2021-07-18, 19:50
Medlem
Tillbakablickens avatar
Såattehhh... Jag vet inte om placeboeffekten går för fullt eller om jag precis genomgår den trevligaste "biverkningen" någonsin. Hade Covid-19 mot slutet av 2020 och fick en ganska otrevlig episod. Men ändå ingenting som slutade på sjukhus utan "bara" hög feber, hjärntrötthet, muskelvärk etc i cirka fyra veckors tid. Sedan mer avtagande symptom.

Nu cirka 5 timmar efter vaccinering med Pfizer känner jag mig helt ärligt som pånyttfödd i jämförelse med innan rent kognitivt. Känner att de koncentrationssvårigheter jag trodde var relaterade till tidiga symptom av utmattningssyndrom är som bortblåsta

Har inte hunnit lusläsa tråden än men... Någon mer?
2021-07-18, 19:52
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morrhugg
Poängen är ju att sånt här tas bort från all MSM och online-media, och titta på folket här i tråden - de är petiga med siffror och att han inte är en riktig läkare, han är bara en familjeläkare eller så kallar de honom namn. Det tillåts inte komma ut och ingen verkar göra några undersökningar kring det. Ifrågasätter man det så är man en foliehatt.

Vaccin = bra, säger du något annat är du en dåre (strunt samma att det inte ens är ett vaccin vi talar om här, det hör inte hit)..

När han har något publicerat och verifierat att komma med så kan vi börja lyssna.
2021-07-18, 20:09
Medlem
NuckFiggerss avatar
Det här vaccinet är ett helvete.. pissar, bajsar blod och hjärtat håller på ge upp. Kul..
2021-07-18, 21:50
Medlem
Karppas avatar
Ingen av mina släktingar eller bekanta har rapporterat några vidare biverkningar efter vaccinet och ingen vad jag vet är antivaxxinare. Jag litar hellre på dem än på några fåntrattar eller troll här på FB. Har ingen som helst misstro till vaccinet eller dess verkan.
2021-07-18, 23:21
Medlem
morrhuggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
När han har något publicerat och verifierat att komma med så kan vi börja lyssna.

Bland det dummaste jag hört på länge. Om någon varnar så bör ju all injicering isf stoppas tills dess att man klargjort ifall det ligger något i vad de säger, speciellt när de kommer med bevis på att något är allvarligt fel.

Men detta händer inte, istället försöker de injicera mer personer - med experimentell substans som man har dålig jävla koll på vad effekterna är, både på kort och lång sikt.

Vansinne, för helvete.
2021-07-19, 00:03
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Bland det dummaste jag hört på länge. Om någon varnar så bör ju all injicering isf stoppas tills dess att man klargjort ifall det ligger något i vad de säger, speciellt när de kommer med bevis på att något är allvarligt fel.

Men detta händer inte, istället försöker de injicera mer personer - med experimentell substans som man har dålig jävla koll på vad effekterna är, både på kort och lång sikt.

Vansinne, för helvete.

Ja om någon bloggar så måste vi stoppa allt. Det vore en skam annars.
2021-07-19, 00:06
Medlem
constants avatar
Citat:

Vansinne, för helvete.
Ett alternativ kan ju vara att man låter fler dö av sjukdomen, vilken dess effekter man inte har koll på.
2021-07-19, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuckFiggers
Det här vaccinet är ett helvete.. pissar, bajsar blod och hjärtat håller på ge upp. Kul..
Är du helt säker på att det beror på vaccinet och inte på att du trycker i dig droger och sover 10 timmar i veckan?
2021-07-19, 05:18
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Ett alternativ kan ju vara att man låter fler dö av sjukdomen, vilken dess effekter man inte har koll på.

Eller så ser vi till att skydda dem som är i riskgrupp. Övriga kan välja om de vill eller inte. Visst, det finns alltid en risk att den som är frisk för övrigt blir allvarligt sjuk men den risken är inte stor så vi har råd att vänta tills vi vet mer om vaccinerna.
2021-07-19, 07:47
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillbakablicken
Såattehhh... Jag vet inte om placeboeffekten går för fullt eller om jag precis genomgår den trevligaste "biverkningen" någonsin. Hade Covid-19 mot slutet av 2020 och fick en ganska otrevlig episod. Men ändå ingenting som slutade på sjukhus utan "bara" hög feber, hjärntrötthet, muskelvärk etc i cirka fyra veckors tid. Sedan mer avtagande symptom.

Nu cirka 5 timmar efter vaccinering med Pfizer känner jag mig helt ärligt som pånyttfödd i jämförelse med innan rent kognitivt. Känner att de koncentrationssvårigheter jag trodde var relaterade till tidiga symptom av utmattningssyndrom är som bortblåsta

Har inte hunnit lusläsa tråden än men... Någon mer?

Kika i den här tråden.

(FB) England: Folk med långtids-Covid ska få en spruta per månad

Tydligen ska vaccinet ha den effekt du beskriver.
2021-07-19, 09:41
Medlem
Citat:

Citat:
Dummaste blandningen: Fentanyl, 3f-alfa-pihp, etizolam, ikto och öl..

Bästa blandningen: 3-CMC, Ketamine, LSD, ecstasy, hasch och lustgasballong!

Förmodligen vaccinet.............
2021-07-19, 09:42
Avslutad
45 000 vaccinerade döda på tre dagar. Rättsliga åtgärder har vidtagits.

45K Dead in 3 Days from the Experimental Injection
Citat:
‼️ 45,000 DEATHS in US FROM JABS. They have 3 reporting systems. Legal action starting‼️ Confirmed 45,000 people have died from the COVID Vaccine within 3 days and they have covered it up. Attorney Thom Renz has filed the paperwork and lawsuit and is suing the Federal Government.
https://ugetube.com/watch/45k-dead-in-3-days-from-the-experimental-injection_wEyPfRIfk8iLcAt.html
https://ugetube.com/watch/45000-dead-from-the-covid-vaccines_H5BjiDCoTd3rjYz.html
Senast redigerad av RobRoys 2021-07-19 kl. 09:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in