2017-11-28, 19:41
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vill prova psilocybin, någonstans det går beställa enkelt? Helst inte darknet o liknande utan mer webshopliknande.

Rent psilocybin vete fan om det går att få tag på. Ditt bästa webshopliknande alternativ skulle jag säga är 4-Aco-MET, som inte hunnit klassas än och finns att få fatt på.
2017-11-28, 20:30
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Rent psilocybin vete fan om det går att få tag på. Ditt bästa webshopliknande alternativ skulle jag säga är 4-Aco-MET, som inte hunnit klassas än och finns att få fatt på.
behöver inte vara rent, torkad svamp eller liknande går bra, bara det är psilocybin
2017-11-28, 20:43
Medlem
Hupats avatar
Citat:
behöver inte vara rent, torkad svamp eller liknande går bra, bara det är psilocybin
Skulle satsa på flugsvamp, även fast det är lite krångligt med bitcoin. Du måste bara ladda ner TOR först för att kunna ta dig ut på darknet.
Annars kan jag rekommendera att börja odla egen cubensis. Går att köpa sporprint/growboxes ganska billigt på elephantos bland annat.
2017-11-28, 21:08
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Skulle satsa på flugsvamp, även fast det är lite krångligt med bitcoin. Du måste bara ladda ner TOR först för att kunna ta dig ut på darknet.
Annars kan jag rekommendera att börja odla egen cubensis. Går att köpa sporprint/growboxes ganska billigt på elephantos bland annat.

Tack för svar. Har du eller någon annan koll om det finns ute på flugsvamp nu o ungefärliga priser för tillräckligt för 1-2 trippar? Det mest prisvärda kanske är ett av kitten på elephanthos o odla själv.

Lite OT kanske men är det bara smälla upp en box enl instruktioner i ett mörkt skåp o låta stå? Hur många dagar tar det? Lukt? /slut OT
2017-11-28, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Hur länge brukar det ta för ens grejer att trilla ner i posten? Beställde 25 stycken lappar från zerohole i söndags, vore jobbigt om de inte dök upp. Vad blir straffet om någon på posten tipsat polisen om ett litet knarkpaket? Det är ju inte klassat än, men snart..blir det narkotikabrott då?
Hur bra stealth har zerohole?

Det kommer dyka upp oroa dig inte.

Citat:
Ursprungligen postat av PostNord

Viktig information

Förseningar av brev och paket

Till följd av rekordförsäljningen under dagarna runt Black Friday har vi just nu längre leveranstider än normalt. Det beror på att våra paketvolymer är väsentligt högre än de prognoser som företagen lämnat till PostNord och som låg till grund för vår planering inför helgen. Vi och våra kunder gör allt vi kan för att så snabbt som möjligt leverera de rekordhöga volymerna.
2017-11-29, 01:03
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Det kommer dyka upp oroa dig inte.
Sekunden efter att man tryckt på posta så trilla ett fint paket ner i brevlådan. Sjuk stealth och nice med kort leverans! Fet grön på zerohole
2017-11-29, 12:22
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Tack för svar. Har du eller någon annan koll om det finns ute på flugsvamp nu o ungefärliga priser för tillräckligt för 1-2 trippar? Det mest prisvärda kanske är ett av kitten på elephanthos o odla själv.

Lite OT kanske men är det bara smälla upp en box enl instruktioner i ett mörkt skåp o låta stå? Hur många dagar tar det? Lukt? /slut OT
Såg att det bara fanns en ute på flugsvamp just nu. 39.8 g för 3000 tror jag det var.
Tror man får runt 40-60g på en låda hos elephantos. Man får med instruktioner med boxen du kan kolla in drogodlingsdelen här med, den är ganska bra.
2017-11-29, 13:00
Bannlyst
Citat:

Kolla forumet för drogodling. Där finns nog en hel tråd om growboxes. Det är otroigt prisvärt och enkelt.

Edit. (FB) Att odla svamp, vanliga frågor och länkar
2017-11-29, 13:37
Medlem
Sommargays avatar
Tack för tipsen, får köra på en growbox då!
2017-11-30, 17:09
Medlem
Rufoss avatar
Jahapp. Nu blev jag också sugen på en growbox. Jag har hittills bara använt LSD, men har länge varit sugen på svamp. Så varför inte odla eget liksom.

Angående Elephantos.. Jag ser att butiken ligger i Amsterdam. Hur stor är risken att mitt odlingskit upptäcks i tullen och beslagtas? Jag har aldrig handlat från utlandet tidigare. Varken färdiga droger eller odlingskit.
2017-12-01, 16:36
Medlem
Amnias avatar
Beställt 4 aco met från zerohole nu innan det blir klassat den 12 december tror jag det stod...
Hoppas att det kommer fram utan problem!
2017-12-02, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Jahapp. Nu blev jag också sugen på en growbox. Jag har hittills bara använt LSD, men har länge varit sugen på svamp. Så varför inte odla eget liksom.

Angående Elephantos.. Jag ser att butiken ligger i Amsterdam. Hur stor är risken att mitt odlingskit upptäcks i tullen och beslagtas? Jag har aldrig handlat från utlandet tidigare. Varken färdiga droger eller odlingskit.

Köpr kanske 20 lådor på 10 år och alla har kommit fram och aldrig fått besök. Lätt och värt att odla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in