Flashback bygger pepparkakshus!
2020-12-20, 13:30
Medlem
Queenofqueenss avatar
Nu är det våra landsmän har i Sverige som svälter och inte har råd med mat eller välling till barnen pga covid-19 fake pandemin som slått till. Trots det fortsätter barikhäxor att skicka pengar ner till Afrika och tror att svälten bara är där (är så klart lika hemskt att den är där). Men nu är den här också!
Hur kan vi få folk att vakna? Hur kan man starta en insamling? Vi måste agera och hjälpa våra fattiga mammor som inte har råd att ge barnen mat, eller våra män som inte har råd att äta sig mätta.

Hanif Bali samlade ihop 2 miljoner till våldtäktsoffren i Solna, kan vi lyckas samla ihop lika mycket pengar till exempel till familjehjälpen?

Hur som haver så hoppas jag ni vaknar och förstår att svenskarna måste hjälpa varandra nu på ett sätt som aldrig vart förr. Det är en tuff tid nu.
Citera
2020-12-20, 13:35
Bannlyst
Vadå hur, det är väl bara att du startar en insamling!?
Citera
2020-12-20, 13:43
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Det är en tuff tid nu.

Du kan stötta t.ex. Giving People
Citera
2020-12-20, 13:53
Medlem
Citat:
Nu är det våra landsmän har i Sverige som svälter och inte har råd med mat eller välling till barnen pga covid-19 fake pandemin som slått till. Trots det fortsätter barikhäxor att skicka pengar ner till Afrika och tror att svälten bara är där (är så klart lika hemskt att den är där). Men nu är den här också!
Hur kan vi få folk att vakna? Hur kan man starta en insamling? Vi måste agera och hjälpa våra fattiga mammor som inte har råd att ge barnen mat, eller våra män som inte har råd att äta sig mätta.

Hanif Bali samlade ihop 2 miljoner till våldtäktsoffren i Solna, kan vi lyckas samla ihop lika mycket pengar till exempel till familjehjälpen?

Hur som haver så hoppas jag ni vaknar och förstår att svenskarna måste hjälpa varandra nu på ett sätt som aldrig vart förr. Det är en tuff tid nu.

Du kan ju börja!
Citera
2020-12-20, 14:03
Medlem
Queenofqueenss avatar
Jag vill väcka folk från djupsömnen. Familjehjälpen får bli nya rädda barnen, sos barnbyar. Svälten är här och nu måste vi vara solidariska mot våra landsmän. Folk har inte råd att mätta sina barns magar, nu får ni hjälpa till era bortskämda slödder, det är våra landsmän det handlar om!!!!!!!!!!!!! Du har ett ansvar mot dom!
Citera
2020-12-20, 14:14
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Jag vill väcka folk från djupsömnen. Familjehjälpen får bli nya rädda barnen, sos barnbyar. Svälten är här och nu måste vi vara solidariska mot våra landsmän. Folk har inte råd att mätta sina barns magar, nu får ni hjälpa till era bortskämda slödder, det är våra landsmän det handlar om!!!!!!!!!!!!! Du har ett ansvar mot dom!

Du är alldeles för lat och oföretagsam för att orka dra igång något själv. Eller hur?

Gapa på Flashback går bra, men att göra något... Ditt trams om ”fejkpandemi” visar ju tydligt vilken foliehatt du är.

Förresten, om folk nu ”svälter i Sverige” så beror det på att de haft alldeles för litet buffertsparande. Vuxna människor med mindre än en årslön på banken är inte några som jag vill hjälpa.
Senast redigerad av Messerschmitt 2020-12-20 kl. 14:17.
Citera
2020-12-20, 14:19
Medlem
Queenofqueenss avatar
Du kan vakna. Inse först problemet. Du har just blivit upplyst. Det är första steget. Det finns redan familjehjälpen men familjehjölpen måste bli en central del av välgörenhet och lika självklar för våra batikhäxor och svenska befolkningen så som rädda barnen eller sos barnbyar är och pk programmet musikhjälpen. Vi har svält här. Vi kan göra skillnad här.

Svenakr kommer före all typ av hjälp som går utanför landet. Svenskar ska få all hjälp dom har företräde. Vi är skyldiga varandra att ställa upp i krigstider och fejkpandemier. Skyldiga, om den svenska rasen ska förädlas och leva vidare.
Din mentalitet är vidrig...vakna och förstå
Citera
2025-03-19, 06:29
Medlem
MorT2s avatar
Är det inte kassören i Familjehjälpen som är sökbar i Lexbase? Hoppas du valde annan organisation...

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in