Alkohol och cannabis.
Cannabis är bästa drogen. För den kan man även använda som medicin. Det kan man använda både mot ångest och sömnproblem. Mycket bättre än Benzo och annat skit. Globalisterna försöker få folk att tro att sömnpiller och benzo är bättre.
Cannabis är ju även smärtlindrande. Så det hjälper mot mot många grejer.
Alkohol och cannabis.
Cannabis är bästa drogen. För den kan man även använda som medicin. Det kan man använda både mot ångest och sömnproblem. Mycket bättre än Benzo och annat skit. Globalisterna försöker få folk att tro att sömnpiller och benzo är bättre.
Cannabis är ju även smärtlindrande. Så det hjälper mot mot många grejer.
Tycker man ofta bli så trött på cannabis,funkar bra om man vill sova annars inte så bra.
Alkohol - En flaska champagne ifall man känner för att spontanfira något. Några lite finare vinflaskor när det bjuds på middag. Några olika whisky och cognac om lusten faller på, men det blir oftare för gästerna än för mig själv.
Cannabis ifall man får sällskap av vänner som uppskattar sådant. Kan även vara mysigt om man ska ut på promenad tillsammans.
"Måsten" är nog att ta i för båda dessa fall - jag ser det mer som sådant jag vill ha hemma för att kunna sätta guldkant på kvällar med gott sällskap. Jag berusar mig å andra sidan aldrig ensam heller.
Koffein är förvisso också en svag drog. Kaffe är inte dumt att ha hemma!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!