2017-10-09, 18:27
Medlem
Är det någon som testat "svampus"produkter på FS? Det gick ju rykten där ett tag att hans svampar var lacade med någon RC.. Vilket jag absolut inte är intresserad av. Jag syftar framförallt på hans svamp " "Psilocybe Alenii". Någon som prövat och bekräfta att denna är ett rent svamprus?
2017-10-09, 20:07
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost
Är det någon som testat "svampus"produkter på FS? Det gick ju rykten där ett tag att hans svampar var lacade med någon RC.. Vilket jag absolut inte är intresserad av. Jag syftar framförallt på hans svamp " "Psilocybe Alenii". Någon som prövat och bekräfta att denna är ett rent svamprus?
Besprutat gräs med RC kan jag köpa, har tydligen hänt kompisar osv osv. Men att bespruta svampar har jag väldigt svårt att köpa, och om det ens omkommer så är det nog otroligt ovanligt.

Om det inte är någon liten filur som gör några torkade champinjoner hemma som är spetsade med div för att sälja till människor som inte vet bättre eller är färska med droger.

Är inte Aleenii typ två gånger starkare än Cubensis också? Kan bara ha vart någon idiot som inte kollade upp doseringen och fick årets svamptripp.
2017-10-13, 12:19
Medlem
Hupats avatar
Är zero*ole gröna? Någon som köpt och testat deraa produkter? Hur är deras ALD-52 och ETH-LAD?
2017-10-13, 14:32
Bannlyst
Går det att få tag på DPT eller 4-AcO-DMT någonstans?
2017-10-13, 16:29
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Går det att få tag på DPT eller 4-AcO-DMT någonstans?
4-aco-dmt är väl klassat nu? Har f.ö sett det ligga uppe på FS för några veckor sedan, fast inte längre dock.
2017-10-13, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
4-aco-dmt är väl klassat nu? Har f.ö sett det ligga uppe på FS för några veckor sedan, fast inte längre dock.
Ja, och båda som narkotika tyvärr. DPT var alltid svårt att få tag på, jag ångrar att jag inte köpte på mig ett lager av båda som räcker livet ut.
2017-10-15, 18:11
Medlem
Rödar Moe och Leffe på FS av den enkla anledningen att det inte är LSD dom säljer.
2017-10-16, 01:10
Medlem
Thuures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Besprutat gräs med RC kan jag köpa, har tydligen hänt kompisar osv osv. Men att bespruta svampar har jag väldigt svårt att köpa, och om det ens omkommer så är det nog otroligt ovanligt.

Om det inte är någon liten filur som gör några torkade champinjoner hemma som är spetsade med div för att sälja till människor som inte vet bättre eller är färska med droger.

Är inte Aleenii typ två gånger starkare än Cubensis också? Kan bara ha vart någon idiot som inte kollade upp doseringen och fick årets svamptripp.

Precis, är inte någon RC på dessa vad jag erfarit. Mycket bra svamp. Dock avsevärt starkare än cubensis, ett gram motsvarar mer än det dubbla i cubensis. Jag har bara bra erfarenheter av svampus!
2017-10-16, 16:08
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ntovbg
Rödar Moe och Leffe på FS av den enkla anledningen att det inte är LSD dom säljer.

Langa bevis! Leffes har levererat LSD innan iaf.
2017-10-18, 10:35
Medlem
Hupats avatar
Chemikazes ETH-LAD och ALD-52, bra eller inte? Är zeroholes bättre?
2017-10-21, 04:19
Medlem
populopiduss avatar
Vet någon var man kan få tag på Svampchoklad? Provade det en gång i somras av en vendor men min tele dog såg har inte kvar kontaktuppgifterna, tyvärr. Finns det på flugsvamp?
2017-10-22, 08:55
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, och båda som narkotika tyvärr. DPT var alltid svårt att få tag på, jag ångrar att jag inte köpte på mig ett lager av båda som räcker livet ut.
4-aco-dmt låter väldigt nice, synd att man missade den helt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in