2020-12-21, 01:11
Medlem
Magica-Lazios avatar
Herregud vilken skitsida badoo är. Jag är ingen fotomodell, ser helt ok ut har ingen övervikt eller något sådant. Snarare åt det vältränade hållet då jag har bra definitioner. Bor i en medelstor stad. Jag vill ha en söt tjej med en normal kropp. Det verkar dock som att den typen av tjejer är utrotningshotade om man inte är mr perfect chad.

På 3 dagar fick jag två konversationer som kan räknas som konversationer men som dog ut efter andra dygnet. En av dom slutade bara läsa konversationen, jag skrev en fråga och den lästes aldrig.

En av dom tog flera timmar på sig att att läsa meddelande och i samband med det svara, fastän hon ofta var online. Det tog jag som en förolämpning att jag inte var värd hennes fulla uppmärksamhet. Givetvis fattar jag att hon skriver med flera samtidigt (vilket alla tjejer gör). Men när det går timmar emellan meddelanden och hon är online blir det så uppenbart ignorerade, inte diskret för fem öre. Och då är det respektlöst enligt mig att jag inte är vatten värd.

Fick svar av kanske 5-6 brudar av 20st jag skrev till. Man kunde skriva gratis till ett mindre antal varje dag. Encounters hopplöst, inte en enda jävla brud som bryr sig om matchningssystemet på badoo. Eller så fick jag inga matchningar för att jag är för ful enligt deras handsome chad poängsystem som jag inte kvalar in på.

Sammanfattat, dejting är fan inget för oss medel killar. Det är perfect chad snygga killar som har ett harem av tjejer.

Det som jag inte blir rikrigt klok på. Det finns ju gott om tjejer på badoo. Kanske inte i min stad men jag kollar i närliggande städer också Upptill 7 mil ifrån mig och då blir utbudet rätt stort sammantaget då det är flera medelstora städer inom den radien. Det finns så mycket tjejer så det finns och blir över? Varför vill dessa ingenting?
Citera
2020-12-21, 06:59
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Väldigt mycket äckligt white trash på Badoo. Tjejer med mycket bagage/tatueringar/fetknoppar/missbrukare och annat löst pack. Tinder har generellt mycket bättre kvalité på tjejerna.

Tinder? Då har du inte träffat många där. Tinder består av en hel del psykbrudar.
Citera
2020-12-21, 10:13
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Herregud vilken skitsida badoo är. Jag är ingen fotomodell, ser helt ok ut har ingen övervikt eller något sådant. Snarare åt det vältränade hållet då jag har bra definitioner. Bor i en medelstor stad. Jag vill ha en söt tjej med en normal kropp. Det verkar dock som att den typen av tjejer är utrotningshotade om man inte är mr perfect chad.

På 3 dagar fick jag två konversationer som kan räknas som konversationer men som dog ut efter andra dygnet. En av dom slutade bara läsa konversationen, jag skrev en fråga och den lästes aldrig.

En av dom tog flera timmar på sig att att läsa meddelande och i samband med det svara, fastän hon ofta var online. Det tog jag som en förolämpning att jag inte var värd hennes fulla uppmärksamhet. Givetvis fattar jag att hon skriver med flera samtidigt (vilket alla tjejer gör). Men när det går timmar emellan meddelanden och hon är online blir det så uppenbart ignorerade, inte diskret för fem öre. Och då är det respektlöst enligt mig att jag inte är vatten värd.

Fick svar av kanske 5-6 brudar av 20st jag skrev till. Man kunde skriva gratis till ett mindre antal varje dag. Encounters hopplöst, inte en enda jävla brud som bryr sig om matchningssystemet på badoo. Eller så fick jag inga matchningar för att jag är för ful enligt deras handsome chad poängsystem som jag inte kvalar in på.

Sammanfattat, dejting är fan inget för oss medel killar. Det är perfect chad snygga killar som har ett harem av tjejer.

Det som jag inte blir rikrigt klok på. Det finns ju gott om tjejer på badoo. Kanske inte i min stad men jag kollar i närliggande städer också Upptill 7 mil ifrån mig och då blir utbudet rätt stort sammantaget då det är flera medelstora städer inom den radien. Det finns så mycket tjejer så det finns och blir över? Varför vill dessa ingenting?

