2021-12-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
” Jag uppmanar alla att läsa de 30 första sidorna av Pfizers 335.000 sidor långa dokument som de efter domstolsbeslut behöver släppa stegvis.
De ville själva ha till 2076 innan den släpptes 🤔 Där ser man klart och tydligt att det innebär stora risker av allvarlig sjukdom från vaccinet och att kvinnor löper tre gånger större risk än män för biverkningar.
Jag har tyvärr efter övertalande av två läkare tagit en dos och lidit av 3 månader med jobbiga biverkningar som stickningar i hela kroppen, vaginal akut blödning, menstruationsrubbningar, värk, hjärtklappning & synpåverkan.

Det är inte svartvitt & det går inte att jämföra med vaccin som funnits & testats i 50 år.
För en ung frisk person är Covid inga problem så man bör få väga risken med vaccinet på individnivå. Att få myokardit som tonåring är ca 1/6000-1/30000. Det är för stor risk för mitt barn, alla får fatta sina beslut, liksom att jag inte tar dos 2, t.o.m min läkare avrådde mig från det”

Var kan man läsa den rapporten? Har du länk?
2021-12-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nån som fått allergi reaktion av vaccinet? Jag är allergiker så undrar hur mycket man ska tänka på det.

Svårt att säga om just du kommer att reagera men jag är iaf allergisk mot det mesta och vart inte spec dålig av sprutorna. (ont som satan av andra sprutan pga nerv?). Pälsdjur, astma, nötallergi, ägg, päron,jordgubbar, kiwi osv är mina allergier Legat på sjukhus bra många ggr i ungdomen pga detta.
2021-12-10, 03:02
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Min pappa dog för 3 veckor sedan efter ett plötsligt hjärtstopp, precis innan han skulle gå in och sova så föll han ihop.

Krankärlen var fina, så ingen hjärtattack eller något. Utan pumpen lade bara av.

2 månader efter andra dosen.

61 år gammal.

Var på honom som fan att inte ta vaccinet. Men men, han kände press utifrån och tog det ändå.

Media och de korrupta politikerna har lyckats!

Mina kondoleanser.

Jag kan inte föreställa mig den känslan.

Mina föräldrar är i ungefär samma ålder. Tack och lov så vägrar de ta vaccinet och låter sig inte mobbas till det heller.
2021-12-10, 03:36
Medlem
kungen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marleyz
Jag blir sjuk runt full vaxade. Får strålnings sjuka symptom. De har vart så i 8 mån nu. Får de av en vän som ja ej längre kan träffa pga detta. Ingen tror mug å säger att de e psykiskt, men symptomen e så extrema att jag vet att det ej är psykiskt. Har fått extrem huvudvärk och hjärndimma, kan ej tänka plus illamående, extremt (men då öpste de gå flera tim) visste inget om strålning innan ja hitta den här forskaren, men de va sp ja beskrev symptomen för min syrra. Får dem tom på tbanan om de e mkt folk. Ingen tror mig, å de e så illa att ja ej mer kan träffa fullvaxade. Pfizer tycks va värst, men de har ju mest graphene i sig oxå så kanske därför.
Vet ej om de e spikeproteinet el strålning men den här forskaren hade samlat strålning under 2,5 rim nog för att hålla 4 ct scans. Å jag tror ej han ljuger då han dels jobba me en på who och Pfizer.. å varför skulle han ljuga? Plus att jag ju får alla dessa symptom som man får av strålning. Oavsett va det beror på, undrar om nån annan mått dåligt kring vaxade? Tacksam för svar

Jag var en av dom som var livrädd i början av pandemin då jag satt och kolla massa videos från kina, läste forum 24/7 det var så mycket negativ fakta som att man fick hjärtattack så fort man fick covid-19. Detta var för 2 år sedan.

Det som hände var att jag fick tryck över hela bröstet kändes som hjärtattack i 3 månader hade jag det, läkaren hittade inget men min homeopat hittade problemet att det var inflammation i bröstet bara. Efter det fick jag de sjukaste migrän 3 dagar höll det så trodde jag skulle dö, åkte in och likadant där de var inget. Blev dålig i magen också.

Min poäng är att hysteri är mycket farligare och placebo kan träda fram. Placebo är riktigt farligt för du lurar dig själv tills slut att du är sjuk speciellt om du har varit manisk med att leta fakta.

Jag bryr mig inte längre vad som händer med mig de har inte hänt ett skit sen dess. Så mitt tips är att låt bli media och forum framöver. För övrigt är jag inte vaccinerad för förlitar på mitt egna immunförsvar samt att jag accepterar mitt öde om det skulle komma min väg.
2021-12-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungen101
Jag var en av dom som var livrädd i början av pandemin då jag satt och kolla massa videos från kina, läste forum 24/7 det var så mycket negativ fakta som att man fick hjärtattack så fort man fick covid-19. Detta var för 2 år sedan.

Det som hände var att jag fick tryck över hela bröstet kändes som hjärtattack i 3 månader hade jag det, läkaren hittade inget men min homeopat hittade problemet att det var inflammation i bröstet bara. Efter det fick jag de sjukaste migrän 3 dagar höll det så trodde jag skulle dö, åkte in och likadant där de var inget. Blev dålig i magen också.

Min poäng är att hysteri är mycket farligare och placebo kan träda fram. Placebo är riktigt farligt för du lurar dig själv tills slut att du är sjuk speciellt om du har varit manisk med att leta fakta.

Jag bryr mig inte längre vad som händer med mig de har inte hänt ett skit sen dess. Så mitt tips är att låt bli media och forum framöver. För övrigt är jag inte vaccinerad för förlitar på mitt egna immunförsvar samt att jag accepterar mitt öde om det skulle komma min väg.

Spännande. Låter likt min situation fast efter vaccinet. Har nu inflammation i brosket i bröstet. Kostokondrit eller vad det nu heter.
2021-12-10, 14:52
Medlem
Melmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HIMALAYASALT
Är du medveten om att det tar ca 5-10 år för att få ut alla diverse biverkningar ifrån ett vaccin? Och ja även efter 5 år kan eventuell biverkning innebära död, återkommer du med statistiken om 5 år?

Ser även att du räknat med alla olika åldrar - antar att du förstår att du kommer finna ett annat dödstall om du räknar på åldern 20-50 år. Men hey, vad vet jag - du kanske är 75+.

Du nämner att man är efterbliven om man inte tar vaccinet. Vet inte vem som är mest efterbliven - personen som tar ett vaccin mot en sjukdom som har en dödlighet på mindre än 1% (i mitt fall då jag är 30 år) eller personen som väljer att avstå och lita på att kroppen klarar av det som alla andra tidigare influensor.

Hur kan du lita mer på immunförsvaret än ett vaccin? Det är helt obegripligt. Varför tror du att vi blir vaccinerade som barn, mot stelkramp
polio
mässling
påssjuka
röda hund
med mera?

Jo för att de fungerar och ger skydd mot dessa sjukdomar som också är otroligt farliga. Eller är du en äkta galning som tror att mässling fungerar som vattkoppor? Det var ju folk i USA som ville ge sina barn "naturlig immunitet" mot mässling. Typ hälften av barnen dog.
2021-12-10, 15:06
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melmium
Hur kan du lita mer på immunförsvaret än ett vaccin? Det är helt obegripligt. Varför tror du att vi blir vaccinerade som barn, mot stelkramp
polio
mässling
påssjuka
röda hund
med mera?

Jo för att de fungerar och ger skydd mot dessa sjukdomar som också är otroligt farliga. Eller är du en äkta galning som tror att mässling fungerar som vattkoppor? Det var ju folk i USA som ville ge sina barn "naturlig immunitet" mot mässling. Typ hälften av barnen dog.

Några inlägg ovan: (FB) Vaccinerna - biverkningstråden.
Lyssna och lär.
2021-12-10, 15:07
Medlem
Citat:
polio
mässling
påssjuka
röda hund
med mera?

Och hur många barn är det som har dött av covid?
2021-12-10, 15:12
Medlem
Melmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Några inlägg ovan: (FB) Vaccinerna - biverkningstråden.
Lyssna och lär.

Vet inte vad jag förväntade mig när jag klickade på länken, men räckte att snabblyssna under två minuter för att se att det är en total galning som ljuger som en blå gris.

Vaccinen har räddat hundratals miljoner liv och dödat enbart några tusen världen över. Finns statistik över USA.

Cirka 500 miljoner vaccin i USA, cirka 6000 döda av av vaccin, motsvarar 96 000 döda av de 8 miljarder doser vaccin som getts världen över. Det är inte speciellt mycket. 0.0012% för att vara exakt.

Han säger att 2 dör av vaccin för varje som räddas, så om du på riktigt tror att vaccinet bara räddat cirka 30 000 människor av de X antal miljarder människor som vaccinerats av dessa 8 MILJARDER doser som getts, är du fullständigt efterbliven.
2021-12-10, 15:28
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Vet inte vad jag förväntade mig när jag klickade på länken, men räckte att snabblyssna under två minuter för att se att det är en total galning som ljuger som en blå gris.

Vaccinen har räddat hundratals miljoner liv och dödat enbart några tusen världen över. Finns statistik över USA.

Cirka 500 miljoner vaccin i USA, cirka 6000 döda av av vaccin, motsvarar 96 000 döda av de 8 miljarder doser vaccin som getts världen över. Det är inte speciellt mycket. 0.0012% för att vara exakt.

Han säger att 2 dör av vaccin för varje som räddas, så om du på riktigt tror att vaccinet bara räddat cirka 30 000 människor av de X antal miljarder människor som vaccinerats av dessa 8 MILJARDER doser som getts, är du fullständigt efterbliven.

Du missar det faktumet att vaccinet inte skyddar.
Titta på sid 14 , figur 5a, https://www.folkhalsomyndigheten.se/...a-48-final.pdf

Och innan du säger något så dumt som att det vore massor av döda utan vaccin.
Så är just grejen, det dör inte massa ovaccinerade.

För övrigt, att kalla någon en galning, som refererar till offentliga dokument på ett FDA möte,
är rent ut sagt patetiskt.

Nedan kan ni se en del som läckt om biverkningar

5.3.6 CUMULATIVE ANALYSIS OF POST-AUTHORIZATION ADVERSE EVENT
REPORTS OF PF-07302048 (BNT162B2) RECEIVED THROUGH 28-FEB-2021.
https://phmpt.org/wp-content/uploads...experience.pdf

För övrigt så är det 19,249 döda registrerade i VAERS, vilket är 1 av flera system i USA,
alla delstater använder ej VAERS.
2021-12-10, 15:39
Medlem
Melmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Du missar det faktumet att vaccinet inte skyddar.
Titta på sid 14 , figur 5a, https://www.folkhalsomyndigheten.se/...a-48-final.pdf

Och innan du säger något så dumt som att det vore massor av döda utan vaccin.
Så är just grejen, det dör inte massa ovaccinerade.

För övrigt, att kalla någon en galning, som refererar till offentliga dokument på ett FDA möte,
är rent ut sagt patetiskt.

Nedan kan ni se en del som läckt om biverkningar

5.3.6 CUMULATIVE ANALYSIS OF POST-AUTHORIZATION ADVERSE EVENT
REPORTS OF PF-07302048 (BNT162B2) RECEIVED THROUGH 28-FEB-2021.
https://phmpt.org/wp-content/uploads...experience.pdf

För övrigt så är det 19,249 döda registrerade i VAERS, vilket är 1 av flera system i USA,
alla delstater använder ej VAERS.

Du missar det faktum att vaccinen fungerar väldigt bra. Kollade på vad du länkade

"Under vecka 48 rapporterades 13 805 bekräftade fall av covid-19 i Sverige,
vilket är en ökning med 16 procent jämfört med vecka 47. Ökningen var
lika stor bland ovaccinerade som bland vaccinerade fall. Av de bekräftade
fallen vecka 48 var 7 227 ovaccinerade, vilket motsvarar 52 procent."

Men du missar att det är bekräftade fall. 13k fall av covid, 48% var vaccinerade, då drar du slutsatsen att vaccinet inte hjälper. MEN det går inte att se hur många som är EXPONERADE till viruset. Det är säkert 500 000 vaccinerade som blivit exponerade eller en miljon, då är siffrorna plötsligt inte så stora. Av denna miljon vaccinerade blir cirka 6 000 såpass sjuka att de testar sig, det är ingenting. Däremot är 7k ovaccinerade mycket, då, trots vad man läser på flashback, där alla antivaxxare samlas, är det mycket, i tanke på att det inte är så många som är ovaccinerade av den vuxna befolkningen.

Jag kollar på figuren, antalet döda ovaccinerade minskar, för att de vaccinerar sig, denna figur gynnar inte dig. Denna figur bevisar ju att vaccinen fungerar. Nu är det fler vaccinerade som dör, men det är ju för att nästan alla är vaccinerade, det finns inte så många galningar kvar som inte vaccinerat sig.

Denna figur hade bara gynnat dig om det varit 50/50, men så är det inte. När en klar majoritet vaccinerat sig så är det så klart att en klar majoritet av de som dör kommer vara vaccinerade. För vaccinet ger inte ett 100% skydd tyvärr.
2021-12-10, 15:45
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Du missar det faktum att vaccinen fungerar väldigt bra. Kollade på vad du länkade

"Under vecka 48 rapporterades 13 805 bekräftade fall av covid-19 i Sverige,
vilket är en ökning med 16 procent jämfört med vecka 47. Ökningen var
lika stor bland ovaccinerade som bland vaccinerade fall. Av de bekräftade
fallen vecka 48 var 7 227 ovaccinerade, vilket motsvarar 52 procent."

Men du missar att det är bekräftade fall. 13k fall av covid, 48% var vaccinerade, då drar du slutsatsen att vaccinet inte hjälper. MEN det går inte att se hur många som är EXPONERADE till viruset. Det är säkert 500 000 vaccinerade som blivit exponerade eller en miljon, då är siffrorna plötsligt inte så stora. Av denna miljon vaccinerade blir cirka 6 000 såpass sjuka att de testar sig, det är ingenting. Däremot är 7k ovaccinerade mycket, då, trots vad man läser på flashback, där alla antivaxxare samlas, är det mycket, i tanke på att det inte är så många som är ovaccinerade av den vuxna befolkningen.

Jag kollar på figuren, antalet döda ovaccinerade minskar, för att de vaccinerar sig, denna figur gynnar inte dig. Denna figur bevisar ju att vaccinen fungerar. Nu är det fler vaccinerade som dör, men det är ju för att nästan alla är vaccinerade, det finns inte så många galningar kvar som inte vaccinerat sig.

Denna figur hade bara gynnat dig om det varit 50/50, men så är det inte. När en klar majoritet vaccinerat sig så är det så klart att en klar majoritet av de som dör kommer vara vaccinerade. För vaccinet ger inte ett 100% skydd tyvärr.

Och varför dör inte de ovaccinerade?
Döden verkar vara en biverkning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in