2011-10-18, 16:31
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelskiva92
det står inte vart dom skickar varorna ifrån och vilket land företaget är ifrån. Dessutom har dom slut på typ allt ganska ofta. Och deras sätt man betalar på är skumma fattar ingenting av dom

Du kanske ska ta och läsa igenom sidan innan du uttalar dig.
http://nordicrc.com/delivery-and-payment

Sedan så är betalningsmetoderna inte ett dugg skumma om man tar sig några minuter och läser om hur det funkar. Sen så står det att de kommer nya betalningsmetoder om några dagar.
2011-10-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope
Sen så vad är det för skillnad på 4-ho-met fumarate, och 4-ho-met? eller är det samma sak och själlösa förkortar det.
4-ho-met är liksom själva ämnet, som morfin. Sedan finns det olika former utav 4homet samt morfin. exempelvis på olika sorters morfin är morfinsulfat och en annan är morfinhydroklorid. på samma sätt är 4homet fumarate en sorts 4homet. Dessa olika kan ha lite olika egenskaper, t.ex. vara olika potenta och ha olika hållbarhet. Sedan så finns det ju i ren form. Ren 4homet (fribas) är då bara en 4homet-molekyl medans fumaratet antar jag är 4homet med en fumaratjon eller vad tusan det kan tänkas heta på 4hometmolekylen.

Exempelvis kan det vara så att fribasformen går att röka medans t.ex. hydroklorid (hcl)-formen inte går eller går väldigt dåligt att röka. Däremot kan det finnas andra fördelar med exempelvis hcl-formen, t.ex. att den håller bättre och är vattenlöslig vilket kanske inte fribasen är. saker som inte är vattenlösliga kan vara rätt jobbiga att få i sig, hade 5meodmt hemma förut vilket i princip bara gick att röka på folie. Hade gått att skjuta men då måste man typ lösa upp det i metanol eller nåt sånt jobbigt skit. Hade jag gjort om det till t.ex. hcl hade det kanske gått att lösa i vatten och sen skjuta, eller snorta lättare eller rövpumpa lr nåt.
En annan orsak kan vara ifall fribasen är vätskeform i normal temperatur, då blir det ju mycket lättare att hantera och frakta i en annan form.

Reserverar för fel då jag inte har kollat upp något utav detta utan går mest efter mina egna antaganden.
2011-10-18, 21:40
Medlem
Bank Transfer - vill helst inte skriva mitt konto nummer på nätet sidan kanske inte är pålitlig, och så kanske jag har något virus på datorn.

Liberty Reserve

Blev medlem där men det går inte att lägga till pengar, läste hur man skulle men add funs saker funkar inte det står
""Insufficient balance to complete the operation. Please try again with different amount.""

Om det nu är ett svenskt företag som det tydligen verkar vara så kan dom väl göra så att man kan betala med klarna (faktura). Dom ska bara adda kreditkort betalning.

Så istället för att jag ska skriva samma sak så ändrar jag min fråga vet du någon liknande sida där man kan betala med faktura som man kan beställa dessa saker.
2011-11-02, 02:44
Medlem
Snälla kan nån pma en grön sida som säljer 4homet eller 2cb/2ce vore nice
mvh
2011-11-04, 14:32
Medlem
saftad_burks avatar
Hittade precis en sida, med bl.a mycket privärt methoxietamin.

http://plantfoodpalace.co.uk/

Någon som känner till den sedan innan?

Ungefär hur riskabelt är det att beställa från England?
2011-11-05, 02:37
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Hittade precis en sida, med bl.a mycket privärt methoxietamin.

http://plantfoodpalace.co.uk/

Någon som känner till den sedan innan?

Ungefär hur riskabelt är det att beställa från England?
Jag har alltid fått mina saker när jag har beställt RC:s från Storbritannien, men jag vet inte om jag bara har haft tur eller om kontrollerna inte är särskilt vanliga eller noggranna.
2011-11-05, 04:05
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag har alltid fått mina saker när jag har beställt RC:s från Storbritannien, men jag vet inte om jag bara har haft tur eller om kontrollerna inte är särskilt vanliga eller noggranna.
Det låter med andra ord lovande! Men jag är fortfarande lite orolig. Det gör ju varken från eller till om tullverket är slappt eller strikt, om de som äger sidan inte skickar iväg beställningen!
2011-11-05, 11:06
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Det låter med andra ord lovande! Men jag är fortfarande lite orolig. Det gör ju varken från eller till om tullverket är slappt eller strikt, om de som äger sidan inte skickar iväg beställningen!
Sidan ser pålitlig ut och kollar man under Terms & Conditions så står deras adress samt kan man ju handla för så lite som £7.50 om man köper 1 påse 5-APB ...kanske testar dom.
2011-11-09, 18:53
Medlem
frank_pes avatar
Kan gröna plantfoodpalace för fick hem Benzo Fury idag i ett diskret och bra packat brev, ett par bilder:
Senast redigerad av frank_pe 2011-11-09 kl. 18:56.
2011-11-09, 22:42
Medlem
Dysfunktions avatar
Bra sida för beställning av svamp growboxar?
2011-11-12, 00:14
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
mvh

Undra samma sak om grönat länk samt om det går att beställa om man är just nuvarande utanför Sverige bl.a. Norge eller Danmark...

edit...vad ligger genomsnittpris på dessa substanserna?

obs...ingen PM försäljning, endast grönade sidor tack.

mvh M
Senast redigerad av Mystiqe 2011-11-12 kl. 00:17.
2011-11-12, 13:41
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem