hjlpa vra fattiga mammor som inte har rd att ge barnen mat, eller vra mn som inte har rd att ta sig mtta.

Hanif Bali samlade ihop 2 miljoner till vldtktsoffren i Solna, kan vi lyckas samla ihop lika mycket pengar till exempel till familjehjlpen?

Hur som haver s hoppas jag ni vaknar och frstr att svenskarna mste hjlpa varandra nu p ett stt som aldrig vart frr. Det r en tuff tid nu.
Citera
2020-12-20, 13:35
Bannlyst
Vad hur, det r vl bara att du startar en insamling!?
Citera
2020-12-20, 13:43
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Det r en tuff tid nu.

Du kan sttta t.ex. Giving People
Citera
2020-12-20, 13:53
Avstngd
Citat:
Nu r det vra landsmn har i Sverige som svlter och inte har rd med mat eller vlling till barnen pga covid-19 fake pandemin som sltt till. Trots det fortstter barikhxor att skicka pengar ner till Afrika och tror att svlten bara r dr (r s klart lika hemskt att den r dr). Men nu r den hr ocks!
Hur kan vi f folk att vakna? Hur kan man starta en insamling? Vi mste agera och hjlpa vra fattiga mammor som inte har rd att ge barnen mat, eller vra mn som inte har rd att ta sig mtta.

Hanif Bali samlade ihop 2 miljoner till vldtktsoffren i Solna, kan vi lyckas samla ihop lika mycket pengar till exempel till familjehjlpen?

Hur som haver s hoppas jag ni vaknar och frstr att svenskarna mste hjlpa varandra nu p ett stt som aldrig vart frr. Det r en tuff tid nu.

Du kan ju brja!
Citera
2020-12-20, 14:03
Medlem
Queenofqueenss avatar
Jag vill vcka folk frn djupsmnen. Familjehjlpen fr bli nya rdda barnen, sos barnbyar. Svlten r hr och nu mste vi vara solidariska mot vra landsmn. Folk har inte rd att mtta sina barns magar, nu fr ni hjlpa till era bortskmda sldder, det r vra landsmn det handlar om!!!!!!!!!!!!! Du har ett ansvar mot dom!
Citera
2020-12-20, 14:14
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Jag vill vcka folk frn djupsmnen. Familjehjlpen fr bli nya rdda barnen, sos barnbyar. Svlten r hr och nu mste vi vara solidariska mot vra landsmn. Folk har inte rd att mtta sina barns magar, nu fr ni hjlpa till era bortskmda sldder, det r vra landsmn det handlar om!!!!!!!!!!!!! Du har ett ansvar mot dom!

Du r alldeles fr lat och ofretagsam fr att orka dra igng ngot sjlv. Eller hur?

Gapa p Flashback gr bra, men att gra ngot... Ditt trams om fejkpandemi visar ju tydligt vilken foliehatt du r.

Frresten, om folk nu svlter i Sverige s beror det p att de haft alldeles fr litet buffertsparande. Vuxna mnniskor med mindre n en rsln p banken r inte ngra som jag vill hjlpa.
Senast redigerad av Messerschmitt 2020-12-20 kl. 14:17.
Citera
2020-12-20, 14:19
Medlem
Queenofqueenss avatar
Du kan vakna. Inse frst problemet. Du har just blivit upplyst. Det r frsta steget. Det finns redan familjehjlpen men familjehjlpen mste bli en central del av vlgrenhet och lika sjlvklar fr vra batikhxor och svenska befolkningen s som rdda barnen eller sos barnbyar r och pk programmet musikhjlpen. Vi har svlt hr. Vi kan gra skillnad hr.

Svenakr kommer fre all typ av hjlp som gr utanfr landet. Svenskar ska f all hjlp dom har fretrde. Vi r skyldiga varandra att stlla upp i krigstider och fejkpandemier. Skyldiga, om den svenska rasen ska frdlas och leva vidare.
Din mentalitet r vidrig...vakna och frst
Citera
2025-03-19, 06:29
Medlem
MorT2s avatar
r det inte kassren i Familjehjlpen som r skbar i Lexbase? Hoppas du valde annan organisation...

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in