• 1
  • 2
2020-12-14, 04:04
Medlem
Hej, för att ge er en inblick i min situation. Jag har levt ett väldigt hårt liv på diverse anstalter för ungdomar inlåst. Ett masskrorsbarn i grunden, en mamma som jag hittade död hemma efter ett självmord och en ungdom helt utom kontroll med diverse droger och småkriminalitet. Efter många försök att ta mig ur mitt destruktiva leverne har träningen alltid funnits där som min trygga punkt., jag flyttade långt hemifrån och startade på en ny kula, jag lyckades hålla mig undan droger i över 5 års tid, knegade, tjänade bra, med fin bil och allt flöt på bra, TILLS jag under en VM match cyklade omkull på vägen hem och slet sönder en redan gammal skada i mitt knä, ledband, menisk och korsband for åt helvete. Jag blev lång tids sjukskriven eftersom jag hade ett fysiskt arbete som inte gick att genomföra med mina skador fick jag glatt vänta bra många månader hemma innan jag slutligen fick en operation. Fan detta kommer bli en lång text.. (Ursäkta.)

Hur som helst, under min sjukskrivningsperiod fick jag en otrolig fysik, och plötsligt en dag kör jag tricepspress, det börjar knastrar i lederna i vänster armbåge såpass att jag skadade mig och fick gå hem.. Nu började mardrömmen. Problemen spred sig till axlar, ljumskar, mitt fungerande knä, min andra armbåge. Har otaliga gånger besökt vc, men får ingen hjälp. Dom skriver ut cymbalta i tron om att jag är deprimerad, vilket jag visserligen blivit eftersom att all smärta jag går igenom påverkar mig, inte smärtan i sig men känslan av att vara 30 år och vara helt slut i kroppen redan nu påverkar mig psykiskt. Har dragits med detta ett tag nu och försökt få hjälp men vet inte längre vad jag ska göra, jag började självmedicinera med xanor för att orka leva, jag blev varslad i coronapandemins fotspår och mitt dåliga mående bara eskalera, smällde min bil, åtalad för diverse trafikbrott.. Jag tappade allt. Jag vet inte om jag redan har gett upp, funderar varje kväll på att bara ta mitt liv och få det överstökat. Vad mer kan jag göra? Finns det någon jävla doping som kan sy ihop min trasiga gubbkropp eller är det tåget som gäller? Skiter i allt snart, smärtan i kombination av min mitt fruktansvärt dåliga mående, min självkänsla, självförtroende är nere bland fotsulorna, jag sover ingenting om nätterna.. tänker dagligen på att skriva självmordsbrev å ja fan avsluta mig själv. Jag är så jävla förtvivlad. Snälla säg att det finns någon mirakelkur som syr ihop mig. Jag äter inte längre, jag tränar inte, jag är helt isolerad hemma och ser inget ljus någonstans. Vem fam vill anställa en gammal lagerslugger utan gymnasiekompetens, utan körkort och utan en fungerande kropp.. klarar knappt av att gå till Ica vissa dagar. Mina vänner tog avstånd från mig efter att jag smällde bilen. Känner mig så jävla ensam i det här, jag vill inte klaga, men smärtorna tar kol på mig.
Citera
2020-12-14, 04:12
Vad har ditt mående med dopning och dopningspreparat att göra?
Citera
2020-12-14, 04:12
Medlem
UgLyBastards avatar
du får dra av dig offerkoftan och sluta knarka.
gå på nåt möte NA/AA.. börja där.
Citera
2020-12-14, 04:15
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
Eller sätta på dubbla koftor och börja knarka och dopa igen... Bara något hjälper så är väl allt i sin ordning... Och vad som hjälper vet man ju inte på förhand.
Citera
2020-12-14, 04:25
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamivitahuset

Citat:

Citat:
Eller sätta på dubbla koftor och börja knarka och dopa igen... Bara något hjälper så är väl allt i sin ordning... Och vad som hjälper vet man ju inte på förhand.

Hårda bud TS. Flashback after 04:00
PM:a mig om du vill. Jag kan coacha.
Citera
2020-12-14, 04:33
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
finns ju inga andra bra alternativ om man mår sådär jävla dåligt..
att sluta "självmedicinera"..
Citera
2020-12-14, 04:35
Medlem
Citat:

Att mitt mående är en direkt bieffekt av min trasiga kropp , söker därför hjälp här för jag önskar finns en kur som kan återställa min trasiga kropp och därmed börja må bättre igen och kunna jobba.
Citera
2020-12-14, 04:35
Medlem
Tribolts avatar
Citat:

Kolla på roliga YouTube-klipp > Sov.
Citera
2020-12-14, 04:40
Medlem
Citat:

Försökte på många sätt att ta mig igenom, jag har besökt läkare i olika städer, sjukgymnaster etc.. Får känslan av att ingen tar mig på allvar. Jag vägrar leva på socialbidrag, tack och lov har jag a-kassa just nu men inte allt för länge till.
Citera
2020-12-14, 04:40
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1reich
…….Vad mer kan jag göra? …...

Kom att tänka på Lasse brandmannen Gustavsson, kan han kan du också resa dig!
https://www.svenskakyrkan.se/harnosa...levde-eldhavet

Du kan uttrycka dig, starta en pod eller videokanal, finns många som halkat snett och behöver diskutera med likasinnade, lycka till och återkom med hur det gick sen.
Senast redigerad av lums 2020-12-14 kl. 04:43.
Citera
2020-12-14, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt

Slänger iväg ett pm till dig, lite senare. Tack för ditt engagemang 🙏
Citera
2020-12-14, 06:30
Medlem
Jag har inte haft lika jävligt som du, men. Jag vart tipsad av en vän att slå sustanon i ett kvartal. Å kura tramadol Då skulle mina axlar och mina värkande händer läka, jag skulle få bättre självförtroende, komma ur min depression och börja ha sex igen.. Det vart rätt bra, tre dagar i veckan. Å jävligt mycket sämre de andra fyra, min depression förvärrades och jag måste operera båda mina axlar pga de blev värre skadade då det inte gjorde lika ont. Åker på kirurgen om en halvtimma faktiskt. Såååå.. Passa dig för att experimentera, ta den långa vägen via sjukgymnast och vanliga sjukvården.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in