Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-10, 03:46
  #7117
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Ja betydligt hårdare.
Både när det gäller försäljning och personligt bruk?
2017-11-10, 14:09
  #7118
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Både när det gäller försäljning och personligt bruk?

Innehav är alltid innehav. Sedan det där med överlåtelse är ju ganska luddigt. Jag kanske har en flaska med 100 droppar lsd hemma som jag ska ha för eget bruk men åklagaren anser att det är fasligt många missbruksdoser och då vill dom sätta mig på överlåtelse också. Googla lite snabbt så ska du få se. Esctasy och lsd har helt orimliga straff.
2017-11-15, 20:53
  #7119
Medlem
Paketet från chemikaze dök nu efter många veckor upp
2017-11-21, 22:25
  #7120
Medlem
judemusts avatar
Någon som vet var jag kan komma över lite ALD-52?

Ska ju klassas om 3 veckor... slut på både chemikaze och asklepios
2017-11-22, 18:27
  #7121
Medlem
Nochillss avatar
Det har gått 50 år sedan de vetenskapliga experiment med psilocybin och LSD senast genomfördes och utmynnade i Summer of Love i Kalifornien. Jag är rätt säker på att den hårda straffskalan för hallucinogener beror på att folk redan då inte tog hänsyn till set och setting inför trippar.

Det är klart att när sjukvården och rättsväsendet belastas av individer som inte förståndigt kan använda sig av preparaten, leder detta till problem.
2017-11-24, 12:02
  #7122
Medlem
Krusensnorres avatar
Någon som har beställt härifrån?: www.shayanashop.com
Verkar nästan för bra för att vara sant så vi kollar här först.
2017-11-24, 12:25
  #7123
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judemust
Någon som vet var jag kan komma över lite ALD-52?

Ska ju klassas om 3 veckor... slut på både chemikaze och asklepios
Verkar vara slut överallt tyvärr. Finns ju att beställa från utlandet men det är ju ganska kort tid tills den ska klassas. Du ska inte köra på lite eth lad istället då?
2017-11-25, 18:35
  #7124
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Någon som har beställt härifrån?: www.shayanashop.com
Verkar nästan för bra för att vara sant så vi kollar här först.

Det bisarra är att du kan aldrig vara helt säker på att tullen inte plockar din beställning.
Jag har läst någon äldre tråd här på FB där någon skickat efter en growbox och fått en husis på köpet.

Tom svenska online butiker som saluför vanlig CBD/hampa-olja med mycket låg THC-halt har ju nyligen blivit raidade av pliten och fått lagren i beslag.
Jag har själv skickat efter 1g Cannabis-olja från en utrikes-vendor på Darknet och beställningen med utmärkt stealth kommer (kanske) nästa vecka.

Skriv till den där shopen och fråga hur bra stealth de har och "success rate shipping to Sweden".
__________________
Senast redigerad av Nochills 2017-11-25 kl. 18:46.
2017-11-28, 13:03
  #7125
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Någon som har beställt härifrån?: www.shayanashop.com
Verkar nästan för bra för att vara sant så vi kollar här först.

Testa elephantos. Beställt massvis av gånger och det har altid dykt upp.
2017-11-28, 17:11
  #7126
Medlem
Hupats avatar
Hur länge brukar det ta för ens grejer att trilla ner i posten? Beställde 25 stycken lappar från zerohole i söndags, vore jobbigt om de inte dök upp. Vad blir straffet om någon på posten tipsat polisen om ett litet knarkpaket? Det är ju inte klassat än, men snart..blir det narkotikabrott då?
Hur bra stealth har zerohole?
2017-11-28, 17:21
  #7127
Medlem
Sommargays avatar
Vill prova psilocybin, någonstans det går beställa enkelt? Helst inte darknet o liknande utan mer webshopliknande.
2017-11-28, 19:40
  #7128
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Hur länge brukar det ta för ens grejer att trilla ner i posten? Beställde 25 stycken lappar från zerohole i söndags, vore jobbigt om de inte dök upp. Vad blir straffet om någon på posten tipsat polisen om ett litet knarkpaket? Det är ju inte klassat än, men snart..blir det narkotikabrott då?
Hur bra stealth har zerohole?

Nej, det är inte narkotikabrott förrän det är klassat som narkotika.

De har utmärkt stealth!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback