Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-05-24, 16:31
  #97
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warsmann
Den är helt tom, ja. Vad den gör när man startar den vet jag inte.
SIM lagrar oftast inte kontakter eller meddelanden, de brukar lagras på mobilen i sig numera.

Ok tack, va bra. Då behöver jag inte fundera på telefonen nått mera, ville inte att köparen skulle ha alla mina kontakter...
Citera
2023-05-25, 02:13
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
-Nå hur gick det för dej ?
Blev du kallad till förhör ?





Telefonen var ju inte din så det är väl lugnt så.

Nej. Fanns inget för dem att hämta ur telefonen och de kunde inte använda den för något.
Citera
2023-08-14, 02:30
  #99
Medlem
Hej,

Fabrikåterställde en Iphone 13 precis innan gripandet och fick tillbaka telefonen efter 5-6 veckor ungefär, finns det chans för tömning eller är det helt kört? Tänker de väl konstigt o ge tillbaka telefonen efter att dem tömt den, förmodligen så hade dem inte get den isåfall,

Tacksam för svar
Citera
2023-08-14, 09:55
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidee127
Hej,

Fabrikåterställde en Iphone 13 precis innan gripandet och fick tillbaka telefonen efter 5-6 veckor ungefär, finns det chans för tömning eller är det helt kört? Tänker de väl konstigt o ge tillbaka telefonen efter att dem tömt den, förmodligen så hade dem inte get den isåfall,

Tacksam för svar
Lär dig skilja på de och dem, babbe.

Risken är i princip noll att de tömt den. Om du återställde den är krypteringsnyckeln borta och då är det kört att få fram något från den.
Citera
2023-08-14, 13:06
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBananaBoy
Lär dig skilja på de och dem, babbe.

Risken är i princip noll att de tömt den. Om du återställde den är krypteringsnyckeln borta och då är det kört att få fram något från den.


Tack tack Bananaboy Så då är det nice, slipper man oroa sig att dem kladdat in i telefonen, och då vet man att man kan återställa telefonen innan inlämning
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback