• 1
  • 2
2021-05-19, 01:08
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Dessa funderingar har givetvis sin bakgrund i historien kring Federley.
Som de flesta vet har Federley ett alter ego, ”Ursula”. Denna Ursula är en grotesk parodi på en kvinna som ger Federley nån sorts tillfredställelse. Här har vi således en vit medelålders, högavlönad cis-man som tycker det är skoj att klä ut sig till kvinna o förlöjliga kvinnliga attribut. Detta liknar vad man pysslade med i det gamla Jim Crow USA där man förlöjligade svarta genom att måla sig svart i ansiktet och uppträda på scen.
Nu undrar jag: är det verkligen ok att i nådens år 2020 att ägna sig åt sådant? Eller skall vi bara ignorera det pga det är en ”böggrej” ?

Den här tråden gav mej en intressant ide. Jag är inte en man som vill klä ut ej till endast kvinna. Jag är en man som vill klä ut mej till en svart kvinna. Kan man vara ett annat kön kan man naturligvis vara en annan ras också. Jag idenfierar mej som en svart kvinna med stora läppar och känner mej som en på insidan. För att realisera min självbild eller mitt verkliga jag så måste jag sminka mej med blackface ta på mej leggings.
Senast redigerad av Flickpojken 2021-05-19 kl. 01:12.
Citera
2021-05-19, 10:37
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Många "trans-flator" försöker ju pressa till sig sex av cis-flator genom att säga "suger du inte min tjej-kuk så är du transfobisk", vilket för mig liknar beteende man kan se hos riktigt vidriga män, vilket får en att ifrågasätta ifall de verkligen är kvinnor "födda i fel kropp".
En del negrer säger så till vita kvinnor också. Ska du suga kuk eller är du rasist.
Slutar inte sällan med att de knullas i röven också.

Jag bryr mig inte, det finns de som gillar sånt, men blir det en påtryckning på detta och unga tjejer känner sig tvingade...
Tja, mina har lärt sig säga nej, far åt helvete i alla fall.
Citera
2021-05-19, 10:38
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Den här tråden gav mej en intressant ide. Jag är inte en man som vill klä ut ej till endast kvinna. Jag är en man som vill klä ut mej till en svart kvinna. Kan man vara ett annat kön kan man naturligvis vara en annan ras också. Jag idenfierar mej som en svart kvinna med stora läppar och känner mej som en på insidan. För att realisera min självbild eller mitt verkliga jag så måste jag sminka mej med blackface ta på mej leggings.
Jag identifierar mig som en femtonårig flicka, så jag kommer hänga i tjejduschen på högstadiet i fortsättningen.
Citera
2021-05-19, 11:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
En del negrer säger så till vita kvinnor också. Ska du suga kuk eller är du rasist.
Slutar inte sällan med att de knullas i röven också.

Porrskådisar går efter manus. Detta ska du inte tolka som verklighet.

Citat:
Jag identifierar mig som en femtonårig flicka, så jag kommer hänga i tjejduschen på högstadiet i fortsättningen.

Föga överraskande.....
Citera
2021-05-19, 22:15
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:

Charmigt de skulle vara . Du känner dej som en 15 årig tjej och ska gå om högstadiet för att förvärkliga dej själv.

Bisart nog har något likande redan hänt. Med de feminstiska etablisemangets översende. Jag tänker på de 25-40 åriga Afganer som placerades på gymnasium och högskoleklasser. Med flera våldtecker och stort obehag som förljd.

Jag tyckler att man borde starta en rörelse där ci* män och ci* kvinnor (jag vägrar reproducera vänsterns "makt språk") klär ut sej. Då skulle man fritt kunna driva med minoriteter, feminister osv. Varför ska någon annan ha rätt att tvivla på just min könsidentitet. Och förvägra mej rätten att klä ut mej.
Senast redigerad av Flickpojken 2021-05-19 kl. 22:42.
Citera
2021-05-19, 22:25
Medlem
Flickpojkens avatar
Tycker att TS reflektion är väldigt intressant förresten. En transa är ju en bissar parodi på en kvinna. Blackface är en bissar parodi på en svart person.

De blir de oundvikligen när man klär ut sej på endera sättet på grund av de särdrag den vita repektive den manliga personen fötts med. Således måste jag som vit transexuell ha blackface för att vara mej själv precis på samma sätt som jag måste ha leggings.

Jag har också ett stort intresse för masokistiska lekar och vill därför synas i kedjor. Varför ska någon förvägra mej rätten att leva ut min sexualitet bara för att jag också råkar vara trasexuell och ha "ras dysfori".

"köns dysfori" är trots allt en klinisk diagnos och de hög till att vi som är transexuella och egentligen svarta börjar arbeta för att även ras dysfori blir de. Så vi kan utöva våran rätt att bära blackface.
Senast redigerad av Flickpojken 2021-05-19 kl. 22:46.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in