2021-01-11, 20:42
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Är någon överraskad att trumpetens anhängare är extremt aggressiva avarter? Grip dem alla!

Grip nästan halva USA:s befolkning? Ditt ständiga rabiata hat börjar få riktigt komiska uttryck.
Citera
2021-01-11, 20:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jasså var de det som var onödigt? Jag som trodde det var onödigt att inte presentera dom starka bevisen man hade MOT Trump och istället presenterade det man visste var fabricerat, det tykte förstås du var nödvändigt, du ville ju inte se dom riktiga bevisen alla pratat om i media i 3 år eller hur? Synd att det var en bluff kan tänka mig dina krokodiltårar när lögnen avslöjades men samtidigt är ju många av er blinda så tveksamt om du ens vet att lögnern är avslöjad.

På tal om att benåda folk som åker fast i en utredning som haft en klar politisk agenda och där till och med utredarna har fabricerat bevis så är det absolut inte onödigt att benåda, det är ett måste.
Men om dom bara var dömda på rykten så hade dom väl ändå blivit frikända efter rättegången? Om dom inte erkände och gjorde en deal med åklagaren förstås...gjorde dom det? Erkände och fick straffrabatt och sedan även benådning av Trump, det var en bra deal.
Citera
2021-01-11, 20:49
Medlem
SodaFointains avatar
Synd om Trumps barn
Citera
2021-01-11, 20:50
Medlem
"Donald J. Trump's term ended on 2021-01-11 19:39:11."

https://www.state.gov/biographies/donald-j-trump/
Citera
2021-01-11, 20:50
Medlem
Grooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Ny tråd kanske?

Mm, extrem högern verkar mobilisera sig ifall 25th amendment eller impeachment går igenom, så varför inte för den 20e?

16e jan:
"FBI memo warns law enforcement across U.S. of possible armed protests at 50 state Capitols
The FBI also says an armed group has threatened to travel to Washington and stage an uprising if Congress removes Trump from office."

https://www.nbcnews.com/politics/don..._npd_nn_fb_maa
Senast redigerad av Groom 2021-01-11 kl. 21:05.
Citera
2021-01-11, 20:52
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Det har jag inga problem alls att svara på. Men kom inte in i diskussionen och sen göm dig för det som är jobbigt att svara på för din verklighetsbild för att istället be mig svara på frågor. Du får svar på det när du bemött min fråga:

Hur vet ni att ni inte blir lurade igen?

Vad ska jag bli lurad av?
Citera
2021-01-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest

Nu blir jag förvirrad, vad är det som händer?
Citera
2021-01-11, 20:53
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Vad bra att du kunde formulera dig på ett annat sätt. Förut pratade du nämligen om att de flesta smugglat in vapen och var dumma i huvudet för att dom inte fatta att det var allvarligt. När jag rättade dig där förvandlades det till att alla blir straffade i grupp precis som ditt idiot huliganexempel som inte stämde. Nu sitter du och svammlar om din analys av hur folk som vandaliserat egentligen är som personer när dom inte vandaliserar. Antar att när dina lögner blev påtalade hade du egentligen inget att tillföra..
Nja, det var du som inte förstod poängen riktigt bara. Men låt gå för att jag var otydlig och glömde att anpassa texten efter mottagaren. Men nu tycker jag vi drar ett streck över detta och istället gläds över att du förmodligen inte har några studieskulder
Citera
2021-01-11, 20:57
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Grip nästan halva USA:s befolkning? Ditt ständiga rabiata hat börjar få riktigt komiska uttryck.

Det var inte halva USA's befolkning som stormade in i US capitol.
Citera
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest

Det där kan ju inte stämma, då klockan är ~ 15 i D.C.

Någon som hackat, eller förbereder man för att han hoppar av?
Citera
Medlem
lapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lauper
Nu blir jag förvirrad, vad är det som händer?

Man får nog vara beredd på desinformation i det här läget
-
Citera
2021-01-11, 20:58
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapon
Man får nog vara beredd på desinformation i det här läget
-

På en state.gov sida?
Citera