2016-08-14, 01:20
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Köpt en hel del syra från FS och blev tipsad om den här sidan http://aioaskafh62xvrj5.onion . Inväntar sample, uppdaterar när jag fått. Någon annan som har beställt härifrån?
Senast redigerad av SpirituzSancti 2016-08-14 kl. 01:27.
2016-08-14, 18:40
Medlem
Jungles avatar
Nån som vet nån sida som har Deschloroketamine (förutom tt?,litar inte på tt längre tyvärr).

Var ska jag beställa 4-aco dmt/met ? Har ingen koll på sidor längre...tack på förhand.
2016-08-14, 21:17
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Nån som vet nån sida som har Deschloroketamine (förutom tt?,litar inte på tt längre tyvärr).

Var ska jag beställa 4-aco dmt/met ? Har ingen koll på sidor längre...tack på förhand.

Köp riktigt istället. Här t.ex.
http://morodoren.com/produkter.html
2016-08-14, 21:58
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:

Tyvärr bara TT.. Köpte mitt utrikes, mer mängd för pengarna och va bättre än TT's imo
2016-08-15, 15:20
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Köp riktigt istället. Här t.ex.
http://morodoren.com/produkter.html

Om jag hade känt till sidan så hade jag nog d...men frågan om d är Keta... kan jag lätt bedöma o lite väl saftigt men får se...

Blir väl utrikes då d som finns lagligt är för dyrt o ska fan inte behöva slå i sig d för att känna.
2016-08-15, 16:22
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Om jag hade känt till sidan så hade jag nog d...men frågan om d är Keta... kan jag lätt bedöma o lite väl saftigt men får se...

Blir väl utrikes då d som finns lagligt är för dyrt o ska fan inte behöva slå i sig d för att känna.

Edit: vem har bäst 4 a dmt /met ?
2016-08-15, 16:38
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Köpt en hel del syra från FS och blev tipsad om den här sidan http://aioaskafh62xvrj5.onion . Inväntar sample, uppdaterar när jag fått. Någon annan som har beställt härifrån?

Gick ej att uppdatera så skriver nytt... fick iaf idag vid lunchtid 1 st Hofmann 2000 @ 180 ug. Bra stealth.. kunde ha varit från vilket företag som helst. Även väldigt bra kundkontakt som svarade på alla mina frågor! EZ-test visade förövrigt ren syra så det blev så att jag tog den en stund sen och känner att det börjar komma igång ordentligt! RIIIIIKTIGT BRA!
2016-08-15, 16:50
Medlem
Jungles avatar
Nån som har tips på nån bra sida med 3/4 meo pcp inom eu helst för vill bara köpa ha till eget bruk.
2016-08-15, 19:41
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:

Jag väntar på sample. Återkommer om det dyker upp.
Senast redigerad av Overklighets 2016-08-15 kl. 19:52.
2016-08-15, 21:45
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Jag väntar på sample. Återkommer om det dyker upp.

Same here, är det Ketamin så kommer jag handla igen om d gröna....betalar hellre par hundra för Ketamin som ska räcka för 2 för en helkväll (pratar ca 1 g) istället för att betala några hundra mindre för att betala 6-700 för ett k hole....kommer ihåg när Keta var lagligt o kostade nån släng / g på "gatan" och nån tia/g max från t.ex indien helt lagligt...vi fick massa beslagtaget men fick tillbaka de mesta...de var tider d, och många trodde det var olagligt så man kunde göra bra pengar om man var girig...men gäller allt: bättre att köra raka rör så blir det bäst...nog om det.

nån som kan tipsa om nån sida inom eu som e grön som har 3/4 meo pcp? Har ingen koll på d längre.

PZ
2016-08-17, 00:21
Bannlyst
Citat:
Same here, är det Ketamin så kommer jag handla igen om d gröna....betalar hellre par hundra för Ketamin som ska räcka för 2 för en helkväll (pratar ca 1 g) istället för att betala några hundra mindre för att betala 6-700 för ett k hole....kommer ihåg när Keta var lagligt o kostade nån släng / g på "gatan" och nån tia/g max från t.ex indien helt lagligt...vi fick massa beslagtaget men fick tillbaka de mesta...de var tider d, och många trodde det var olagligt så man kunde göra bra pengar om man var girig...men gäller allt: bättre att köra raka rör så blir det bäst...nog om det.

nån som kan tipsa om nån sida inom eu som e grön som har 3/4 meo pcp? Har ingen koll på d längre.

PZ

Ingen post än?
2016-08-17, 01:21
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Den aioaska-shopen som jag rekommenderade lite längre bak i tråden har ketamin för 750 kr / G, billigare om man köper mer.. Finns även LSD, Changa DMT (står att det kommer in i helgen) och cannabis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in