En polare har några piller han hittade hemma han vill ha identifierat. De är små, ser ut ungefär som M&M fast helt rosa utan nån såndär brytskåra eller text på. De låg i ett kuvert som det stod "Tänk på att lugnande medel kan göra Er slö och sömnig och påverka Er förmåga att köra bil. Alkohol bör inte tas samtidigt med lugnande medel." på.
jag har fått några piller som jag har ingen aning vad de är, nån som vet, har googlat o kollat runt men hittat inget om de. iaf de är små vita ovala, på ena sidan står det en G på den andra en rak skåra o CM 20, o fick för ett par vecker sen 2 st piller i samma format fast det stog CT 20. Nån som vet vad det är?
Skulle vara väldigt tacksamm!!
Mvh//Luciano
Tog två, kände inte ett dugg . Hm, hade iof stoppat i mig 400mg tramadol tidigare. Så det kanske tog bort effekten.
Ok, tråkigt att höra. Frågan är vad bieffekterna är på ett okänt rosa bulgariskt piller... När du vaknar imorgon kanske det har växt ut ett horn ur ditt bakhuvud? Eller så är det som i Jacob's Ladder, du får feta hallucinationer och ser en massa monster i tunnelbanan.