Kolla recensionerna på Google.
https://www.google.com/search?q=unik...rome&ie=UTF-8#
De flesta recensenter har inte recenserat något annat företag.
Citat:
Emelie Klasson
3 recensioner
för 6 månader sedan
Positiva: Kvalitet, Mervärde, Professionalism
Jag och min sambo är så himla glada att vi hittade Filip Savic på Unik. Efter att ha träffat ett antal mjäkiga mäklare så klev han in i vår lägenhet helt naturligt och ägde hela stället, på det mest positiva sättet. Från dag ett var jag helt övertygad om att om någon skulle få det pris vi ville ha så var det Filip. Värt att nämna var att vi inte skulle acceptera något annat kvadratmeterpris än rekord i Birkastan (då vi egentligen inte behöver sälja) och självklart levererade Filip på stubben. Annonsen gick ut på en lördag, och inom fyra dagar hade han sålt lägenheten för 700 000 SEK över utgångspriset.
Dessutom gillade vi Filip starkt som person då han var behaglig, lyhörd och en klassisk svärmorsdröm. Perfekt för sälj!
"vi inte skulle acceptera något annat kvadratmeterpris än rekord" , "klassisk svärmorsdröm"
Citat:
David Kindgren
1 recension
för ett år sedan
Positiva: Kvalitet, Professionalism, Svarstiden
Vi köpte en lägenhet genom Gabriel Bilir. Badrummet var fuktskadat, vilket vi som köpare och även säljarna var oroliga över. Gabriel löste detta på ett perfekt sätt med tydlighet och en stor vilja att göra rätt. Gabriels tänk angående service är utan dess like. Ett stort plus är att Gabriel även gav fortsatt service i världsklass efter att papperna var påskrivna.
Ska man skriva en fejkrecension kan man väl åtminstone skriva några detaljer om vad Gabriel gjorde.
Notera att den enda recensionen som fått tummen upp är "Sämre har jag aldrig varit med om, undvik dessa skojare, inte alls pålitliga eller seriösa" ( betyg 1 stjärna av 5).