Vilket gnäll, avslutar tjejen konversationen så tycker hon väl att du är jobbig eller ointressant. Inte heller förvånande, är du lika mycket bitter drama queen i konversationerna med tjejer? Badoo är internet, man får räkna med att inte alla är respektfulla eller tänker på dina stackars känslor, haha. Herregud, skaffa lite tjockare hud.
Citera
2020-12-21, 10:25
Medlem
Helarenskyddardigs avatar
Håll dig borta från dating-appar om du inte är en alfahanne, och du ska ännu mindre betala. En man som betalar saker åt en kvinna (t.ex en drink på baren) ses direkt som en "provider". Hon kommer bara se dig som en resurs medan hon blir påsatt av Chad och Tyrone (the lover/älskaren).

Vill du lyckas med kvinnor så fokusera på dig själv så kommer en kvinna att börja jaga dig till slut. Du ska aldrig jaga kvinnor vilket du gör när du går in på en datingapp och ska betala samt skriva meddelanden till dem. Alfamännen behöver bara lägga upp en bild så blir de själva jagade, om detta inte sker dig så är det bara att glömma det.
Citera
2020-12-21, 20:23
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Vilket gnäll, avslutar tjejen konversationen så tycker hon väl att du är jobbig eller ointressant. Inte heller förvånande, är du lika mycket bitter drama queen i konversationerna med tjejer? Badoo är internet, man får räkna med att inte alla är respektfulla eller tänker på dina stackars känslor, haha. Herregud, skaffa lite tjockare hud.

Haha! Flashback i sitt esse. Nej det var inte så att jag förvänta mig att vi skulle gifta oss och skaffa 2 skitungar efter knappt 2 dagars snack. Trodde jag var underförstått. Inte ett dugg bitter men hade förväntat mig mer efter att man snackat ett tag. Det är väl snarare svinfegt att inte säga efter en tids snack; jag är inte intresserad så jag väljer att avsluta detta.

Jag skiter fullständigt i om jag blir ghostad av 100 brudar som inte har svarat på mitt första meddelande. De har jag ändå inte fått någon personlig koppling till.

Så nä, brudar är fega. De tar den enkla vägen ut. Det handlar om mognad. Bebisfasoner i en vuxen kvinnas kropp att inte kunna vara rak och ärlig.
Citera
2020-12-21, 22:51
Medlem
Roidberts avatar
Badoo verkar vara bättre än Tinder i alla fall. På Tinder kan man tydligen förstöra sina chanser att ens matcha om man swipar på för många och då måste man typ byta IP och skapa ett nytt konto för att få en reset. Men nätdejting ö.h.t. är skit om du inte ser riktigt bra ut i ansiktet.
Senast redigerad av Roidbert 2020-12-21 kl. 23:19.
Citera
2020-12-21, 22:51
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Flashback-dejting.
Finns många godingar här inne.
Testa AlexandraIda, skönast på FB.

Tar AlexandraIda den i tvåan? Alltid varit nyfiken men inte vågat fråga henne.
Citera
2020-12-22, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davand1
funderar på att prova badoo igen.förra gången så betalade jag inte.bara undrar har hört om många som blivit blåsta på pengar av företaget. undrar därför om det är helt legit.och om det är värt att spendera pengar på?. mvh

Jag har träffat minst 3 tjejer genom badoo, dock med ganska lång tid emellan.
Det största problemet med badoo har egentligen att göra med att appen är kraftigt utkonkurrerad av tinder, dvs lågt antal användare och av de är bara ett fåtal aktiva.

Med andra ord, startar du en prenumeration, och sedan direkt avslutar den, så kan du på en månad fiska ur den dammen allt som finns där och sedan släppa den appen i 2 år innan det finns ett nytt bestånd att ta ifrån.
Citera
2020-12-22, 19:05
Medlem
har provat att regga mig på facebooks dejting app.skrev att jag bara vill chata .alla som jag frågat tycker att det är en dålig ide att prova dejting just nu.vad tycker ni här? .
Citera
2021-01-11, 12:33
Medlem
Badoo ger mycket fitta i förhållande till insatsen, dock är utbudet av icke-skabbiga tjejer rätt lågt, så efter ett par knull är det i regel slut på fräscha tjejer ett tag (man kan såklart behålla någon om det är det man önskar, men jag skulle inte rekommendera att skaffa fru via badoo).
Citera
2021-01-11, 17:06
Medlem
Lamperouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Väldigt mycket äckligt white trash på Badoo. Tjejer med mycket bagage/tatueringar/fetknoppar/missbrukare och annat löst pack. Tinder har generellt mycket bättre kvalité på tjejerna.

Verkar som att minst 75% av tjejerna på Badoo röker med vilket inte är attraktivt i mina ögon alls, eller så har dem 711 barn med olika sperma-donatorer.
Citera
2021-01-19, 15:15
Medlem
Fungerar det på samma sätt som med Tinder att man kan radera sitt konto och sedan börja om på nytt när man haft det ett tag ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in