Har ni börjat se? Sex säsonger finns nu uppe på Viaplay.
Den får obegripliga 8.1 på Imdb. För det är helt jävla hjärndöd skit, men jag kan inte sluta kolla eftersom jag har utvecklat ett tvångsbehov av att se hur mycket mer pinsam den kan bli.
Av 10 personer är 7 svarta, 2 latinos och 1 vit. Sex-scenerna är plågsamt genanta och helt utan känsla (men tror säkert de är jätteheeeeta). Genierna bakom tycks tro att allt man behöver är kaxiga och orädda negrer, gnäll om vita, hemliga polisstyrkor, knarkhandel och våld och sex för att en serie ska bli bra. Den vite killen med snaggat hår är fan den sämsta skådisen jag har sett på flera decennier på tv. Så usel!
Alla seriens skådisar är klappmongon men han vinner förstapriset på Raspberry-galan.
Det finns inte en enda karaktär jag bryr mig om, alla kan bli köttade utan att jag lyfter på ögonbrynet.
Den är Criminal Minds fast åt andra, lagbrytande, hållet. Det vill säga, ingen som helst substans, utan charmen ska tydligen vara coola människor som glider in i rummet och kan mycket och lär oss banala visdomsord längs vägen.

Allt paketerat i miljöer uppsatta på ett sterilt sätt och dåligt möblerade rum och styltiga dialoger som verka läsas direkt från manuset, ingen egen känsla eller eget arbete i det. Rollerna är noll genomarbetade. Alla är utbytbara.
Herregud, ni måste se så att vi kan hata tillsammans!